9,5

Uitstekend

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes9,0

169 reviews over Vakantiehuis La Vieille Colonie in het Nederlands

Geweldige accomodaties en verzorging.

Margreet westkamp, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer verzorgde en schone kamers, ligging midden in de natuur. Op eigen verzoek bijzonder uitgebreid ontbijt en erg goed verzorgde avond maaltijd. Ook mogelijkheid om zelf te koken.

Prima wandel en fiets gebied, ruime parkeergelegenheid en overdekte stalling voor fietsen en motoren.

Buiten gewoon vriendelijke gastheer en vrouw.

Wij hebben er genoten en gaan er zeker naar terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk verblijf

Susanne van der Wolf, 13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk verblijf gehad in La Vieille Colonie. Jan en Ria zijn heel gastvrij en kunnen fantastisch koken. We vonden het heerlijk dat we na onze wandeltochten direct konden aanschuiven, maar als je liever zelf kookt kan dat ook. Bij het ontbijt is er een uitgebreid buffet. De gites zijn superschoon en je kunt in de omgeving prachtige wandel en fietstochten maken. Ook is er vlakbij een wijnroute, zijn er interessant historische locaties zoals de hartmannswillerkopf en je kunt voor culturele uitjes naar de omliggende dorpen. Wij hebben een super verzorgde en afwisselende vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super!

Jac van Rijsbergen, 29-7-2017

Fantastische gastvrijheid, super ontbijt en diner en prachtige uitvalsbasis voor de mooiste fietstochten, door onze groep van 23 personen op de racefiets.
Gereisd met vrienden in juni 2016

mooie omgeving., goede gastheer/vrouw. schoon,

Riet van Herpen, 2-7-2017

Mogelijkheden om te wandelen, fietsen, motorrijden. wintersport. De gastheer en /vrouw zijn heel vriendelijk. kunnen geweldig koken. Fietsen en motoren kunnen in de garage.Mogelijkheid om zelf te koken. Het pand ligt naast een riviertje. Het is er heel rustig. Mooi terras. Ik kom hier al 10 jaar met een groep vrienden. Het is altijd geweldig verzorgd. Ze doen vaak extra dingen voor onze groep. Alles altijd dik in orde. Volgend jaar weer.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig mooie plek in de Vogezen

Trudy, 1-7-2017

Het is er heel rustig, je kunt er heel mooi wandelen. Jan en Ria zij heel gastvrij en kunnen heerlijk koken. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Niks is teveel. Dus echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke plek en prachtige omgeving om te fiesten

Marcel Frankena, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben met een groep van 12 fietsers ( krom stuur) en 4 begeleiders een geweldige vakantie gehad. Het weer hielp mee maar zeker ook de locatie van het verblijf, de gastvrijheid en de kookkunsten van Ria en Jan en de geweldige bergen die je kunt beklimmen op fietsafstand maakt dat dit alles voor de beginnende en gevorderde fietsers een geweldig vertrekpunt is iedere dag.

Omdat we niet skieen heb ik de afstand tot de pistes geen cijfer gegeven maar is dit cijfer gebaseerd op de afstand tot de te beklimmen cols. Hoogtepunt in deze regio is de Planche des Belles Filles.

Wat mij betreft een aanrader.

Ria en Jan,

Bedankt voor jullie gastvrijheid en graag tot ziens..

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top locatie van twee prachtige mensen

Paul de visser, 23-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Top ontvangst van twee zeer gepassioneerde uitbaaters die alles doen om het iedereen naar hun zin te maken.

Heel bijzonder en zo maak je het nog maar weinig mee👍

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch, mooie gites in mooie omgeving

Erika en Grard, 22-6-2017

Er zijn diverse keukens om zelf je eten te bereiden, maar je smaakpapillen laten verwennen door Jan en Ria, de eigenaren van deze gites, is een echte aanrader. De ligging is zodanig dat we nog wel een aantal jaren naar La Vieille Colonie zullen gaan eer dat we de gehele omgeving gezien hebben.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Meer dan fantastisch. Het was een topvakantie.

Joke van Erp, 21-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was in een woord Geweldig!!. Al gelijk met aankomst, het warme welkom en jullie gastvrijheid geeft je al meteen een thuisgevoel. De kamers zijn super schoon, ruim en heerlijk fris. De Gite beschikt over meerdere keukens waar je zelf je potje klaar kunt maken. Wij hebben tijdens ons verblijf genoten van de overheerlijke kookkunst van Ria en Jan, gastvrouw en gastheer van La Vieille Colonie. Ook het uitgebreide ontbijt in buffetvorm, was top. De gehele verzorging qua eten en drinken is bespreekbaar. De Gite heeft meerdere terrassen, zodat je altijd een plekje schaduw of zon kunt vinden en langs de Gite kronkelt een klaterend beekje. Een oase om heerlijk tot rust te komen, omringt door beboste bergen en bloeiende alpenweides, met in de verte het uitzicht op de Ballon 'd Alsace. De Gite is ideaal voor groepjes wandelaars, wielerfietsers, mountainbikers, motorrijders, maar ook voor familie uitjes, om je te laten verwennen. Ria en Jan het was top. Een waar paradijs met twee kanjers. Dank jullie wel.

Een geweldig topweekend!!!

Hans en 10a, 19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een zeer geschikte locatie voor zowel grote als kleinere groepen. Je kunt er zelf koken of, zoals wij altijd doen, je culinair laten verwennen door de gastheer en vrouw, Jan en Ria. Je voelt je hier meteen thuis en niets is hun te veel. De omgeving is werkelijk een paradijs voor fietsers, wandelaars en motorrijders maar heb je behoefte aan rust, op het ruime terrein van La Vieille Colonie is het goed toeven. We hebben een geweldig onvergetelijk topweekend gehad en komen zéker graag terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vieille Colonie in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vieille Colonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Vieille Colonie scoort een 9.51 uit 10 op basis van 187 reviews.