Camping Base Nautique Floiras ***

Camping Base Nautique Floiras
Base Nautique Floiras
8,8

42 reviews over Camping Base Nautique Floiras in het Nederlands

Superfijne rustige en schone camping ,

Imelda van Hagen, 13-9-2016

De camping ligt aan de lot waar je heerlijk kan zwemmen en kanoën, rustig en schoon met een bevlogen echtpaar die S'morgens het brood verzorgd en S'avonds een lekker diner neerzet .

Wil je fietsen of marktjes bezoeken ze hebben alkemaal goede tips en wijzen je de weg .

Een plek om tot rust te komen en om de omgeving te verkennen , een echte aanrader !

Gereisd met partner in september 2016

Zoals altijd fantastisch fijn!

Eva Laureijs, 13-9-2016

Een echte aanrader voor iedereen met of zonder kinderen die van rust en veel groen houden. Mooie staanplaatsen aan de rivier, schoon sanitair, een hele mooie en goed onderhouden camping. Ik kom hier al als kind en voor mij is dit een magische plek met 2 hele lieve eigenaren! Na ons bezoek 2 andere campings bezocht maar dat valt dan toch echt in het niets bij dit.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Prachtige camping

Wiep van der Pal, 24-8-2016

Prachtige camping met ruime plekken die voldoende schaduw kennen. Heel schoon sanitair. Wat heerlijk om 's morgens aan de rivier in alle rust te ontbijten, mooie omgeving. We hebben veel kunnen fietsen langs de rivier, echte aanrader. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.
Gereisd met partner in augustus 2016

Pracht plek

Roos, 18-8-2016

Grote plaatsten, direct aan lot. Schoon sanitair, fijne douches, WiFi, restaurantje, broodservice, mogelijkheden tot kanoën, prachtige omgeving, supermarkt in de buurt. We hebben genoten. Ook leuk ket wat oudere kinderen. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijke vertrouwde top-camping

Karin en Edwin, 2-8-2016

Voor de derde keer kwamen we naar Floiras en ook dit keer vroegen wij ons van te voren af of het tegen zou gaan vallen... de keren ervoor waren tenslotte zo geweldig geweest! Maar ook dit keer maakten Erik en Suzan het meer dan waar: super schoon sanitair, mooie grote verzorgde plekken, een fijn restaurant met heerlijke wijnservice en een bijzonder mooie, typisch Franse omgeving met mooie kastelen en wijngaarden. Bij ons vanaf nu geen twijfel meer: deze camping stelt nooit teleur.

Onze dochter van 9 jaar voelt zich hier ook helemaal thuis: heerlijk zwemmen in de rivier (heen en weer naar het vlot vanaf de steiger), verstoppertje spelen met de andere kinderen, kanoën, etc. Geen animatie... maar zoals je hierboven kunt lezen hebben de kinderen dat op deze camping ook echt niet nodig!

Bedankt Erik en Suzan voor dit paradijselijke plekje...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een parel onder de campings

Fam. Turnip, 3-7-2016

Eigenlijk wilde wij deze camping met mooie plekken, fantastische eigenaren, eten van restaurant kwaliteit, enz, enz voor ons zelf houden. Maar toch deze review omdat deze camping het echt verdiend.
Gereisd met partner in juni 2016

Al jaren onze ideale camping.

Gerrit de Waard, 27-6-2016

Mooie grote plekken, alles netjes onderhouden.

Lodge tenten echte luxe.

Susan en Eric goede gastvrouw en gastheer, hebben leuke tips mbt uitstapjes of eten.

Heerlijk vers brood op bestelling, etentje op de camping ook aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2016

Hele fijne camping aan de oever van de Lot

Wim, 26-6-2016

Een mooie gastvrije camping aan de Lot bij Erik en Susan waar Gastvrijheid en Behulpzaam zijn van zelf sprekend is. Omgeven door walnotenbomen en druivenstruiken. Ontwaken in een oase van rust, vogel gezang en ontbijten aan de oever van de Lot. Er is een klein maar prima snackbar op de camping aanwezig en in overleg maakte Susan een super drie gangen menu voor ons klaar. Ook is het mogelijk om een canoe te huren, dit is echt een aanrader met de zon in het water is het prachtig om te zien wat er onder water leeft. Een camping met een schoon sanitair en heet water voor de afwas. Ook onze beide honden zijn altijd welkom.

Het dorp Prayssac met zijn gezellige markt en winkels en een Super Marche ligt op 10 a 15 min.fietsen van de camping. In de omgeving is het prima fietsen of wandelen. Ons advies: voor ouders met kleine kinderen is deze camping minder geschikt.

Gereisd met partner in oktober 2015

Ontspannend,mooie idyllische plek

Pieternel wolfs, 1-9-2015

We zijn er nu 7 jaar achterelkaar geweest.we ervaren ieder jaar weer nieuwe avonturen op de camping en in de nabije omgeving.Het zijn vakanties met mooie herinneringen.

Mijn zoon heeft iedere vakantie nieuwe kinderen ontmoet,die elkaar amuseren in de rivier en ideeën bedenken voor op de camping te doen.Dit gaat heel spontaan omdat het een overzichtelijke

Natuurcamping is.Wij als ouders genieten hiervan en kunnen dan ook gerust wandelen ,lezen,op het terras vertoeven en op een spontane manier met andere campinggasten ervaringen uitwisselen.

Onze campingburen vertelde dat deze wel hun beste was in hun hele campings -ervaring,ze hadden al jaren in Frankrijk gecampeerd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Beetje thuiskomen.....

Marijke, 29-7-2015

heerlijke camping. Eric en Suzan houden het keurig bij en uit alles blijkt hun liefde voor Floiras. Ruime plekken, schone toiletten, WiFi, idyllisch terras en je kunt er bijzonder smakelijk eten. Prachtige lodge tenten en kano's te huur. Lekker zwemen in de Lot. Wij hebben weer genoten!
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Base Nautique Floiras in Anglars Juillac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Base Nautique Floiras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Base Nautique Floiras scoort een 8.77 uit 10 op basis van 42 reviews.