Camping La Belle Etoile ***

8,5

9 reviews over Camping La Belle Etoile in het Nederlands

Fijne camping

Babette, 11-9-2017

Wij hebben 1 nacht op deze camping gestaan i.v.m. doorreis. Daar is de camping prima geschikt voor. Je mag alvast een plekje zoeken, de slagboom staat open, en later naar de receptie gaan die pas om 16:00 uur open gaat. De camping is aan de rivier waar je in kan zwemmen en het uitzicht rondom is echt prachtig! Niet overal stonden elektriciteitskasten, dus let daar goed op als je een plek uitzoekt. Voor de kinderen is er een grote trampoline en wat kleine speeltoestellen. De pizzeria op de camping is prima en de bakker, met heerlijk brood, is op 150 meter van de camping (7:30 uur open). Het aantal toiletten en douches is beperkt, maar prima. Het enige vervelende was dat de camping voor iedereen toegankelijk was. Tussen de rivier en de camping loopt een fiets/wandelpad waar iedereen gebruik van kan maken. De avond/nacht dat wij er waren (14 op 15 augustus) was er een feest met harde muziek in het dorp naast de camping. Na afloop liepen er luidruchtige mensen langs de camping. Dit gaf niet echt een veilig gevoel, maar dat was dan ook het enige nadeel en zal vast niet dagelijks voorkomen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

hiker, 7-8-2016

Beste camping op mijn hele roadtrip door Frankrijk!

Ik heb in totaal 15 campings bezocht, en deze staat bij mij op nummer 1. Dat komt door de rust, de prachtige natuur, en de vriendelijke mensen.

Je mag gaan staan met je tentje (en auto) waar je wilt. Ik had een prachtig uitzicht op de bergen, en nog geen minuut lopen naar de rivier waar je heerlijk kon zwemmen!

Ook het sanitair was redelijk schoon.

Camping personeel was ook vriendelijk, en Millau en Peyre dichtbij!

Gek genoeg was dit een van de meest goedkope campings waar ik ben geweest. Ik reed eerst naar een andere camping (5 km verderop), maar deze was te druk (zwembad vol met kinderen trekt mij al niet), en veel te duur. Zij verwezen me naar La Belle Etoile!! En gelukkig maar.

Deze camping kan ik zeker aanraden aan mensen die houden van rust en natuur! Wil je met je kinderen naar een zwembad kunnen, en vindt je natuur en rust minder belangrijk, dan misschien niet!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Prima lokatie!

Peter, 14-8-2015

Mooie rustige kamping. Er is een restaurant, een goede speelplek voor kinderen en directe toegang naar een strandje aan de tarne. Verder zijn de tentplekken heel ruim, prettig als je een grote tent hebt. In de directe omgeving van de kamping is veel te doen: mooie natuur, prachtige oude dorpjes en een kanoverhuurder op 5 minuten loopafstand. Iets verder weg is en ruïne van een oud kasteel, nog wat verder zijn zeldzaam mooie rode groten te bezichtigen. We hebben ons hier een week lang prima vermaakt maar twee weken is zeker ook goed te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooi gelegen camping

Jan, 19-9-2014

prachtig gelegen camping met een grasbodem, geen zand zoals je meestal tegenkomt rond Millau.

Ruime plaatsen, keuze uit schaduw of open plaatsen vriendelijke ontvangst door Sonja de franse uitbaatster van de camping er is een eenvoudige eetgelegenheid met lekkere piza's.

Nieuw sanitair, enkele kleine winkeltjes in het dorp maar Millau is kort bij.

Een aanraderer ook voor een wat langer verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2014

Oase van rust

Hugo Bonnarens, 19-8-2014

Prachtige en grote plaatsen.Zeer verzorgd nieuw sanitair.Vriendelijke eigenaars.Men kan er zeer lekkere pizza eten.Prijs- kwaliteit in orde(€22)

Een aanrader voor wie rust wil in een mooie omgeving

Gereisd met partner in augustus 2014

Goed te doen

Ramon, 28-8-2013

Leuke camping met nette faciliteiten. Omgeving erg mooi, maar ben op doorreis en kan daar niet veel over vertellen. Persoonlijk zou ik hier geen twee weken willen zitten. Maar diegene die gesteld zijn op hun rust, kan ik deze camping dan juist wel aanbevelen.
Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Camping om je reis naar het zuiden te onderbreken.

Simon, 5-8-2012

Wij gebruiken deze camping al jaren voor een stop naar het zuiden. De nieuwe eigenaren hebben de camping opgeknapt voor ons de reden om de stop uit te breiden naar een paar dagen. Jammer dat er geen zwembad is.

De omgeving kent vele verrassingen de rivieren Tarn en Jonte, de prachtige wandelomgevingen, grotten en een fantastische flora en fauna.

De stad Millau kent vele winkels en mogelijkheden voor eten.

Gereisd met partner in juli 2012

Eenvoudige overnachtingscamping

Toon, 22-8-2011

Hier indertijd 2 nachten gestaan op doorreis naar Portugal. Camping Municipal, vrij eenvoudig en niet duur. Vlak terrein langs de Tarn, niet heel schaduwrijk met uitzicht op dorpje Paulhe. Kan me een boulangerie vlakbij de uitgang herinneren, maar dit is inmiddels een klein Vival-supermarktje geworden. Inderdaad, ik ben er dit jaar nog eens gaan kijken. Er is nu ook een barretje met terras, maar het sanitair is echt nog uit de jaren zeventig. Camping ligt een kilometer of 5 noordelijk van Millau. Bijna alleen Fransen op de camping. Niet druk. Zoals gezegd: geschikt als doortrekcamping (nog steeds). Camping heet overigens inmiddels "La Belle Etoile".
Gereisd met partner in juli 1987

Rob Peters, 18-4-2008

Prima doorreiscamping voor de route naar Zuid-Frankrijk of Noord-Spanje.

Prachtige, rustige omgeving, mogelijkheden tot parasailen bijvoorbeeld. Verder gelegen aan een mooi riviertje (Tarn).

Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Belle Etoile in Aguessac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Belle Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Belle Etoile scoort een 8.49 uit 10 op basis van 14 reviews.