Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) ***

Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)
L' Arrivee (+ appartementen / gîtes)
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) bij:

69 reviews over Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) in het Nederlands

Verrassend!

Eric en Kathleen, 20-8-2017

Wij huurden 2 weken de gîte. Ze was netjes, alles was aanwezig, ze had 2 terrassen en daarbij had je het vrij gebruik van de volledige tuin. Dit laatste is een meerwaarde. Wandelingen kunnen starten van aan de gîte wat wij belangrijk vinden. De dorpjes van de Lot zijn pittoresk, charmant. 's Avonds kan je nog goed naar Rocamadour rijden... De grot van Padirac is vlakbij en bijzonder. Je kan er zelfs te voet heen. De ontvangst en het afscheid van de eigenaars was hartelijk. We denken met een goed gevoel terug aan ons verlof in l'Arrivee.
Gereisd met partner in juli 2017

Warme gastvrijheid in een bijzonder mooi kader

Diane en Dirk, 14-7-2017

De gite was heel mooi en comfortabel ingericht en je kon ook gebruik maken van de prachtige tuin en zwembad. Bijzonder vriendelijke gastheer en vrouw die je veel tips gaven en waar alles mocht en niets moest. Genoten van de rust en omgeving. Goede uitvalsbasis om vele mooie dorpen te bezichtigen
Gereisd met partner in juli 2017

Het is een aanrader om de Lot te verkennen.

Ludo en Lut, 12-7-2017

Zeer mooi gelegen b&b.De kamers zijn groot en mooi ingericht. Alles is netjes ,en het uitzicht is adembenemend.

Lekker ontbijt.

Er is een mooie ligweide en een zwembad ,alles wat je nodig hebt.

Rianne en Toine geven je goede uitleg over de streek en zijn zeer lieve en attente mensen.

Zeker een aanrader.

Gaan zeker nog eens terugkomen.

Cees en Rosita, 11-9-2016

Onze aankomst was al direct leuk en bijzonder. Wij hadden de maisonnette en dat was de verrassing want dat wisten wij niet meer. Wij hadden al een toer van bijna drie weken erop zitten. Dit was onze laatste adres voordat wij weer naar huis gingen. De accommodatie is super. Alles heel netjes, schoon, een mooie locatie en uiteraard zeer gastvrije gezellige gastvrouw en heer. Wat het bijzonder maakt is dat het allemaal hout is en dat maakt ook de sfeer. De gastvrouw en heer hebben dit zelf gebouwd en dit hebben ze goed gedaan. Kortom hou je van sfeer, gezelligheid en hout met al haar facetten dan zit je hier goed.

Toine en Rian, we hebben het gezellig en leuk gehad. Mooie afsluiting van onze vakantie en zeker een adres om te onthouden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Buitengewoon dit paradijsje in de Lot !

Jeannie en Peter van Langerak, 28-8-2016

Na een lange rit via de tolwegen sloegen we af naar een voor ons nog onbekend stukje Frankrijk; De Lot. Via de mooiste plekjes en dorpjes, waar je eigenlijk alleen maar van kunt dromen kwamen we aan bij Rian en Toine onze gastvrouw en gastheer van L'arrivee Autoire, die ons gastvrij ontvingen. De uitleg over onze gite was duidelijk. Wat een mooi onderkomen was dit. Het was precies zoals de foto's ons hadden voorgesteld. Een mooie plek uitkijkend over een groen dal en volledig ingericht en van alle gemakken voorzien. We hebben de hele omgeving verkent en daar stevig van genoten...mooie wandeltochten gemaakt , chateaus bezocht, en bovenal vriendelijke mensen ontmoet. Iedere dag namen we een duik in het aanwezige zwembad gelegen in de fraaie tuin.In de omgeving vindt je voldoende zaken, zoals restaurants, winkels, benzinepompen, etc. En als je een keer advies nodig hebt staan Rian en Toine direct voor je klaar. Onze vakantie was weer eens veel te snel voorbij, maar we bewaren bijzondere herinneringen aan deze vakantieperiode.
Gereisd met partner in augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis voor tochtjes in de buurt.

Bernadettte en Dominique, 22-8-2016

Geweldige ontvangst door Toine en Rianne, mooi huis, goede ligging, lekker ontbijt en allemaal verschillende gasten, waardoor het erg gezellig was. Je hoort wat van elkaar en krijgt allerlei info. Daarnaast veel info door Toine en Rianne over de buurt en bezienswaardigheden. Mooie ruime kamer, voorzien van alle gemakken en een goed werkende wifi. Kortom een dikke aanrader.

Ons verblijf in L'arrivee

Miel en Corine, 6-8-2016

Enorm genoten van gite en omgeving!. Rian en Toin, uitstekende gastvrouw en gastheer. Ze waren zeer gastvrij en gaven (indien gewenst) relevante informatie. De gite is van juiste gemakken voorzien. De omgeving biedt veel mogelijkheden. Wat ons betreft een aanrader! Toin en Rian bedankt voor de gezellige weken!
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Fam Been en Teunis, 25-10-2015

Na een roerige reis, (boerenstaking), zijn we door Toin en Rian, zeer hartelijk ontvangen, en rondgelijd door de prachtige gite die voor ons was bestemd voor twee weken.

Tijdens ons verblijf hebben we ons lekker ontspannen thuis gevoeld, en kregen meer dan voldoende informatie om er de vakantie van te maken die het is geworden, in een woord fantastisch.

Een heerlijke gite om te verblijven met ruimte te over, met een badkamer met massagedouche.

Een goede uitvalsbasis voor de fanatieke wandelaar, of voor een bezoek aan een stadje, of de mooie omgeving.

We kunnen zeggen dat we heerlijk hebben genoten en willen graag nog een keer terug naar deze prachtige lokatie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Geweldig!

Anouk, 20-9-2015

Heerlijk verblijf gehad.

Huis ligt prachtig boven op de berg en met een prachtig uitzicht.

Rustig gelegen maar toch dichtbij veel bezienswaardigheden.

Verhuurders zijn aardige mensen waar je met vragen terecht kan.

De gites zijn van alle gemakken voorzien en erg mooi.

Gereisd met partner in september 2015

Peter en marian, 17-9-2015

gastvrije ontvangst, mooi verblijf, mooie omgeving, genoeg te zien.

Wel enigszins afgelegen in onze beleving.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) in Autoire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast L' Arrivee (+ appartementen / gîtes) scoort een 9.4 uit 10 op basis van 71 reviews.