Onvoldoende

1 review over Hotel Inter Hotel Albert 1er Astoria in het Nederlands

Mirjam van Rosmalen, 7-6-2008

Op de website van All Seasons Nancy Centre Gare (zo heet het hotel nu!) wordt alles prachtig voorgespiegeld: flatscreen, hairdryer, airco, moderne kamers, grote bedden etc. Het was een grote tegenvaller: een oudbollige kamer met een zeer gedateerde badkamer gaten in de wand, vreemde geluiden uit de toilet na doortrekken, no flatscreen, no haardryer, no airco. The hotel was under construction, het was onze eigen schuld dat we zo'n sfeerloze niet gerenoveerde kamer kregen, hadden we maar een kamer met groot bed besteld, zei een altijd glimlachende domme receptioniste. Geen service, en ook nog meer moeten betalen dan de bevestiging via e-mail zou moeten. Ik heb protest ingediend.

Niet boeken dit hotel, want je kunt door eiegn schuld op een oudbollige kamer terechtkomen.

Don't book this hotel, it was a disappointment, because of the awful bathroom, no hairdryer, tough beds, no airco, no flatscreen. They promised a lot on the site and when you arrived we gotnothing. Don't go to this hotel

Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter Hotel Albert 1er Astoria in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter Hotel Albert 1er Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inter Hotel Albert 1er Astoria scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.