Vakantiehuis Vidalot ***

9,3

3 reviews over Vakantiehuis Vidalot in het Nederlands

Ontzettend genoten

Sebastiaan, 22-9-2015

Bedankt Ruud en Ciska voor het heerlijke verblijf in jullie top vakantiehuis 'Vidalot' gelegen naast jullie 2de vakantiewoning 'La Chaumiere'. Wat een ruimte en privacy zowel om als in het huis. Volg de zon op een van de terrassen om het huis en neem een heerlijke duik in het zwembad met uitzicht over het heuvellandschap. Ruud en Ciska hebben oog voor het combineren van het landelijke / brocante met moderne luxe zoals vaatwasser, wasmachine, etc. Wij waren als jong gezin met vrienden per auto en motor afgereisd naar Vidalot. Perfect voor (jonge) gezinnen als je op zoek bent naar rust en weidse ruimte, maar met genoeg mogelijkheden voor sport, spel en uitstapjes. Tevens een perfecte uitvalsbasis voor motortochten in de nabijgelegen 'Lot Vallei' met dorpen en bezienswaardigheden zoals Cahors, Agen, Siant-Cirq-Lapopie en natuurlijk de rivier De Lot. Ruud en Ciska staan altijd voor je klaar voor tips of met een zak verse pruimen. Heerlijk en wij hebben echt bourgondisch genoten.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Genoten

tom dirkx, 30-8-2015

Mooie woning van alle comfort voorzien,moderne keuken,ruime douche aan beide slaapkamers.Leuke slaapzolder voor kinderen,wel even opletten met de (links-rechts)trap.

Prachtig zicht over de vallei en regelmatig een verkoelend briesje.Woning was proper bij aankomst en er lag reeds iets fris te drinken in de koelkast.Toffe eigenaars !

Kids hebben zich goed geamuseerd ook in het zwembad.

Echte aanrader voor een top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

"Heerlijke en rustige plek"

LAMBERT, 7-8-2015

Vidalot is een heerlijk en uiterst ideale plek om tot rust te komen. Prachtige vergezichten, eindeloze velden en herten die 's avonds komen piepen terwijl je bij een boek een heerlijk glas streekwijn geniet. Soms is bij open hemel zelfs de melkweg zichtbaar en besef je wat "natuur" betekent.

Een warm onthaal met een flesje wijn en een biertje erbij, zodat je meteen de lange reis vergeet en meteen aan je vakantie begint. Ook voor de kids was het een paradijs.

Het huis is gerieflijk en is van alles voorzien. De kamers en badkamers zijn netjes en als hobbykok heb ik met het Smeg fornuis de vrienden met heerlijk gerechtjes kunnen verrassen. Ruud en Ciska hebben op hun uitgestrekt domein van alles voorzien om onze kids te entertainen (trampoline, batmintonnet, jeux de boules, een vlieger, fietsen en zelfs een pingpongtafel.

Wij hebben alvast ontzettend genoten, een echte aanrader.

Proficiat R&C, we wensen jullie nog veel plezier en veel gasten!

Elise, Loïc en Gauthier (Gent, BE)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vidalot in Belmontet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vidalot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vidalot scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.