Appartement Les Pics d'Aran **

Appartement Les Pics d'Aran
Les Pics d'Aran

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Pics d'Aran bij:

1 review over Appartement Les Pics d'Aran in het Nederlands

Klein

fam. Aarnoutse, 10-8-2012

Voor ons gezin met pubers hadden we een 7 persoonsappartement geboekt, maar bij aankomst bleek dat het eigenlijk om een 4 persoonsapp. ging met zowel onder het stapelbed als in de kamer extra onderbedden. Dit hield in dat de kinderen met z´n drieën in een heel klein kamertje moesten slapen, met geen plaats meer voor de bagage. En ook niet bevorderlijk voor de nachtrust.

Alles is er op ingericht dat je zo min mogelijk daar aanwezig bent. Super kleine televisie, weinig keukenapp., geen bank (maar slaapbed), vier stoelen, oude prikdekens etc.

Gelukkig maakte het zwembad veel goed. Niet groot maar toch een mogelijkheid om hun energie kwijt te kunnen. En wij hadden een mooi uitzicht op de bergen, maar dat geldt niet voor alle appartementen.

En de omgeving is geweldig. Een mooie plaats voor het ondernemen van activiteiten, al ligt het complex een heel eind buiten Luchon. We hebben een prima vakantie gehad, maar het was jammer van het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Pics d'Aran in Bagneres-De-Luchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Pics d'Aran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Pics d'Aran scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.