Beoordelingen Camping Ascou La Forge****

Ascou La Forge****
44 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ascou La Forge****
09110, Ascou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ascou La Forge**** in Ascou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ascou La Forge**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ascou La Forge scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ascou La Forge**** in Ascou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ascou La Forge****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ascou La Forge**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Camping Ascou La Forge**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Ascou La Forge**** met andere accommodaties in Ascou.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,9
7,1
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig mooie camping!"vertalen
Rico
9,0

25-11-2013 Verschrikkelijk mooi gelegen camping. Lekker in alle rust vakantie kunnen houden. Erg aardige camping eigenaren met een hele lieve hond. Voor iedereen wat te doen. Verschrikkelijk veel activiteiten die je in de buurt kunt doen..... Ik zeg helemaal TOP!

"Camping met veel vuurtjes"vertalen
suzy
4,0
8,0

17-8-2013 Tijdens ons verblijf begin augustus, werden er erg veel vuurtjes gestookt op de camping op plaatsen waar dat niet mocht. Daardoor hebben wij toch wel overlast gehad van rook. De campingeigenaren hadden dit zelf niet eens geconstateerd, misschien toch wat handiger om zelf vaker over de camping te lopen?
Sommige plekken liggen erg ver van een stroompunt af, je hebt dan wel 50 meter kabel nodig. Die kun je lenen met een borg van 25 euro. Uitlenen van andere spulletjes zijn ze niet happig op!
Te weinig afwasgelegenheid, benauwde ruimte met maar 1 kraan met warm water.
Bezienswaardigheden en activiteiten zijn ver weg en iedere keer col op en af om ergens te komen.
Pluspunten:
Op de hele camping wordt Nederlands gesproken;
Leuke activiteiten, ook op de camping, zoals: bivak, survivalrun;
Mooie campingplaatsen, wel verschil in afmetingen;
Activiteiten van Mountain Sports worden gegeven door Nederlandse instructeurs.
Riviertje langs de camping waar leuk in gespeeld kan worden.

"Super voor actieve vakantie"vertalen
Uppercaseworks
7,0

25-9-2013 Ongeveer 8 dagen op deze camping geweest met 2 jongens van 13 en 15. Voornaamste reden was de dagaktiviteiten die door bedrijf vanuit hier worden georganiseer; Raften, Via Ferrata, Kayaken, Canyoning. Onze mannen hebben aan alle activiteiten meegedaan en vonden het super!
Met name Canyoning op/in de LLech, sprong van een rots in het water van 10meter. Meerdere mensen gehoord dat die aktiviteien duur waren.....misschien voor sommige veel geld, maar niet duur als je kijkt wat voor plezier de mannen eraan hadden en wat het bedrijf ervoor moet investeren. Vergelijk raften in USA....zeker 3 maal duurder en veeeel minder spectaculair.
De camping doe je niet voor de luxe, alles is er, er wordt een nieuw toiletblok gebouwd, bijna af en dat is nodig ook. Nu was het wachten voor een plakje bij de douch, toilet, afwas.....Mooie royale plekken.
Campingpersoneel is zeer vriendelijk een weet veel van mooie wandelpaden, fiets en ATB routes.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Camping voor actieve buitensporters"vertalen
Stephan
7,0

6-8-2013 Wij waren hier half Juli met 2 kinderen van 10 en 12 jaar. De kinderen en wij zelf hebben ons hier prima vermaakt (ondanks regen / onweer vrijwel iedere middag). Mooi gelegen camping met ruime plekken en veel leuke activiteiten voor de kinderen. Publiek hier is hier vooral actieve buitensporter. Helma heeft goede tips voor wandeltochten in de omgeving.
Wat zijn de verbeterpunten?
- De camping mist een zwembad (beekje is te koud /ondiep voor zwemmen en naast gelegen stuwmeer mag niet in gezwommen worden)
- Wifi heeft slechte ontvangst en betalen voor WIFI (6,- per 5 uur) is niet meer van deze tijd.
- De georganiseerde buitensportactiviteiten zijn in een aantal gevallen wel erg ver van de camping rijden (1,5 uur enkele reis).

Ondanks deze punten een prima tijd gehad op deze camping!

"Voor herhaling vatbaar !"vertalen
annemarie
7,0

4-8-2013 Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping.
Wat een prachtige omgeving!
Dat we twee weken lang bijna iedere namiddag onweer en regen hadden, was ook voor deze omgeving bijzonder.
Toen het wat drukker werd zou een tweede schoonmaakronde voor het sanitair niet verkeerd geweest zijn.
Als we nog kleine kinderen hadden gehad zou een zwembad deze camping helemaal geweldig hebben gemaakt

met partner, Aug. 2012
"Verliefd op de omgeving"vertalen
Rob-Xaverna
8,0

12-9-2012 Zeer relaxte camping. Zeer mooi afgewerkt sanitair, een 2e in aanbouw. Mooie grote plekken met prachtig uitzicht. Heerlijke beekje langs de camping voor afkoeling. Vriendelijke eigenaren met kennis van de omgeving en bereidheid je te helpen. Mogelijk om te eten, ijsje te halen etc. Maar vooral de bergen, de natuur!! Wij zijn verliefd geworden en kunnen niet wachten om weer te gaan wandelen.

met partner, Aug. 2012
"Super leuke vacantie"vertalen
bianca kwakernaak
8,0

6-9-2012 Het was een super leuke vacantie erg vriendelijke mensen goed sanitair mooie omgeving mooie camping plaatsen goede sfeer. alom een prima camping en gaan er zeker nog een keer naar terug. Helma en Adrie jullie hebben het super voor elkaar.

met oudere kinderen, 2012
"Geweldige plek vol avontuur en in de natuur"vertalen
schellekens
9,0

10-8-2012 camping ligt 1100 m hoog en is prachtig aan een stroompje gelegen. Vlak bij drie bergcols, dus zeer interessant voor wielrenners. zeer rustig op de camping. Veel buitensport actviteiten van hoge kwaliteit en veiligheid, dus niet heel goedkoop ! Wij hebben geraft, kayakken op wild water en cannonying. Kinderen van 11 en 15 jaar vonden het top. Wij als ouders trouwens ook. Goed gekwalificeerde nederlandse instructeurs die goed gemutst zijn en plezier hebben in hun werk/stage .je mag kampvuur maken, ook na 23.00 uur , maar dan even buiten de camping aan het stuwmeer, de jeugd kan daar lekker fikkie stoken en de rest van de camping kan rustig slapen.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prachtige camping"vertalen
aranka
6,0

4-9-2012 Een kleine Nederlandse camping gelegen midden in de Pyreneen op 1100 meter hoogte. Vanaf de camping rijdt je zo de natuur in, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam ook in het adviseren van de juiste cq geschikte wandeltocht. Wij hebben met ons gezin o.a de wandeltocht gedaan met de ezel en een wandeltocht naar Laurentine.
Het restaurant biedt niet veel meer dan snackbarmaaltijden of maaltijden uit een oven. BBQ avonden en pizza-avonden hebben wij niet aan meegedaan, ook in Ax le Therme kan je prima eten (voor minder!)
Om mee te doen aan de mountainsports heb je te maken met minimale leeftijd van ongeveer 8-10 jaar en dien je een goedgevulde portmonnee mee te nemen. Per persoon ben je voor een dag zo maar tussen de 50 en 80 euro kwijt, met een gezin ergens aan deelnemen wordt dan een redelijk dure bezigheid....
De staat van het sanitair is zondermeer goed en schoon, wel veel te weinig in verhouding tot het aantal bezoekers.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Heerlijke Camping voor actieve gezinnen"vertalen
Mike Overdevest
9,0

14-8-2012 Prachtig gelegen middelgrote camping aan de beek. Voor fietsers zijn er de cols in de omgeving. 2 weken op camping gestaan en veel bergwandelingen gemaakt. Soms moest je er wel een uurtje voor rijden maar ook vanuit de camping is het mooi wandelen. Ook voor onze kinderen van 12 en 14 jaar was er voldoende te doen. Veel outdoor activiteiten onder goede begeleiding of op de camping pingpong, kampvuur of de poeltjes in de beek. Heerlijk dagelijks vers brood en erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vrijwel alleen Nederlanders maar dat was oke. Een aanrader!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?