Camping De Villey-le-Sec ***

De Villey-le-Sec
7,7

6 tips over De Villey-le-Sec

cheese, 14-7-2015
Let op er zijn 2 routes naar de camping, waarvan er een vrij stijl is, niet ideaal als je auto caravan combinatie niet zo veel trekpower heeft. De andere route langs het water gaat goed,alleen in 2014 aren ze net bezig met werkzaamheden aan de brug en dan hb je een probleem. In 2015 gaan we er weer langs maar ven aan de camping gevraagd of de vlakke weg wel vrij is.
Henk, 5-7-2015
Kan aan de overkant van de rivier goed gefietst worden.
lex, 31-5-2014
de helling die je op de heenweg rijdt, hoef je terug niet te rijden, gewoon de moezel blijven volgen, over de stuw, je komt dan vanzelf weer op de A31.

janvaneerden, 27-10-2013

Acsi adviseerde als aanrijroute afrit 15 vanaf de A31 en de D909 richting Villey le Sec. Het laatste deel van de route gaat vrij steil naar beneden.

Die weg hebben we de andere ochtend bij vertrek gemeden door gewoon de oude spoorbaan te volgen langs de Moezel. De locomotief zal daar vroeger ook geen moeite mee hebben gehad; de weg is heel wat vlakker en zeer goed bereidbaar.

Je komt weer op de A31 bij een wat zuidelijker oprit (zal 13 of 14 zijn).

fam.kroon, 8-7-2012
restaurant le caroloup in Maron. Dit is echt een goed frans restaurant. Dus geen schnitzel met patat. Bezoek aan Grand met gallo-romeinse opgravingen.
Janet, 1-7-2012

Als je sanitair prima is, hang er dan ook gewoon toilet papier in.

Houd je aan de prijsafspraak!!! Dit was bij ons niet zo.

Als gasten zelf geen waslijn mogen spannen zorg er dan voor dat er door de organisatie buiten droogmogelijkheden zijn (droogrekjes misschien?)