9,2

Uitstekend

41 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

Heerlijke, rustige plek. Écht vakantie!

Fam. Jansen, 7-8-2017

Een heerlijk, rustige camping, met prachtig uitzicht en veel mooie wandelingen en uitjes op korte afstand. Wij hadden een enorme plaats (nr. 84), vlakbij het zwembad. Dit deel van de camping is rustiger dan de plekken rondom de receptie en het sportveld. Maar om 23 uur is het wel echt overal heerlijk stil. Veel keuze in lekker brood. Ietwat gedateerd, maar brandschoon sanitair (douchen op blote voeten wordt gevraagd en is ook goed te doen 🤗). Leuk en overzichtelijk zwembad. Soms wat druk, maar voor gezinnen geen probleem. De eigenaren en andere medewerkers zijn uiterst vriendelijk en duidelijk naar alle gasten. Voor ons 1e keer met kinderen (5, 7 en 10 jaar) in de Pyreneeën. Veel wandelingen in de omgeving (oa. Gavarnie, Pont d'Espagne, Barrage du Tech en Cirque du Troumousse) waren prima te doen. Heerlijke 17 dagen gehad!!
Gereisd familie in juli 2017
MYLENE PEFFABET,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling en de tijd die u daarvoor heeft genomen. Uw feedback is een oprechte aanmoediging voor ons. Wij hopen u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen

mooi, maar niet geschikt voor pubers

Martine, 6-8-2017

Een mooie verzorgde camping, alleen niet echt geschikt voor pubers die meer vertier zoeken. Er zijn wel pubers, maar die zoeken elkaar niet echt op. Dat betekent dat pubers op hun ouders zijn aangewezen en dat vonden die van ons niet leuk genoeg... Ook het meer was niet helemaal wat we ervan verwachten. Het is een stuwmeer en je kunt er op heen lopen, maar dat is het dan ook wel Camping is verder om 23:00 ook echt stil en bij 1 sanitairblok is dan ook het licht uit... De sanitairblokken liggen niet echt central waardoor het best een eind lopen is. 's nachts is dat met de summiere verlichting best onhandig.

Verder is de aankleding keurig verzorgd. Wel mag het bij de eetgelegenheid wat gezelliger aangekleed worden, Het nodigt niet echt uit om een drankje te doen. Prettig is dat je niet van te voren je brood hoeft te bestellen.

Ook toen wij eerder weg wilden, vanwege de pubers, deden ze niet moeilijk. Alleen onze aanbetaling kregen we niet retour. Voor mensen die van rust houden en een mooie omgeving zeker een aanrader.

Gereisd familie in juli 2017
MYLENE PEFFABET,

Erg bedankt voor de beoordelingsscore van 8/10, en inderdaad, onze camping is een rustige camping in een wondermooie omgeving!

Dat is niet alleen ons aanbod maar ook juist wat ons onderscheidt van andere campings en vooral wat onze klanten, (met pubers of niet) , hier komen zoeken. Voor de vele pubers op onze camping is er speciaal voor hun vertier: volley, een groot voetbalveld en zwembaden.

Alle pubers welkom bij ons maar op voorwaarde dat ze ’s nachts geen lawaai maken, en vooral niet op de plaatsen van andere kampeerders. Wij moeten toezien op de eerbied en de rust van al onze klanten.

Volgens ons is het simpelweg een vergissing in de keus van camping. Op onze site, onze brochure en ter plaats staat duidelijk vermeld dat het ’s nachts een heel rustige camping is. Wij danken u om dit hier even herinnerd te hebben.

Een heerlijke camping om te zijn

Martin Bolhuis, 26-7-2017

De camping ziet er mooi uit en wordt zeer goed onderhouden. De plekken zijn ruim, worden aan 1 kant afgescheiden door hagen. Hagen netjes gesnoeid en goed onderhouden bloeiende tuintjes. Het sanitair is uitstekend en schoon. Je hebt echt het gevoel op vakantie te zijn. We hadden vanaf onze plek een schitterend uitzicht op het (stuw) meer, de bergen en het dal. Je wordt vriendelijk ontvangen en krijgt een overzicht op papier van de activiteiten te doen in de omgeving. Zeker aan te raden om ze allemaal te doen. De winkel en klein restaurant heeft een eigen eigenaar. Zij organiseren verschillende leuke activiteiten. We raden aan om hieraan mee te doen. Op de camping zijn twee zwembaden aanwezig. 1 voor de kinderen en 1 voor de meer volwassenen. Ook ligstoelen aanwezig.
Gereisd met partner in juni 2017
MYLENE PEFFABET,

Dank u wel voor uw uw positieve beoordeling en uw notatie van 10/10.

Wij doen onze best en we zijn erg blij dat u goede vakantie bij ons hebt gehad.

Wij hopen u een volgende keer op onze camping te mogen ontvangen

Camping Du Lac

Hele fijne camping

Femke Breukels, 15-9-2016

We hebben een erg leuke vakantie gehad op deze camping! Erg behulpzame eigenaren, grote mooie plekken met zon en schaduw, prachtig uitzicht en een erg kindvriendelijke camping: een groot speelveld waar de kinderen konden spelen, een speeltuin en 2 zwembaden. Om 11 uur is het helemaal rustig. In de omgeving zijn veel mooie wandelingen te maken; zelf hebben we onder andere een erg mooie 3-daagse huttentocht gedaan. De eigenaren kunnen adviseren waar het mooi weer is, dat verschilt per dal. Overigens hadden we zelf hele goede ervaringen met canyoning O2Roche in Argeles, die lijkt voor kleine kinderen geschikter (vriendelijker) dan de organisatie waar de camping mee samen werkt. Grote hypermarche dichtbij, en Arcizans een erg charmant dorpje met een paar restaurantjes. Onze kinderen van 10 en 12 hadden veel aansluiting, echte pubers waren er wat minder.
MYLENE PEFFABET,

Dank u wel voor uw mening. We zijn erg blij dat u aangename vakantie bij ons hebt gehad. En... dat klopt = onze omgeving is een van de mooiste.

We hopen u een volgende jaar te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten.

Prachtige, rustige camping

Familie Prins, 26-8-2016

Wat een prachtige omgeving.

Prachtige, mooie groene plaatsen met een geweldig uitzicht vanaf je tent. Prachtige wandelingen gemaakt en Lourdes bezocht, wij komen zeker een keer terug. Ook een heerlijke camping om een dag voor je tent een boek te lezen, je hoeft niet weg omdat het verblijf gewoon een kadootje is!

MYLENE PEFFABET,

Ohhh wat een mooie dag voor ons uw mening te lezen !

We zijn zeer gelukkig. Dank u wel voor deze aangename complimenten.

En tot een volgende keer !

Geweldige echt "kamperen" camping

Fam. Wolsing, 24-8-2016

Prachtige kleine camping in even zo klein dorpje. 12 huurchalets en rest kampeerplaatsen. Totaal 100 plekken. Geen touroperators. Alleen kampeerders, veel meer tenten dan vouwwagens / caravans. Mix van Nederlanders + Fransen. In juli zal het meer NL zijn. Klein diep zwembad (verwarmd) en sinds dit voorjaar ernaast een klein ondiep zwembadje. Grascamping. Wij stonden op een hele grote plek bij het zwembad en 2e kleine toiletgebouw. Vooraan de camping is het grote gebouw, de receptie en het voetbalveld. Sanitair oogt een beetje gedateerd, maar superschoon op ieder moment vd dag. Douches heerlijke temperatuur. Echt fantastisch. Eigenaren erg vriendelijk. Ook opa en oma wonen/werken op de camping. WiFi niet bij plaatsen zoals soms vermeld staat maar wel bij de receptie. Geen animatie, gelukkig niet. Daar is het ook de camping niet voor. Omgeving schitterend. Niet alle plaatsen even groot. Geschikt voor kinderen tot 14 jaar. Uitzicht op bergen. Om 23.00 uur totale rust. Veel te doen in omgeving. Centrale ligging voor alle activiteiten. Voor diegenen die nog van het echte kamperen houden. Grote supermarkt op 15 minuten rijden. In plaatsje zelf 2 kleine restaurantjes, camping zelf snacks en beperkt pizza's. Wij komen zeker een keer terug!
MYLENE PEFFABET,

Uw mening doet ons erg plezier.

Een informatie voor onze gasten : we hebben 14 chalets en 76 kampeerplaasten dus 90 voor de totaal.

Haartelijke bedankt voor deze goed notatie het is een mooie beloning van onze wek.

Tot een volgende keer in de Pyreneeën !

Super ! Gemoedelijke camping.

Veerle, 19-8-2016

We hebben enorm genoten van ons verblijf op de camping! Het is een gemoedelijke , kleinschalige camping. We hadden een zeer ruime kampeerplaats met zowel zon als schaduw en zicht op de bergen. Het speelplein (voetbal/ badmintonplein) is mooi gelegen en fijn voor de kinderen. Het bezorgt ook geen overlast. Onze kids (10j-7j) amuseerden zich graag in het zwembad. Kleinschalig, maar juist deze kleinschaligheid maakte het voor hen super leuk! : Vooral kinderen in het zwembad en niet te overdruk. Ze hadden ook speelkameraadjes op de camping

De camping is rustig gelegen en je hoort ook geen verkeer.

Het zeer nette sanitair verdient ook een extra vermelding!

Zalig om op de camping te verblijven.

Een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen!

Haartelijk bedankt !

We zijn erg blij dat te lezen.

Tot ziens.

Fijne camping, met een kleine maar . . .

De vakantiegangers, 9-8-2016

Wij zijn het helemaal eens met de andere positieve reviews, maar toch even iets wat handig is om te weten. Het "lac" is niet echt meertje, er kan niet gezwommen worden, alleen omheen gewandeld.

Verder helemaal fijn; fietsen, grote plekken, restaurantjes op loopafstand, schoon mooi zwembad, vriendelijke eigenaren....

Gereisd familie in juli 2016
MYLENE PEFFABET,

Dank u wel voor uw erg goede notatie. Wij herinneren dat onze meer in de national Park is. Dus het is niet toegelaten te zwemmen. Maar we hebben u drie andere meren geven ( 5 minuten van de camping) waar u kunt.

Haartelijk bedankt voor " mooi zwembad" het is nieuw deze jaar op onze camping en dat doet ons erg plezier. !!!

Hele fijne camping

Piet Schouwerwou, 8-8-2016

Mooi gelegen camping met ruime plaatsen. Prima sanitair, altijd schoon. Mooi fris zwembad en kinderbad. Het leuke van deze camping is dat het zo 'n mooi uitvalsbasis is voor verschillende uitstapjes in de omgeving. Prachtige wandelingen kun je maken in de omgeving. Vanuit de camping wordt rafting, via ferrata etc aangeboden . Is het een keer wat minder weer, kan het zo maar zijn dat het een vallei verderop prachtig zonnig is.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Klein winkeltje aanwezig, elke morgen vers brood, eenvoudig maar lekker restaurantje idem. Vriendelijk geprijsd ook. Kinderen vermaken zich prima op de speelweide in de avond.

Echte aanrader!

Gereisd familie in juli 2016
MYLENE PEFFABET,

Hartelijke bedankt voor uw mening !

Dat doet ons erg plezier

Fantastische camping!

Lotte, 16-7-2016

Wij zijn in het voorseizoen op de camping geweest, van 21 t/m 27 juni. Campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Camping word goed bijgehouden. Grote staanplaatsen. Sanitair is erg schoon. Gezellig klein restaurant om te eten. Brood werd 's ochtends om 08.00u bij de tent gebracht. Zwembad was een heerlijke opfrisser en schoon. Wij hebben een mooie/leuke week gehad op de camping, foldertje gekregen met activiteiten die je kunt doen in de omgeving waardoor een hele mooie wandeling kunnen maken door de bergen en bergmarmotten gespot! Als we de Pyreneeën weer in willen dan komen we zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2016
MYLENE PEFFABET,

We zijn erg blij dat u goede vakantie op onze gehad had.

Dank u wel !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Arcizans-Avant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac scoort een 9.21 uit 10 op basis van 62 reviews.