Camping Municipal de Metz-Plage ****

Municipal de Metz-Plage
6,7

11 tips over Municipal de Metz-Plage

Corinespaans, 15-9-2014
Als je wat langer op de camping wilt verblijven, zorg dan dat je er bent voor de overnachters komen. Dan kun je nog een redelijk vlakke plaats uitzoeken.
monique, 12-8-2014

Bij de poort werd gemeld dat de camping volgeboekt was aan klanten.

Echter omdat wij elk jaar vooraf bellen, was er voor ons plaats

Maar op de camping was het zeker niet volgeboekt!

Metz is echter een prachtig stadje om te bezoeken.

Hannie, 6-8-2014
Camping ligt vastgeplakt aan de plaats Metz. Het verbaasde mij hoe mooi Metz is, ook al hebben we er maar een heel klein deel van gezien.

S.Pasma, 19-9-2013
zeker Metz bezoeken, de kathedraal, Centre Pompidou en het historisch museum! Leuke restaurants en winkeltjes, een statige stad, goede VVV
Rita, 15-9-2013
Het is wel aan te raden als je wat langer wilt blijven, je beter eerst even kunt kijken naar een plek, er zijn nl. best wel wat plekken die behoorlijk schuin zijn, maar ook heel veel prima plekken.
Tinus, 10-9-2013
uitgebreid aanbod van winkels in het centrum en omgeving en een groot aanbod van eetgelegenheden en cafes met terrasjes in het centrum'.

karin_van_vaalen, 24-8-2013
Eten bij Assiette au boeuf. Een minuut of 10 lopen van de camping. De eigenaresse spreekt Nederlands!
gertenmirna, 12-5-2013
De stad is zeker de moeite waard om gezien te hebben.
Inge , 27-8-2012
Wil je keuze hebben in een plaats op de camping, zorg er dan voor dat je uiterlijk 16.00 uur op de camping bent! Daarna wordt het spitsuur.
Jeroen, 24-8-2012
Kathedraal, gemeentezwembad en Wifi