Vakantiepark Le Manoir de Boutaric ****

6,5

• Onderkomen6,5

16 reviews over Vakantiepark Le Manoir de Boutaric in het Nederlands

Anita, 25-6-2008

Wij waren hier in juli 2007. Het is jammer ruim 1000 km te rijden naar Zuid-Frankrijk en dan te verblijven in een vochtige caravan met mosgroei, zeer karig gemeubileerd, op de standplaats nauwelijks zon om de handdoeken te drogen of lekker buiten te zitten. Verder is het 's avonds te koud om buiten te eten, rijd je drie kwartier voor een fatsoenlijke supermarkt en is het camping management ronduit onvriendelijk. Kortom, wij hebben zelden zo'n beroerde vakantie gehad en waren blij weer te vertrekken.
Gereisd familie in juni 2008

Conny van Cleef, 10-10-2007

Dit park is aan een renovatie toe. Ook de beheerders zijn niet vriendelijk meer. Ze hebben er niet veel zin meer in! We waren hier van 25 augustus tot 9 september 2007. Het is er erg stil en afgelegen.Het zwembad was vies en niet te gebruiken.In deze streek merk je niet dat je in Zuid Frankrijk bent! Het beste was nog een dagje Carcasonne1 Daar vrolijk je weer van op!
Gereisd met vrienden in oktober 2007

J Pinkster, 2-9-2007

Wat een waardeloze camping !!

Het sanitair is heel weinig en de wc's zijn in een donker hok, zonder wc-brillen !!

De receptie is amper open en zeer slecht in engels.

Het restaurant is apart van de camping en dat is te merken, ze willen eigenlijk niets weten van campinggasten !!

Alles voor de camping moet vooraf betaald worden !

Wij moesten met spoed eerder weg , weg geld !! nooit meer wat gehoord, verstonden ons zogenaamd niet.

Gereisd familie in juli 2007

R.J. van den Berge, 13-8-2007

De verwachting opgedaan op jullie site was in werkelijkheid een grote teleurstelling. De plaats en ruimte waar de stacaravan stond was abominabel, een plaatsje van ca. 5 x 3 m en helemaal bedekt door een bladerdak van de bomen.
Gereisd met partner in augustus 2007

J. Martens, 7-8-2007

Chalet gehuurd juli 2007:eens maar nooit weer. Echt extreem klein. Gewoon een veredelde trekkershut. Per dag een limiet van 200 liter warm water (boiler). Het chalet was voor 6 personen. Wij zijn er met z'n vijfen in geweest, maar met deze hoeveelheid kwamen wij niet uit. Iedereen onder de douche met de stopwatch erbij.

Stoffering minimaal. Een "lekkere bank, of stoelen", vergeet het maar.

Theepot niet aanwezig. Hetzelfde geldt voor deksels, om pannen af te gieten.

Een paar positieve puntjes: mooi zwembad, het hele terrein ziet er op zich wel goed onderhouden uit. Een geïsoleerde disco, onder "le manoir" is natuurlijk helemaal goed.

Gereisd familie in augustus 2007

T. Butter, 5-8-2007

Le manoir du Boutaric is naar mijn gevoel een camping die een beetje "op zijn retour" is. Het sanitair is met name achterhaald. Om weer aan de eisen van deze tijd te voldoen zou er waarschijnlijk wat geinvesteerd moeten worden.

Een en ander had echter tegelijkertijd tot voordeel dat de sfeer ongedwongen was en doordat het niet erg druk was er veel ruimte was.

De camping trekt dan ook het soort publiek dat niet "volledig verzorgd" dient te worden.

Wel vraag ik me af wat er gebeurd als de camping in Augustus volloopt met Franse vakantiegangers.

De camping is vrij afgelegen. Basisvoorzieningen in het dorp zelf (bakker en klein supertje op loopafstand). Grotere winkels minimaal 30 minuten rijden.

Door de ligging op een berg wel eens onvoorspelbaar qua weer, een paar graden koeler dan de omgeving. Geweldige omgeving voor wandelen, zwemmen, varen klimmen etc en middenin geweldige cultuur (katharenland)

Al met al hebben wij (voor het eerst op vakantie met caravan) het hier prima gehad

Gereisd met vrienden in juli 2007

de Kokkies, 28-7-2007
  • Onderkomen5

Positief vonden we het aangename klimaat, terwijl Nederland gebukt ging onder grote hitte waren de temperaturen hier aangenaam. Verder is het een rustig en mooi gebied.

Negatief vonden we dat er niet veel te beleven was in de nabije omgeving. De houten huisjes zijn klein en liggen erg dicht op elkaar gepakt, in het nabije dorpe was een supermarkt, maar voor grotere inkopen moest je drie kwartier rijden.

In de huisjes zit een boiler, na een half uur douchen is het warme water op (bij 6 personen is dat 5 minuten per persoon). Toen ik de eigenaar hierover aansprak zei hij dat we dan maar in de openbare ruimte moesten gaan douchen, de boilers warmden alleen ´s nachts op.

Door een schakelaartje om te zetten konden we de boiler ook overdag op laten warmen en we zijn de discussie verder niet aan gegaan, we kregen de indruk dat dit een oud park was waar niets meer in geïnvesteerd werd. Het echtpaar wat het park beheerde was tegen het onvriendelijke aan

Gereisd met partner in juli 2006

Fam. Walsweer, 13-3-2007

In 2004 en 2005 naar deze camping geweest en gaat natuurlijk dit jaar weer. Geweldige camping, netjes, schoon en een prima zwembad, niet groot, maar wel goed. Ook de disco bevalt de jongelui prima en er wordt genoeg georganiseerd om iedereen bezig te houd als je dit wilt. Na 2300 uur is het heerlijk rustig op de camping en het is waar de supermarkten zijn ver weg, maar na een dagje weg met de auto, kom je er genoeg tegen onderweg.
Gereisd anders in maart 2007

Rosemarie, 21-2-2007

Vorig jaar juli waren wij op deze camping. Bij aankomst moesten we het volledige bedrag voor 3 weken betalen. Dit hebben we als niet gastvrij en klantonvriendelijk ervaren. Onze kinderen van 12 en 16 hadden houden van avondvermaak. De ondergrondse disco trof geen doel. Toiletten zijn oud.Op het terras werd geen moeite gedaan om gezelligheid te creeren. Toen we eerder weg wilden, was er geen compromis met de eigenaresse te sluiten om een gedeelte van het stageld terug te krijgen. Uiteindelijk zijn we 10 dagen eerder vertrokken naar een andere camping. Positief: prachtige lokatie, midden in een natuurpark. Camping voor rustzoekers, beslist geen 4- sterren castel-camping. Maakt niet waar wat in de folder wordt verteld.
Gereisd familie in juli 2006

Fam. Donnars, 31-12-2006

Afgelopen juli zijn wij hier met onze zonen (4 en 7 jaar) via Touroperator geweest. De kinderen hebben het hier prima naar hun zin gehad. Maar de caravan en de plek viel tegen. De klachten die we hadden zijn de personeelsleden wel serieus genomen en zoveel mogelijk opgelost. De afstand naar wat grotere supermarkten is hopeloos, tenminste een half uur rijden over bergweggetjes. De omgeving is wel heel fraai, er zijn mooie plekken en uitstapjes naar druipsteengrotten en kastelen kun je er goed doen. 's Avonds koelt het snel af en wordt het vochtig.
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Manoir de Boutaric in Angles ( Tarn ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Manoir de Boutaric zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Manoir de Boutaric scoort een 6.5 uit 10 op basis van 16 reviews.