Camping de Vittel ***

7,9

18 reviews over Camping de Vittel in het Nederlands

Prima doorreis camping

Marius, 23-5-2017

Goed te bereiken vanaf de route du soleil en weer terug. Supermarkten redelijk in de buurt en het gezellige centrum is ongeveer 10 minuten lopen.Op de camping is goed en voldoende sanitair. Plaatsen ruim en zodanig dat je meteen weer weg kunt rijden.

De bakker is precies om 8.30 aan de poort.

twee maal per week komt er een foodtruck voor pizza's maar ook andere afhaalmaaltijden.

Let op: geen toiletpapier op het toilet aanwezig dus rolletje onder de arm....

Het kraanwater is geschikt om te drinken maar heeft een behoorlijke chloorsmaak.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne camping

Luc, 20-8-2016

Mooie verzorgde camping. Mooie plekken. Niet alleen doorgang maar ook geschikt voor langer verblijf. Het sanitair is oke maar zou best wel eens een update mogen hebben. Ook het sanitairgebouwtje achteraan is gedateerd maar biedt wel lekkere douches met een flinke straal. Vittel is een leuk stadje. Heel mooi park, leuke restaurantjes en terrasjes. Wij vonden Contrexeville beduidend minder, vergane glorie. Vittel had dat niet. Wij wilden aanvankelijk 3 nachten op de camping blijven. Die moest ik vooruit betalen, dat vond ik wel vreemd. Toen we na twee nachten vanwege het weer vertrokken, kreeg ik mijn geld niet terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

mooie camping

ellent, 19-8-2016

Hier een nachtje gestaan op doorreis, wel stukje van de auto baan, maar ruime plekken, mooi nieuw sanitair en vriendelijke eigenaar. Geen eetgelegenheid op de camping zelf, echter centrum is dichtbij en mooie wandeling na een dag in auto. Maar wel iets om even rekening mee te houden als je even snel wat wilt eten
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gaan hier zeker terug !

Jose, 11-11-2015

Mooi aangelegde camping, is municipal maar zeer prima verzorgd. Mooi ruime staanplaatsen, sanitair vernieuwd.En hele mooie recreatie/verblijfruimte, zeer apart en prima uitgerust.De beheerder geeft veel informatie over Vittel en staat altijd klaar. Bakkertje komt langs.
Gereisd met partner in oktober 2015

goede camping voor een paar overnachtingen

rmlevens, 11-10-2015

Goed verzorgd sanitair, nette camping grote plaatsen. Sommige met erg veel schaduw
Gereisd met partner in augustus 2015

Nette camping

TG, 15-8-2015

Nette camping erg vriendelijk. We kwamen na sluitingstijd tijd ( 22.00) en werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime plek. Ligt 14 km van de snelweg.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geen ideale doorreiscamping

Marie, 30-7-2015

We hebben deze camping gebruikt als doorreiscamping. Daar is het echter niet ideaal voor: het ligt voor het mooie net te ver van de snelweg (zo'n 20 minuten rijden), en onze plek was erg luidruchtig doordat het aan een doorgaande weg lag waarvan de bewoners ook niet zo stil waren. Hierdoor konden we slecht slapen. Let bij het uitzoeken van een plek dat je niet aan de kant van de weg zit!

Het sanitair daarentegen was erg goed, en het stadje Vittel was zo leuk dat je er een dagdeel voor zou kunnen uittrekken. De camping biedt echter geen eetgelegenheden; hiervoor moet je Vittel in. Daarom zou ik het niet aanraken als doorreiscamping, maar wel wanneer je er een dagje langer wil staan en het dorpje wil bezoeken.

De plekken zijn overigens erg krap, doordat ze erg rechthoekig zijn. Daardoor heb je ook veel privacy, maar niet op een gezellige manier!

Gereisd anders in juli 2015

Wat een oase van rust en properheid

Loes Rurenga / J van Uden, 11-6-2015

De camping is een heerlijke plek voor de doorreis of voor n paar dagen. Schaduw of zon, alle plekken goed verzorgd en mooi gras of combinatie grind en gras. Nog nooit zo'n schone camping gezien zo ook het stadje Vittel. Uitstraling en schoonheid. Centrum redelijk leuk en Aldi vlak bij camping. Redelijke loopafstand. Met Fiets nog beter. Je komt hier heerlijk bij van een drukke periode. Toppie
Gereisd met partner in juni 2015

Mooie rustige camping voor een paar dagen.

g_vander_vinden, 9-10-2014

Dicht bij centrum van Vittel oploop afstand te bereiken.

Omgeving mooi glooiend met veel Kuuroorden in de beurt.

WIFI gratis bij receptie en een zeer vriendelijke medewerkster op receptie.

Sanitair nieuw en zeer goed onderhouden en wordt regelmatig schoon gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische plek

Karel, 6-7-2014

Prima camping, mooie schone plaatsen, nieuw sanitair gebouw

Ideaal niet alleen voor een enkele overnachting op doorreis naar of van het zuiden, maar ook om enkele dagen te blijven om Vittel te bezoeken

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Vittel in Vittel (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Vittel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping de Vittel scoort een 7.86 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: