Camping De Villey-le-Sec ***

Camping De Villey-le-Sec ***
7,8

77 reviews over Camping De Villey-le-Sec in het Nederlands

Prima (door)trekcamping aan de Moezel.

Joke Struik, 1-7-2017

Mooie plekken: prima restaurant aanwezig voor schappelijk prijzen. Nadeel beperkt aantal toiletten.
Gereisd met partner in juni 2017

Aangenename camping

Els, 31-10-2016

Prima camping, zeker ideaal als doorreiscamping.

Vriendelijk personeel en lekker eten in het restaurant.

We vonden het heel prettig dat het restaurant midden september nog geopend was.

Gereisd met partner in september 2016

Goede doorreiscamping

Mirjam, 18-9-2016

Best steil weggetje naar de camping toe. Gezien de hoeveelheid caravans op de camping neem ik aan dat het te doen is maar misschien wel goed om van te voren te weten. Met alleen een zwaarbeladen auto merkte ik het al. Hier 1 nacht geweest, zoals de bedoeling was. Ik was er al eens eerder, de camping is hetzelfde gebleven. Acceptabel sanitair, goede plekken voor 1 nacht en mooi uitzicht op het water. Het restaurant is verbeterd. Tip van deze kampeerder: de pizza tout fromage. Daar gaat idd veel kaas op en ik had aan de kwart al een flinke maaltijd. Kan ook zijn dat het pilsje van de tap daar iets mee te maken had :D Enfin, prima camping om je vakantieavontuur te starten. Het was lekker rustig 's nachts. Ik snap alleen niet waarom het brood er pas op 9 uur is. Dat is eigenlijk het enige minpuntje.
Gereisd met partner in september 2016

Goede camping op doorreis

Ivonne, 16-9-2016

Zowel heen- als terugreis op deze camping overnacht. Nette plekken en sanitair. Eenvoudig maar prima restaurant, zeer vriendelijk personeel. Springkussen + een aantal speeltoestellen voor de kinderen aanwezig. Zou er geen week willen staan, maar we komen zeker terug als we richting het Zuiden gaan.

prima doorreiscamping

Familie Niehof, 7-9-2016

Prima doorreiscamping. Vorig jaar aangedaan, dit jaar weer terug omdat het gewoon prima was. Dit jaar extra dag gebleven. Leuk simpel speeltuintje, waar de kinderen zich hartstikke goed vermaken. Sanitair wat gedateerd maar ook prima verder. Deze camping blijft voor ons op de lijst staan als tussenstop voor de route du soleil.

Wel jammer dat het brood pas vanaf negen uur smorgens af te halen is. Als doorreiziger is er grote kans dat je vroeger alweer lekker door wil.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima doorgangscamping

Jos en Irma, 18-8-2016

Rustig, schoon, eenvoudig maar goed restaurant
Gereisd met partner in augustus 2016

Perfecte doorreiscamping

Fam Analbers, 12-8-2016

Echte doorreiscamping met prima restaurantje voor goede eenvoudige maaltijd tegen een redelijke prijs.

Vrijwel allemaal doorreis wat hier staat.

Camping lit mooi en hier kun je prima voor een nachtje staan. Langdurige gasten worden bij elkaar geplaats aan de randen, zodat ze niet elke dag nieuwe buurtjes hebben. Wij komen er zeker nog eens weer op doorreis.

WIj kwamen o 17:00 zonder te reserveren, toen was er nog plek genoeg.Rond 20:00 stond 80% vol.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima camping voor doorreis

JPBTEW, 8-8-2016

Plek aan de rivier was erg mooi, op de velden sta je dicht op elkaar..

Oefening franse luchtmacht is geen succes......... Helaas geen zwemgelegenheid voor de kinderen. Waren hier maar 1 nachtje op doorreis naar het zuiden. Restaurant was goed!

Mooie plek!

Wendy Niemeijer, 11-7-2016

Camping is rustig gelegen. Ideaal voor doortrek. Nieuw restaurant en speelmogelijkheden voor kinderen. Geen zwemmogelijkheden.

Wij hadden mooie plek aan rivier, rustige camping. Niet gereserveerd, waren op doorreis. Veel mogelijkheden om langs rivier sportief bezig te zijn. Sanitair is eenvoudig/basic maar alles aanwezig. Voor 1 of 2 nachten prima. Dame bij receptie vriendelijk, spreekt Frans/Engels. Komen zeker nog eens terug!

Fijne doorgangscamping

GJN, 2-7-2016

Fijne doorgangscamping kort van de snelweg en aan de rivier.

Receptie professioneel.

's Morgens verse broodjes van de bakker.

De camping heeft een prima restaurant waar je lekker kan eten.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Villey-le-Sec in Villey-le-Sec (Meurthe et Moselle), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Villey-le-Sec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Villey-le-Sec scoort een 7.83 uit 10 op basis van 79 reviews.