8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Le Tournesol (Glamping) bij :

50 reviews over BedAndBreakfast Le Tournesol (Glamping) in het Nederlands

net voldoende

elizabeth, 12-8-2017

Een week voor onze aankomst was de camping overgenomen door Franse eigenaren. Hiervan waren wij niet op de hoogte. Ze zijn erg vriendelijk maar spreken nauwelijks Engels en al helemaal geen Nederlands.De map met informatie over de buurt was erg basis. Het zwembad was heel erg koud. In ieder geval niet verwarmd ( alleen met een paar zonnepanelen).Het sanitair is redelijk verouderd. De tenten zijn basis maar prima. Ze staan wel redelijk dicht op elkaar.

De omgeving is prachtig en er zijn genoeg dingen in de buurt te ondernemen.

Gereisd familie in augustus 2017

Top vakantie

Monique, 3-8-2017

Net terug van een fantastische week op Le Tournesol, mede door de animatie en de nieuwe eigenaren Tony en Angelique die het goed voor elkaar hebben

Het eten was goed en vooral de Barbeque en pizza avond waren goed georganiseerd.

Het sanitair zag er netjes uit en zeker niet gedateerd uit.

Al met al een top vakantie, wij komen hier zeker nog een keerje terug

Gereisd familie in januari 2017

Gastvrijheid ten top! Lekker onthaasten!

Maaike, 23-7-2017

Camping le tournesol is een heerlijke camping / bed and breakfast in centraal massief. Op een hoogte van ruim 900 meter hebben Gery en Ingrid iets prachtigs neergezet. Wij hadden via touroperator een safaritent geboekt met eigen sanitair. De eerste avond hebben we meteen meegegeten. Een heerlijk dagmenu waarvan de prijs/kwaliteit prima was.. Ook de barbecue en pizza-avond waren goed verzorgd. De kinderen mochten hun eigen pizza maken. in het zwembad kregen de kinderen de volledige vrijheid om met ballen, opblaasbanden etc zich uit te leven. Het struinbos is veel bezocht en een prachtige hut is in elkaar getimmerd. Het animatieprogramma was divers. Circus, handboogschieten, fitness etc. De service was top! Helaas gaan Gery en Ingrid le Tournesol verlaten maar Angelique en Toni hebben laten zien dat ze het met net zoveel enthousiasme en passie gaan voortzetten. Wij hebben een fantastische week gehad! Mede dankzij de andere campinggasten, Gery en Ingrid en Angelique en Toni. Bedankt!!!
    Gereisd familie in juli 2017

Prima

Mary, 14-1-2017

De tenten zijn mooi, kleinschalig en goed opgezet. Leuk entertainment voor de kinderen. Wat ons niet meeviel was dat er in de omgeving niet super veel te doen was, mits je er een poos voor in de auto ging zitten. Wat dat betreft een beetje saaie omgeving, weinig leuks in de nabije omgeving.

Wel een aanrader was kanoen en boomklimmen, ook / juist met de kindjes.

Gereisd familie in augustus 2015

als God in Frankrijk

johannes de haan, 22-8-2016

Le tournesol is een vriendelijke en ontspannende vakantie plek

je kan er geweldige uitstapjes maken

prijs kwaliteit super

de eigenaren staan altijd voor je klaar

vooral met tips over de omgeving

lekker eten voor een mooi prijsje

Gereisd met partner in augustus 2016

Een zonnige wandelvakantie met fijne mensen!

Corry Peters, 1-7-2016

Een welkom die je je wenst.

Fijne, schone kamer.

Vriendelijke bejegening.

Voor kinderen een beleving.

Goed Nederlands eten!!!

Lekker sauna.

Mooie routes om te lopen en te fietsen.

Geweldig die e-bike ervaring!

Routekaarten mogen iets duidelijker.

Kortom een vakantie om door te geven.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Je voelt je thuis in het buitenland

Renate Deisz, 10-5-2016

Wat een super plek! Prachtige omgeving. Heerlijk om te wandelen, maar ook relaxen op de camping. Zeer gastvrij. Gerie en Ingrid laten je je thuis voelen. Een ongedwongen sfeer. En niet te vergeten het adembenemende uitzicht vanuit het chalet. Pizza avond is echt een aanrader om aan deel te nemen. Pret en heerlijke pizza's voor jong en oud. Kortom een top vakantie.
      Gereisd familie in mei 2016

Weer een fantastische vakantie

Karin de Jong, 7-5-2016

Net terug van een fantastische vakantie op Le Tournesol. We zijn er 2 weken geweest. Een schitterende omgeving die we ook per E-Bike hebben ontdekt. De fietsen kon je hier op de camping huren. Mooie ervaring. En dan de pizza avond. De kinderen maakte hun eigen pizza en werd dan afgebakken in de hout gestookte oven. En heerlijk dat ze waren. De kinderen hebben het heerlijk gehad met de andere kinderen op de camping. Samen in het zwembad en whirlpool. Die ook elke dag schoongemaakt worden. De kinderen hadden zelf een laatste avond georganiseerd en hadden ze iets nodig dag regelde Ingrid dat. Gezellig de vakantie met iedereen afgesloten. Ingrid en Gerie bedankt voor deze geweldige vakantie. Ons zien jullie zeker terug. Top!!!!!!
      Gereisd familie in april 2016

Geweldige vakantie. Puur genieten!

Joyce Retrae, 6-5-2016

Wat een aangename verrassing was het om bij aankomt een mooie mobilhome aan te treffen. (Dat was vorig jaar in Spanje wel anders toen alles los hing of met Duck tape geplakt en smerig. Dat was bij touroperator). Hier was het genieten. Bij Gerie en Ingrid. Zeer klantgerichte en vriendelijke mensen die je een thuisgevoel geven. Alles kan. We hadden een pizzaavond waarbij de kinderen zelf hun pizza konden maken en deze in een heuse pizza-oven werd afgebakken. Ook het ritje achter de tractor was geweldig! We hebben heerlijk genoten van de omgeving en de gastvrijheid. Bedankt Gerie en Ingrid voor deze fantastische week!
      Gereisd familie in mei 2016

Voor ons niet meer

K. Simo, 26-4-2016

Huuraccommodaties zitten hier allemaal erg dicht op elkaar. De tenten zien er beter uit dan de stacaravans of de chalets. Zelf zaten we in een chalet met 3 kleine kinderen, je slaapt dan allemaal in een ruimte. Je hebt een dak boven je hoofd, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Te eenvoudig, niet goed verzorgd, alles is verouderd en het is ook zeker niet fris. Had er zelfs spijt van dat we niet ons eigen campingbedje hadden meegenomen! Pizza-avond hier vonden we vreselijk, geen idee hoe lang ze dit al doen, maar de kinderpizza's kwamen telkens verbrand uit de oven. Ik vond het hier wat liefdeloos. In de omgeving wel voldoende goede restaurants te vinden, waar je zelfs met kinderen heerlijk kunt lunchen (en niet duur). Voor ons dus helaas geen plek om naar terug te komen en ook niet om aan te raden aan vrienden. Sorry, maar mooier kan ik het helaas niet maken.
      Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Le Tournesol (Glamping) in Banes (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Le Tournesol (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Le Tournesol (Glamping) scoort een 8.82 uit 10 op basis van 50 reviews.