Camping Ascou La Forge ****

8,5

76 reviews over Camping Ascou La Forge in het Nederlands

Geweldig voor (oudere)jongeren en (jonge😀) ouders

Angelique, 21-10-2017

Voor tieners die niet perse alleen dronken in een disco willen hangen is dit echt een geweldige plek. Elke dag gevuld met sportieve activiteiten onder leiding van hele leuke enthousiaste sportieve begeleiders. Vervoer van en naar de activiteiten is meestal zelfs geregeld zodat je als ouders er ook voor kunt kiezen om de dag op een andere manier door te brengen.

Hele aardige campingmedewerkers en prachtige plaatsen dicht bij de rivier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping

H. Neef, 8-10-2017

Over de camping valt weinig slechts over te zeggen, Echter de eigenaren (Nederlands) lijken totaal niet geinterresseerd in de gasten. Op de vraag aan hun of het gebied goed geschikt is om te wandelen, kreeg ik een bizar slechte kopie van een krakkemikkege wandelkaart in de handen gedrukt, waar ik 1 euro voor moest betalen. Terwijl ik later zag dat men prachtige kaarten van het totale gebied te koop had. 's Ochtends werden we gewekt door een afgrijselijk irritant lawaai. Naast onze camper was men begonnen met het schuren van een houten bank met gebruik makend van een schuurmachine, wat zo ongeveer de hele dag heeft geduurd.

Mooie camping, maar de eigenaren willen niet al te veel aandacht besteden aan de gasten. De informatie op de website is dan ook misleidend. Jammer want de camping is opzich best aardig. Met een beetje goede wil had dit een mooi verblijf kunnen zijn. Nu gaan we zeker niet terugkomen op deze camping.

Gereisd met partner in september 2017

Voldeed niet aan verwachtingen

Nienke, 2-8-2017

De camping is netjes. Heel mooie tentplekjes aan de beek. Voor caravans niet veel plek en de plaatsen zijn ook niet erg groot.

Het is een typisch Nederlandse camping. Het eerste wat we kregen was een folder met regels. 1 persoon op trampoline, niet met de batjes op de tafeltennistafel timmeren, geen herrie in de toiletgebouwen na 23 uur, want denk erom: dan is er de volgende dag geen kampvuur etc.

Wij hadden deze camping gekozen vanwege deze zinnen op de website:

"Bijna dagelijks worden op en rond de camping sportieve activiteiten georganiseerd zoals droppings, adventure games, fietswedstrijden, kleine triatlons en volleybalwedstrijden. Hier kan iedereen gratis aan deelnemen. Tevens beschikken we over een grote kampvuur plaats, waar het vuur over het algemeen geen kans krijgt uit te gaan."

Dit wordt absoluut niet waargemaakt. Er is helemaal geen volleybalveld (er was alleen een leeg stuk grond in het bos, naast een afgrond, zonder palen of net) en een kampvuur hebben onze jongens zelf maar geregeld, wat eigenlijk ook wel weer leuk was... Van de andere activiteiten was, in de week dat wij er waren, ook helemaal geen sprake.

Verder waren er twee toiletten dicht in het toiletgebouw, terwijl de camping vol was.

We hebben gegeten in het restaurant. Het was karig gevulde chinees, niet warm en ook nog eens erg weinig voor opgroeiende pubers.

Voor ons in het vervolg weer een municipal. 2/3 van de prijs en minstens zoveel plezier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ascou La Forge bij:

zo goed bevallen dat we veel langer zijn gebleven

iris, 2-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek tussen de bergen. De eigenaresse nam alle tijd om ons te informeren over uitstapjes en mooie wandelroutes. Bij haar kun je ook terecht voor het reserveren van een overnachting in een berghut. Het sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt en de kinderen (7 en 9) hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad, op de trampoline en visjes vangen in het riviertje dat langs de camping stroomt. We hadden voor 5 dagen gereserveerd, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven omdat de camping (en de omgeving) ons zo goed beviel.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie plek in de pyreneeen.

I van Andel, 17-7-2017

Mooie camping op een prachtige plek. We konden aan het beekje staan. In de omgeving kan je prachtig wandelen. Min punt is het sanitair. Er zijn te weinig toliletten en daardoor wordt het allemaal heel erg vies. Dat was echt jammer. Er is een tweede sanitair gebouw, maar daar waren maar twee van de vier toiletten open.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping, mooi terrein, grote plaatsen

Nico en Adri van Dijk, 15-6-2017

Eigenaars zijn Nederlands, wel zo makkelijk. Heel prettige ontvangst. We kwamen in de stortregen, werden opgevangen in de Auberge en kregen meteen een consumptie aangeboden. Na een heerlijk menu in het restaurant alsnog de tent opgezet. Bij de receptie kunnen ze veel informatie gaven over de prachtige omgeving. Keurig onderhouden sanitair.
    Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek

SDK, 20-5-2017

De pyreneeen zijn geweldig en deze camping is een prachtige uitvalsbasis.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping

Y. Klomp, 8-2-2017

Fijne camping, mooi uitzicht. Ruime plekken in het voorseizoen. Heerlijk eten in het restaurant. Aardig camping eigenaars. Adrie was druk bezig voor alles klaar aan het maken voor het hoogseizoen, maar toch tijd voor praatje. Helma kan goede wandelroutes aangeven. We komen zeker terug, maar het weer was afgelopen juni onvoorspelbaar. Het was te koud en we wilden toch wel iets meer zon. Anders waren we zeker langer gebleven.
    Gereisd met partner in juni 2016

prachtige camping, wel met zakelijke sfeer

Luca, 17-9-2016

Mooie camping, mooie ligging. Wel merkten wel dat we in het naseizoen zaten en de beheerders en het personeel minder met de gasten bezig waren. Dat vonden we echt minder aan deze camping. Het ontbrak een beetje aan hartelijkheid, communicatie over diverse dingen en daarmee gastvrijheid
    Gereisd met partner in augustus 2016

heerlijke camping

Joke, 16-9-2016

gezellige camping met Nederlandse eigenaars en overwegend Nederlandse gasten. er is veel te doen ook voor kinderen.

je zit wel een behoorlijk eind bij de winkels vandaan,

maar de omgeving is prachtig

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ascou La Forge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ascou La Forge in Ascou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ascou La Forge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ascou La Forge scoort een 8.49 uit 10 op basis van 82 reviews.