Hotel Villa Moncoeur ****

Hotel Villa Moncoeur
Villa Moncoeur
9,2

103 reviews over Hotel Villa Moncoeur in het Nederlands

Fantastische B&B met zeer toegewijde beheerders!

Marjolijn, 7-5-2017

Alles was perfect in orde. Alleen het weer konden ze niet regelen. Wij voelden ons hier bijzonder op ons gemak! Na het ontbijt schuift de beheerder met ideeën over de plannetjes voor de dag aan tafel van de gasten aan. Daardoor hebben wij het gebied veel beter kunnen ontdekken.

Ook werd er 's avonds een heerlijk viergangen menu op tafel gezet. De sfeer en aankleding van de eetzaal/verblijfsruimte is heel mooi met originele kunstwerken aan de muur. Iedereen zat aan een eigen tafel opgemaakt met een bloemetje en een kaarsje.

Wij komen zeker terug in een ander seizoen, zodat we dan hopelijk ook een duik in jullie zwembad kunnen nemen en de natuur weer op een nieuwe wijze kunnen waarnemen. Au revoir!

Gereisd met partner in mei 2017

Een plek van rust en aandacht

Marianne Pieters, 20-8-2015

Zodra je bij Villa Moncoeur aankomt word je aangenaam overvallen door de rust. Een prachtig in stijl ingericht landhuis waar op elk detail is gelet. Je begint de dag met een heerlijk ontbijt en informatie van de gastheer over de omgeving of de vele wandelroutes. En na een dagje genieten in de Vogezen kun je de dag afsluiten met een viergangen diner waar met uiterste zorg de verschillende smaken van de streekproducten worden gecombineerd en geserveerd in een mooie kleurencompositie.

Houd je van rust, aandacht, cultuur en wandelen, dan is Villa Moncoeur 'the place to be'.

Aanrader!

Hans Rosier, 15-8-2015

Wij hebben in augustus 4 dagen verbleven in deze villa met grandeur. Die grandeur geldt niet alleen voor het gebouw, maar ook voor de inrichting: niet de eeuwige Ikea-spullen (overigens met alle respect), maar een inrichting en accessoires die u en ik ook graag in ons huis zouden willen hebben om het smaakvol aan te kleden.

Dan hebben wij het nog niet gehad over Jan Peter en Maud..... : Gastvrij, attent, zorgzaam, goed in de keuken en verstand van wijn! Betrokken, warm en zorgzaam.

Kortom, een absolute aanrader voor een ieder die in de watten gelegd wil worden in een omgeving waar je prachtige wandelingen kunt maken!

Uitermate positieve ervaring.

Nardy en Ton Rutten, 15-8-2015

Prachtige locatie, zeer gastvrij en een verrassende keuken.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Bijzondere locatie met gastvrije beheerders.

M.Mertens, 20-5-2015

In Villa Moncoeur is het een oase van rust. Het bijzondere, landhuis is zeer fraai ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Het aangrenzende bos en de mooie rustige, groene, heuvelachtige omgeving lenen zich uitstekend voor wandelingen. De gastheer wil je graag helpen bij het vinden van de mooiste routes en beiden zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

Het huis ligt op ca. 5 minuten lopen van het centrum van Remiremont. Het is hier plezierig winkelen en voor de liefhebber zijn er ook de nodige bezienswaardigheden.

Aan het avondeten wordt veel aandacht besteed. De beheerders zijn ware culinaire kunstenaars. Zij maken van elk diner iets heel speciaals. Het was elke avond genieten van heerlijke gerechten met een verrassende smaak. Ook voor de vegetariër worden speciale, smaakvolle gerechten bereid.

Onze ,goed geïsoleerde ,dagelijks schoongemaakte, kamer met zeer fraaie badkamer was heel ruim en zag er zeer schoon uit. De bedden hebben een prima matras.

Kortom een echte aanrader!!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Super wandellokatie

Ben, 17-5-2015

Hotel Villa Moncoeur**** in Remiremont (Frankrijk) is door zijn kleinschaligheid (5 kamers) een rustige, prettige locatie om te verblijven. Het is een prima uitvalbasis om te wandelen: direkt vanuit de villa of door een klein stukje te rijden zijn een veelheid aan uitgezette, goed bewegwijzerde wandelingen van verschillende lengte, zwaarte en karakter mogelijk. De gastheer kan op aangeven van je wensen een wandeling adviseren. Kaarten en wandelingbeschrijvingen krijg je mee.

Het bijzondere van dit hotel is dat de gastheer en vrouw er alles aandoen om het verblijf aan jouw wensen tegemoet te laten komen. Het eten, zowel ontbijt als 4-gangen diner is super en met mooie wijnen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer is persoonlijk, informeel, en in de omgang zeer prettig. Een echte aanrader!

Gereisd anders in mei 2015

persoonlijke aandacht

anneke van der sluis, 28-11-2014

Wat Villa Moncoeur, afgezien van de schitterende accommodatie en ligging uniek maakt is de persoonlijke aandacht die je er krijgt.

Zowel de maaltijden (geen enkel dieet is een probleem) als bij de tips wat er in de omgeving te beleven is, zijn toegesneden op de wensen van de gast. JP kent de omgeving als zijn broekzak, daardoor ontdek je steeds weer nieuwe wandel- en fietsroutes. Ook als je zoals wij er al voor de 3e keer bent. Maud, rustig en attent, geeft de gasten het gevoel welkom en thuis te zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

Absolute aanrader !

Luce Joseph, 16-9-2014

Villa Moncoeur heeft mijn hart gestolen: rustige ligging, goed slaapcomfort, heerlijk ontbijt en absuluut exquise avondmalen om van te "snoepen" en "degusteren" We voelden ons echte gasten en kregen op onze wensen de juiste antwoorden : De tijd was te kort om nog van de mogelijkheid tot sauna of fietsverhuur te genieten. We kozen voor de verwenformule en hadden het naar wens in Plombiers les Bains. We maakten mooie wandelingen in een streek die uitnodigt tot volop genieten van rust en afwisselend natuurschoon: bossen en plateaus, waar de zon volop van de partij is.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Mooie accomodatie in de Vogezen

Bert Hokken, 4-8-2014

Schitterende accommodatie in de Vogezen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Na de inspanning van de wandeling en het fietsen heerlijk zwemmen in een geweldig zwembad. Een gastheer en -vrouw die je iedere morgen goede tips gaf voor de invulling van de dag.
    Gereisd met partner in juli 2014

Topweek

Loes de Boer, 13-7-2014

Binnen 6 uur kwamen we aan bij Villa Moncoeur en hadden we het vakantiegevoel direct te pakken door het aanzicht van de prachtige villa met zwembad en de hartelijke ontvangst. Bijna elke avond hebben we genoten van een overheerlijk 4-gangendiner met bijpassende wijntjes. Overdag hebben we de omgeving verkend met mooie wandelingen en een fietstocht hierbij geholpen door de gastheer die als een wandelend VVV-kantoor op elke vraag een antwoord heeft en precies weet wat er waar te beleven valt.

We komen zeker nog een keer terug en hebben de Villa Moncoeur al aan vrienden en familie aangeraden.

Maud en Jan Peter, bedankt voor een topweek!

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Moncoeur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Moncoeur in Remiremont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Moncoeur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Moncoeur scoort een 9.19 uit 10 op basis van 106 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: