Hotel Premiere Classe Thionville

Hotel Premiere Classe Thionville
Premiere Classe Thionville
6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premiere Classe Thionville bij:

7 reviews over Hotel Premiere Classe Thionville in het Nederlands

Slechtste hotelervaring ooit

Anne-Marie, 14-9-2017

De kamer is groot, ruime badkamer en een koelkast en gasstel op de kamer.

Ligging onvindbaar, locatie van touroperator is niet helemaal goed (aangegeven op de afrit van snelweg wat verkeerd is), waardoor we twee keer rondjes om het hotel hebben gereden.

WiFi code niet gekregen bij check in.

Ontbijt kost niet veel (€5,90), maar is barslecht. Geen borden (standaard), alleen brood en suiker (jam, honing, pasta) kaas of worst was lekker geweest. Plakken cake, en brood om te toasten.

De liften en trappen naar de receptie (6e etage) zijn een grote warboel. Je moet via de garage naar de receptie, we zijn is buitenom de garage weer in komen lopen, deuren die naar niets leiden, ongelofelijk warrig en slechte signering.

Gereisd met partner in september 2017

Bedwantsen

Mevr. Dijk, 8-8-2017

Het was de vierde keer dat we hier overnachtten en eigenlijk waren we heel tevreden: goedkoop met z'n vieren op een kamer. Schoon toilet, prima douche en best fijne matrassen. Als je niet te veel wensen hebt, prima voor een overnachting op doorreis.

Tot aan de afgelopen keer geen klachten, dus, zelfs een positieve evaluatie bij het hotel achtergelaten. Wel viel het me de vorige keren al op dat er 's ochtends een paar bloedvlekjes op het onderlakens zaten, maar dat borrelde pas naar boven in mijn bewustzijn na afgelopen bezoek. Mijn jongste dochter viel het deze keer op en bij nader onderzoek zag ik een heel klein rood insectje lopen. Ik drukte het kapot en warempel: bloed!

Heb het even opgezocht: iets met onvolgroeide bedwantsen, die 's nachts op je bloed uit zijn. Heb de hele tijd nog de kriebels gehad. En wij slaan voortaan dit hotel over.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging langs snelweg.

M. voor den Dag- de Vos, 17-9-2016

Goed, mooi, hip, schoon hotel! Vrij nieuw, goede bedden. Volgend jaar weer!
    Gereisd met vrienden in september 2016

Prima doorreishotel

Paul Schoon, 22-8-2016

Hier overnacht op de terugreis vanuit zuid Frankrijk. Twee kamers voor € 77,- (ex ontbijt) is niet veel geld en de kamers waren goed. Keurige (compacte) badkamers. Parkeren kan onder het hotel. Het hotel ligt direct langs de snelweg. Hoewel onze kamers aan de andere kant lagen, was het geluid toch nog wel hoorbaar.

Het hotel is vrij nieuw, interieur hip en modern, bedden goed hoewel wat hard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed hotel om te overnachten op de terugweg

biancaleliveld, 2-8-2015

Wij hebben hier een nacht geslapen op de terugweg uit Zuid Frankrijk. Het hotel ligt pal aan de snelweg, in Thionville (net voor Luxemburg) Het hotel is nog heel nieuw en er wordt volop gebouwd om het hotel heen. Echter voor een overnachting is het prima te doen. Zeker als je ziet hoe weinig je betaalt! De kamer die wij hadden was voor 4 personen en was ruim met uitzicht op de snelweg. Hier hadden we geen last van, de ramen zijn zeer goed geïsoleerd. Lopend ben je in 10 minuten in het centrum waar wij heerlijk hebben gegeten. Een leuk stadje om even te verkennen. Het ontbijt was simpel, maar goed.
    Gereisd anders in juli 2015

Prima overnachtings hotel pal aan snelweg

Hilly, 29-6-2014

Splinternieuw hotel. Type Etap. Een tweepers.bed met daarboven een eenpersoonsbed, zodat je met 3 pers. kunt slapen voor € 45,-. Functionele badkamer. Douchebak met deuren rest van de badkamer blijft droog. Flatscreen TV op de kamer. Ontbijt stelt niets voor. Stuk stokbrood met zoet beleg. Cake of een bekertje yoghurt met wat cornflakes. Koffieapp. onbeperkt. thee,melk of sap. Kamers geluiddicht, slecht 3 min. vanaf de snelweg. Ideaal! Vriendelijk personeel. Met je creditcard kun je zelfs s'nachts nog inboeken en aankomen.
    Gereisd met partner in juni 2014

Alleen geschikt voor doorreis

jennaatje80, 8-6-2014

Alleen voor doorreis geschikt hotel

We hebben op weg naar frankrijk hier 1 nacht geslapen en dat was prima, konden tot laat inchecken. We kregen een kamer die geschikt is voor rolstoel, snap niet zo goed waarom. Kamer was hierdoor wel heel ruim, maar in badkamer de douche heel laag. Over een aantal dingen is niet zo goed nagedacht, hier ga je je aan irriteren als je meerdere dagen hier bent. Zo wordt de badkamer helemaal nat na douchen, incl wc, is er geen tweede spiegel, zodat je in de natte badkamer moet enz. Bedden zijn overigens super, heel nieuw allemaal nog, kamer was heel schoon en hotel ligt direct aan de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Thionville in Thionville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Thionville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Thionville scoort een 6.1 uit 10 op basis van 7 reviews.