Bed and Breakfast Les 3 Officiers

Les 3 Officiers

1 review over Bed and Breakfast Les 3 Officiers in het Nederlands

een absoluut pareltje!

Lieske, 9-8-2016

Onderweg terug van een heerlijke vakantie in het zuiden van Frankrijk maakten wij een tussenstop in het Noorden om zo onze reis op te delen. na een lange reis werden we warm onthaald door de eigenaar. De B&B bevindt zich in een oude boerderij (waar tijdens de eerste wereldoorlog drie officieren verbleven). De boerderij is helemaal opgeknapt en het resultaat is werkelijk schitterend. We werden naar onze kamer gewezen (de eigenaar spreekt erg goed Engels en wist ons veel over de omgeving te vertellen) en buiten werd voor ons een drankje klaargezet. Vervolgens kregen we de vraag of we ergens wilden eten en heeft hij voor ons de reservering gemaakt. Het enige wat wij hoefden te doen na een lange autorit was ons vergapen aan de prachtige gerestaureerde B&B! De volgende ochtend kregen we een heerlijk zelfgemaakt ontbijt (alles biologisch of lokaal geproduceerd). Mocht u dus op zoek zijn naar een prachtige locatie om te logeren (als tussenstop of om de sites in de omgeving te zien) dan raden mijn vriend en ik deze B&B van harte aan!
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les 3 Officiers in Woël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les 3 Officiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les 3 Officiers scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: