Camping Le Lac ****

Le Lac
9,1

46 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

Een boven verwachting mooie camping!

Gerrie en Sonja Wendriks, 7-9-2017

Wij hebben er heel lang naar uitgekeken om deze camping te bezoeken, vorig jaar door omstandigheden moeten afzeggen en dit jaar weer vanwege familieomstandigheden eerder moeten vertrekken helaas. Waar door de eigenaresse absoluut niet moeilijk over werd gedaan. Maar wat een mooie camping in een schitterende omgeving, rust ruimte en mooi weer, wat wil je nog meer. Je krijgt bij aankomst genoeg informatie om de omgeving te verkennen, en als je vragen hebt kun je heel de dag terecht bij de receptie. Wij stonden met 6 nationaliteiten bij elkaar wat toch wat zegt over de camping, iedereen komt er graag! Wij gaan er zeker naar terug want nog lang niet alles gezien. Als je animatie en harde muziek zoekt ga hier dan niet heen want dat is er gelukkig niet!

De eigenaars hebben het super voor elkaar op dit mooie plekje. Avec beaucoop de respect!

Gereisd met partner in augustus 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-9-2017

HARTELIJK BEDANKT voor uw erg positieve beoordeling !!

Dat doet ons erg plezier !

U geeft een goede overzicht van onze camping dus dank u wel.

En vooral hopen wij u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen.

Nogmaals bedankt !!

Best mooi maar niet meer voor ons

Fam Janssen, 31-8-2017

Niet gereserveerd in hoogseizoen maar hadden toch een redelijke plaats, wel liep het erg schuin. Jammer dat de voor ons leukere veldjes geen stroom hadden. We vonden het toch wat druk met veel schreeuwende kinderen om 7uur in de ochtend. Jammer dat het restaurant niet overkapt is met beschutting dan zou het veel leuker zijn hier een hapje te eten of wat muziek.Een tapas avond in de kou is minder aantrekkelijk. Sanitair erg schoon en verder prima voorzieningen. Eigenaren zeer aardig. En de omgeving is heel mooi.

Vonden 36 euro toch wat veel, zijn na 5 nachten naar Arreau vertrokken en stonden daar rustiger voor 21 euro.

Kortom deze camping was het niet wat we hadden verwacht.

Gereisd met partner in juli 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

Dank u wel voor "BEST mooi " maar .......we zijn al blij !

Blijkbaar was het vooral een probleem van tarief ( 4 personen voor uw familie.)

Het dorpje van Arreau is in een adere regio van de Pyreneeën ( niet erg bekend) : dit verklaart misschien een verschil !

Met vriendelijke groeten

schone camping met heel ruime plaatsen

Ale, 31-8-2017

De camping heeft heel ruime plaatsen. De camping is keurig schoon; de toiletgebouwen worden zeker 3 keer per dag schoongemaakt. De eigenaren die de receptie bemensen zijn heel vriendelijk; spreken Frans, Engels een een beetje Nederlands.Er is een kleine winkel voor de direct benodigde zaken. Er zijn 2 zwembaden, goed onderhouden, een geschikt voor kleinere kinderen. Er is een mooi speelterrein voor de kinderen en een sportveld.

De camping heeft een locatie van waaruit je prachtige uitstapjes kunt maken in de Pyreneeën.

De planning wordt gemaakt op een stuk papier, waardoor die niet altijd klopt. Je moet bij het reserveren heel duidelijk zijn over je wensen.

De receptie wil graag bemiddelen bij reservering van uitstapjes voor de kabelbaan of een treintje. Kijk vooraf goed in de folders over de arrangementen.

De afstand tot een supermarkt is 8 km.

Volg als je met een caravan naar de camping gaat na Argelés Gazost de borden met camping du Lac en niet je tomtom.

Gereisd met partner in juli 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

We zijn heel blij uw mening te lezen.

Dat doet ons erg plezier.

Wij hopen van ganser harte u een volgende keer te mogen ontvangen.

Leuke camping in een mooi gebied!

Vincent, 29-8-2017

Het is een rustige camping met mooie plekken. De ene groter dan de ander maar wel ruim genoeg. We werden vriendelijk welkom geheten bij aankomst door de eigenaar. Hij gaf ons goeie informatie over de omgeving en de mooie plekken in de buurt. Het sanitair is prima. In onze eerste week was het ook voortdurend schoon. Daarna liet het soms te wensen over. Sommige mensen denken dat het ordelijk achterlaten van de wc's en douches niet voor hun geldt! Jammer!.

Het restaurant is alleen in de buitenlucht. De bediening is super vriendelijk, de salades prima maar de pizza's moeten echt beter!!

Ben je een fietser dan kun je vanaf de camping mooie bergen beklimmen. Het is een goede uitvalsbasis voor de Tourmalet, Aubisque, Tramassel etc....

Het zwembad is prima. Er zijn er twee. één voor de kleinere gasten en de ander iets dieper, voor de oudere gasten. Mooi schoon en niet al te vol.

Verder is er een speeltuin en een speelveld. Hier wordt flink gebruik van gemaakt en is prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Dat doet ons erg plezier.

Nogmaals bedankt.

Geweldige camping in de bergen

Fam Driessen, 23-8-2017

Op deze camping wordt je geweldig ontvangen. Met trots wordt je naar je plek begeleid. Wij kregen een mooie plek met een mooi uitzicht op het dorp en de bergen. Je ontvangt gelijk een lijst met activiteiten en hoogtepunten in de omgeving. De camping is ideaal gelegen om de vele hoogtepunten in de omgeving te bezoeken. Er heerst een relaxte sfeer op de camping. Ook onze 4 tieners hebben een geweldige actieve vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 1-9-2017

Heel hartelijk bedankt voor uw mening.

En tot ziens !

Heerlijke, rustige plek. Écht vakantie!

Fam. Jansen, 7-8-2017

Een heerlijk, rustige camping, met prachtig uitzicht en veel mooie wandelingen en uitjes op korte afstand. Wij hadden een enorme plaats (nr. 84), vlakbij het zwembad. Dit deel van de camping is rustiger dan de plekken rondom de receptie en het sportveld. Maar om 23 uur is het wel echt overal heerlijk stil. Veel keuze in lekker brood. Ietwat gedateerd, maar brandschoon sanitair (douchen op blote voeten wordt gevraagd en is ook goed te doen 🤗). Leuk en overzichtelijk zwembad. Soms wat druk, maar voor gezinnen geen probleem. De eigenaren en andere medewerkers zijn uiterst vriendelijk en duidelijk naar alle gasten. Voor ons 1e keer met kinderen (5, 7 en 10 jaar) in de Pyreneeën. Veel wandelingen in de omgeving (oa. Gavarnie, Pont d'Espagne, Barrage du Tech en Cirque du Troumousse) waren prima te doen. Heerlijke 17 dagen gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-8-2017
Dank u wel voor uw positieve beoordeling en de tijd die u daarvoor heeft genomen. Uw feedback is een oprechte aanmoediging voor ons. Wij hopen u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen

mooi, maar niet geschikt voor pubers

Martine, 6-8-2017

Een mooie verzorgde camping, alleen niet echt geschikt voor pubers die meer vertier zoeken. Er zijn wel pubers, maar die zoeken elkaar niet echt op. Dat betekent dat pubers op hun ouders zijn aangewezen en dat vonden die van ons niet leuk genoeg... Ook het meer was niet helemaal wat we ervan verwachten. Het is een stuwmeer en je kunt er op heen lopen, maar dat is het dan ook wel Camping is verder om 23:00 ook echt stil en bij 1 sanitairblok is dan ook het licht uit... De sanitairblokken liggen niet echt central waardoor het best een eind lopen is. 's nachts is dat met de summiere verlichting best onhandig.

Verder is de aankleding keurig verzorgd. Wel mag het bij de eetgelegenheid wat gezelliger aangekleed worden, Het nodigt niet echt uit om een drankje te doen. Prettig is dat je niet van te voren je brood hoeft te bestellen.

Ook toen wij eerder weg wilden, vanwege de pubers, deden ze niet moeilijk. Alleen onze aanbetaling kregen we niet retour. Voor mensen die van rust houden en een mooie omgeving zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Familie PEFFABET. Camping Du Lac, RESPONSABLE, 10-8-2017

Erg bedankt voor de beoordelingsscore van 8/10, en inderdaad, onze camping is een rustige camping in een wondermooie omgeving!

Dat is niet alleen ons aanbod maar ook juist wat ons onderscheidt van andere campings en vooral wat onze klanten, (met pubers of niet) , hier komen zoeken. Voor de vele pubers op onze camping is er speciaal voor hun vertier: volley, een groot voetbalveld en zwembaden.

Alle pubers welkom bij ons maar op voorwaarde dat ze ’s nachts geen lawaai maken, en vooral niet op de plaatsen van andere kampeerders. Wij moeten toezien op de eerbied en de rust van al onze klanten.

Volgens ons is het simpelweg een vergissing in de keus van camping. Op onze site, onze brochure en ter plaats staat duidelijk vermeld dat het ’s nachts een heel rustige camping is. Wij danken u om dit hier even herinnerd te hebben.

Een heerlijke camping om te zijn

Martin Bolhuis, 26-7-2017

De camping ziet er mooi uit en wordt zeer goed onderhouden. De plekken zijn ruim, worden aan 1 kant afgescheiden door hagen. Hagen netjes gesnoeid en goed onderhouden bloeiende tuintjes. Het sanitair is uitstekend en schoon. Je hebt echt het gevoel op vakantie te zijn. We hadden vanaf onze plek een schitterend uitzicht op het (stuw) meer, de bergen en het dal. Je wordt vriendelijk ontvangen en krijgt een overzicht op papier van de activiteiten te doen in de omgeving. Zeker aan te raden om ze allemaal te doen. De winkel en klein restaurant heeft een eigen eigenaar. Zij organiseren verschillende leuke activiteiten. We raden aan om hieraan mee te doen. Op de camping zijn twee zwembaden aanwezig. 1 voor de kinderen en 1 voor de meer volwassenen. Ook ligstoelen aanwezig.
Gereisd met partner in juni 2017
Familie PEFFABET, RESPONSABLE, 8-8-2017

Dank u wel voor uw uw positieve beoordeling en uw notatie van 10/10.

Wij doen onze best en we zijn erg blij dat u goede vakantie bij ons hebt gehad.

Wij hopen u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen

Camping Du Lac

Hele fijne camping

Femke Breukels, 15-9-2016

We hebben een erg leuke vakantie gehad op deze camping! Erg behulpzame eigenaren, grote mooie plekken met zon en schaduw, prachtig uitzicht en een erg kindvriendelijke camping: een groot speelveld waar de kinderen konden spelen, een speeltuin en 2 zwembaden. Om 11 uur is het helemaal rustig. In de omgeving zijn veel mooie wandelingen te maken; zelf hebben we onder andere een erg mooie 3-daagse huttentocht gedaan. De eigenaren kunnen adviseren waar het mooi weer is, dat verschilt per dal. Overigens hadden we zelf hele goede ervaringen met canyoning O2Roche in Argeles, die lijkt voor kleine kinderen geschikter (vriendelijker) dan de organisatie waar de camping mee samen werkt. Grote hypermarche dichtbij, en Arcizans een erg charmant dorpje met een paar restaurantjes. Onze kinderen van 10 en 12 hadden veel aansluiting, echte pubers waren er wat minder.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Familie Peffabet, RESPONSABLE, 20-9-2016

Dank u wel voor uw mening. We zijn erg blij dat u aangename vakantie bij ons hebt gehad. En... dat klopt = onze omgeving is een van de mooiste.

We hopen u een volgende jaar te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten.

Prachtige, rustige camping

Familie Prins, 26-8-2016

Wat een prachtige omgeving.

Prachtige, mooie groene plaatsen met een geweldig uitzicht vanaf je tent. Prachtige wandelingen gemaakt en Lourdes bezocht, wij komen zeker een keer terug. Ook een heerlijke camping om een dag voor je tent een boek te lezen, je hoeft niet weg omdat het verblijf gewoon een kadootje is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Familie Peffabet, RESPONSABLE, 28-8-2016

Ohhh wat een mooie dag voor ons uw mening te lezen !

We zijn zeer gelukkig. Dank u wel voor deze aangename complimenten.

En tot een volgende keer !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Arcizans-Avant , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac scoort een 9.1 uit 10 op basis van 67 reviews.