Beoordelingen Camping Ascou La Forge****

Ascou La Forge****
53 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ascou La Forge****
09110, Ascou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ascou La Forge**** in Ascou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ascou La Forge**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ascou La Forge scoort een 8,3 uit 10, op basis van 53 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ascou La Forge**** in Ascou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ascou La Forge****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ascou La Forge**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 27 vakantiefoto's van Camping Ascou La Forge**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Ascou La Forge**** met andere accommodaties in Ascou.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,2
7,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Rustige prachtig gelegen camping."vertalen
Bertholon
9,0

17-09-2014 Sportieve camping voor fatsoenlijke mensen met kinderen die liever in ruige rivieren dan in disco's zitten. Breed aanbod van zeer deskundig en veilig begeleide bergsportactiviteiten voor jong en oud. Ruime plaatsen.

met partner, Aug. 2014
"Een bijzondere fantastiche plek"vertalen
Pieter en Corrie va...
9,0

21-09-2014 De camping is goed opgezet, ruime plaatsen voor campers/caravans en tenten met zowel zon als schaduw!
Zeer klant vriendelijk en bijzonder gastvrij, voorzien van twee ruime en goede schone bad/was ruimte. Het is een voorbeeld van hoe een camping moet zijn !! Ook de omgeving is bijzonder fraai, ligging in een dal met een riviertje waar de gasten zich in kunnen vermaken. Ook is deze camping zeer geschikt voor mensen die aan buitensporten doen, zowel beginners als gevorderde en indien gewenst met zeer deskundige begeleiding. Ik denk dan hier aan bergwandelen, raften, droppings, adventure games enz. En als je dan in de avond nog niet moe bent, kan je een kampvuurtje maken langs het meer. De camping is gelegen midden in de prachtige Franse Pyreneeën, aan de voet van een col . Het personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk en deskundig!! Ook het restaurant is goed, waar je alla cart kunt eten bereid door een deskundige kok. Al met al een prima camping met diverse facilliteite o.a.wifi

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Camping met sportieve activiteiten"vertalen
dries
9,0

25-08-2014 Wij zijn in augustus geweest met onze dochter van 13 en zoon van 15. De kinderen hebben meegedaan aan de adventure week en ze hebben een topweek gehad. De activiteiten zijn afwisselend en worden professioneel begeleid door een enthousiast team. De camping is netjes, heeft keurig schoon sanitair een gezellige bar en restaurant. Het personeel is vriendelijke en gezellig. In de omgeving is genoeg te doen. Kortom een camping die ik kan aanraden voor sportieve gezinnen.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Een prachtplek!"vertalen
Yvonne Boersma
6,0
9,0

02-09-2014 Een schone, rustige camping, prachtig gelegen. Wij huurden een tunneltent via touroperator (plek 19) en waren zeer tevreden met ons plekje.
Het was stukken kouder en natter dan voorgaande jaren, zo kregen wij mee.
Man en kinderen (13 en 14 jr.) schreven echter in voor 5 outdoor activiteiten, georganiseerd en begeleid vanuit de camping. Zij hebben die zon niet gemist, hebben genoten. Ook zijn er prachtige wandelroutes in de nabije omgeving.
Het publiek hebben wij als prettig ervaren. Gelijkgestemden: rust- en natuurliefhebbers, sportievelingen.
's Avonds geen 'brasgeluiden'. De gezellige bar was meer dan genoeg.
Aansluiten bij een pizza avond was een succes, twee maal eten in het restaurant een teleurstelling.
Elke ochtend vers brood, verse croissants etc. op bestelling. Prima geregeld.
Een fijne vakantieplek!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prachtige camping in prachtige omgeving"vertalen
ambo
10,0

06-08-2014 In tegenstelling tot voorgaande jaren waren we tot op de laatste dag van de vakantie niet uitgekeken op dit gebied. Je kunt vanaf de camping alle kanten uit: van Andorra tot Barcelona of de Middelandse zee. Maar ook in de nabije omgeving is zoveel moois te zien: prachtige wandelingen vanaf de camping of in de buurt. Maar ook op de camping is het goed vertoeven. Vriendelijk personeel, schoon sanitair en alle faciliteiten die er nodig zijn. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt met ping-pong, trampoline en in de rivier. Het enige minpuntje is wellicht dat er niet een geschikt voetbalveldje was, maar ach...
We hebben aardige mensen ontmoet op de camping, iedereen laat elkaar vrij en als je zin hebt kun je aanschuiven voor een borrel in de kantine, of tijdens de wekelijkse pizza- avonden of bbq.
Wij blikken terug op een heerlijke vakantie en houden de prachtige uitzichten en warme vakantiesfeer graag in onze gedachten!

met partner, Mei 2014
"Heerlijk ontspannen!"vertalen
Jolanda Takken
8,0

30-05-2014 Prachtig gelegen, prima bereikbare, camping. Wij verbleven in een chalet dat voorzien was van alle benodigdheden. Adrie en Helma zijn zeer behulpzaam in alles wat je maar nodig hebt. Of het nu gaat om een bezienswaardigheid of tips over wandelingen.

met partner, Mei 2014
"Een echte aanrader!"vertalen
Joop en Thea van de...
9,0

11-09-2014 Ruime plekken, vriendelijke beheerders, schoon sanitair, prachtige ligging, mooie wandelmogelijkheden

met jonge kinderen, 2014
"Fantastische plek"vertalen
Verhagen
9,0

21-04-2014 Fantastische camping zonder disco, zwembad = rivier!

"Geweldig mooie camping!"vertalen
Rico
9,0

25-11-2013 Verschrikkelijk mooi gelegen camping. Lekker in alle rust vakantie kunnen houden. Erg aardige camping eigenaren met een hele lieve hond. Voor iedereen wat te doen. Verschrikkelijk veel activiteiten die je in de buurt kunt doen..... Ik zeg helemaal TOP!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Camping met veel vuurtjes"vertalen
suzy
7,0
4,0
6,0
7,0
8,0

17-08-2013 Tijdens ons verblijf begin augustus, werden er erg veel vuurtjes gestookt op de camping op plaatsen waar dat niet mocht. Daardoor hebben wij toch wel overlast gehad van rook. De campingeigenaren hadden dit zelf niet eens geconstateerd, misschien toch wat handiger om zelf vaker over de camping te lopen?
Sommige plekken liggen erg ver van een stroompunt af, je hebt dan wel 50 meter kabel nodig. Die kun je lenen met een borg van 25 euro. Uitlenen van andere spulletjes zijn ze niet happig op!
Te weinig afwasgelegenheid, benauwde ruimte met maar 1 kraan met warm water.
Bezienswaardigheden en activiteiten zijn ver weg en iedere keer col op en af om ergens te komen.
Pluspunten:
Op de hele camping wordt Nederlands gesproken;
Leuke activiteiten, ook op de camping, zoals: bivak, survivalrun;
Mooie campingplaatsen, wel verschil in afmetingen;
Activiteiten van Mountain Sports worden gegeven door Nederlandse instructeurs.
Riviertje langs de camping waar leuk in gespeeld kan worden.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?