Bed and Breakfast La Hardalle ***

Bed and Breakfast La Hardalle
La Hardalle
9,6

43 reviews over Bed and Breakfast La Hardalle in het Nederlands

Prachtig plekje gigantisch mooi uitzicht rust

Johnny, 11-9-2017

Vriendelijke ontvangst, wij hebben gecampeerd mooie plaatsen mooi uitzicht. Sanitare voorzieningen zijn prima en schoon , ook is er een ruimte waar je bij slecht weer spelletjes kunt doen of tv kunt kijken. Mooie omgeving de Elias ligt ook in de buurt mooie wijnstreek . Deze camping is zeker een aanrader als je van rust houd.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk onthaasten en genieten!

Sylvie, 15-8-2017

Een feestje om elke avond aan te schuiven voor het 3-gangen diner!! Gevarieerde gerechten, verfijnde vegetarische keuken. We hebben genoten!!!

Ruime en gezellig ingerichte kamer.

Vanaf de B&B hebben we mooie wandelingen gemaakt met de aanwezige routekaarten en beschrijvingen.

Genoeg interessante stadjes in de omgeving, zoals Saint-Dié en Colmar. Ook de wandelingen bij "de Honeck" en Gérardmer vonden we zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig accommodatie !

Marko en Ria Pijnenburg, 18-10-2016

Het verblijf is bijzonder goed.

Je wordt goed ontvangen en je komt echt niets te kort.

De locatie is zeer mooi, wij hebben diverse wandeltochten gelopen rondom La Hardalle en buiten op het terras kun je goed tot rust komen

Het ontbijt is uitgebreid, met lekker vers brood ( alle soorten)

Het vegetarisch eten is geweldig, je mist het vlees niet

Het bed slaapt goed en de kamer is goed schoon.

Kortom wil je er even tussenuit ga naar La Hardalle.

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustiek kamperen met uitzonderlijk goed eten

Marlies & Bart, 27-9-2016

Wij hebben genoten van de rust en het prachtige uitzicht. In de avonduren aangeschoven bij de gasten van de chambre d'ote om gezamenlijk heerlijk te eten.
Gereisd met partner in september 2016

Fantastische rustieke plek

Mirjam Wijnschenk, 16-9-2016

Prima plek om te onthaasten. Supermooi wandelgebied, oude franse boerderij, gezellig echt een fijne accommodatie. Overheerlijk eten. Altijd een plek om weer naar terug te keren. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Wij hebben genoten!

Sanne, 7-8-2016

We hebben een super fijne vakantie gehad! Helemaal tot rust gekomen! Jammer dat het er op zit. We zouden onmiddellijk weer terug willen! De ligging is misschien niet zo praktisch maar daarentegen erg mooi!! De eigenaressen zijn super vriendelijk en hebben het perfect voor elkaar! Het eten was fantastisch, het had zoveel smaak! De safaritent was ideaal. Alles was aanwezig dus je hoeft weinig mee te nemen. De kachel die we 's avonds aan konden maken was een leuke bonus. De hond was meer dan welkom. Kortom: we kunnen geen enkel minpunt noemen! Behalve misschien dat de wandelroutes voor ons redelijk zwaar waren omdat het vaak bergop is, maar dat komt vooral door onze belabberde conditie.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige plek! Super lekker eten!

Natascha, 4-8-2016

Geweldige minicamping met super schoon sanitair. Het is net of je bij gastvrije vrienden in de tuin staat. En als je een lange wandeling hebt gemaakt in de prachtige omgeving dan kun je 's avonds aanschuiven voor een overheerlijke maaltijd. Piepklein minpuntje, geen slechtweervoorziening voor de camping gasten. Wij hadden gelukkig mooi weer en komen zeker een keer terug. .
Gereisd met partner in juli 2016

Zeldzaam goed

Remko & Joe, 7-6-2016

Voor ons; op doorreis met de motor perfect! Ik zou er zo weer naar toe willen om een paar dagen te onthaasten en genieten. Knus en liefdevol ingerichte accommodatie, elke cent waard. Mooie rustige ligging midden in de natuur, lekker en voldoende eten, ook als je geen vegetariër bent. Heerlijk geslapen en wakker geworden met uitzicht op reeën in de tuin. Zeer behulpzame dames die de B&B runnen, naar eigen ervaring vraag je niet gauw mis :) Bedankt dames!
Gereisd met vrienden in juni 2016

nat maar goddelijk

antoine, 21-4-2016

Nu ben ik niet veggie aangelegd. Maar mijn hemel wat heb ik hier geweldig gegeten. De ligging is nog best centraal, en het ritje of de wandeling richting het dorp valt eigenlijk reuze mee. Fijn dat er een uitgebreid pakket aan kaarten en wandelingen voorhanden was. top gedaan dames, ik zeker nog een keer terug komen.
Gereisd met vrienden in april 2016

Pure verwennerij

Daniëlle en Paul, 4-1-2016

Heerlijk vegetarisch eten, sfeervol ingerichte kamers en gastenverblijven, mooi opgeknapte boerderij, gastvrije en sympathieke eigenaars, prachtige omgeving.

Deuren en sommige plafonds zijn laag, dus minder geschikt voor erg lange mensen. Kamers zijn gehorig.

Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Hardalle in Plainfaing (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Hardalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Hardalle scoort een 9.56 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: