Hotel Comfort Woippy **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Comfort Woippy bij:

3 reviews over Hotel Comfort Woippy in het Nederlands

Schoon en klantvriendelijk!

Caroline, 7-8-2016

Gereisd met man en kinderen (1,4,6).

Op donderdagavond geboekt voor de vrijdagavond vanwege terugreis van Zuid-Frankrijk naar Nederland.

Familiekamer was bezet, dus 2 losse kamers geboekt, een 2 persoonskamer en een 3 persoonskamer Het hotel heeft ons voor dezelfde prijs 2 drie-persoonskamers op dezelfde verdieping aangeboden!

Vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes en schoon. Wifi. Ontbijt is prima en uitgebreid en voor de kinderen zelfs gratis. Er is maar 1 kinderstoel, wij hadden ikea kinderstoel mee, dus geen probleem.

Parkeerterrein is beveiligd. Geen diner mogelijkheid; maar Mac Donalds op loopafstand, waar de kinderen nog even hun energie kwijt kunnen. Ook andere eetgelegenheden op loopafstand. Wij komen terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer vanwege de slechte service

Eef, 17-12-2013

Hadden via touroperator een reservering voor twee onderling verbonden kamers gedaan met elk eigen sanitair. Helaas was er slechts sprake van een uitbouwtje waarin twee eenpersoons bedden net pasten.Douchekop was afgebroken.Baddoeken nog vochtig en maar voor twee i.p.v de geboekte 4 personen.Toen we aangaven hier niet mee accoord te kunnen gaan; heel chagerijnig personeel dat uiteindelijk het ontbijt gratis aanbood.Gezien het tijdstip en de reis welke we achter de rug hadden het hierbij gelaten en geprobeerd nog een beetje nachtrust te genieten.Inmiddels was er een volle touringcar met chinezen aangekomen en dar ging men uitgebreid voor koken.. en ja hoor onze kamer was net boven de keuken gelegen,dus tot midderact in de amp van de keuken en daarna de herrie van de legeflesjes ordenen. Het ontbijt was zeer mager met een croissantje,lauwe koffie en dat was het.Er zijn in de omgeving genoeg alternatieven.Voordeliger en zeker met vriendelijker personeel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Dit nooit meer!

Mei, 17-7-2013

Op de website staat dat het een ***sterren hotel is! Bij binnenkomst van de kamer ziet het er redelijk uit. Er zitten motten in de kamer door het openen van de ramen. De kamer is benauwd als het raam dicht staat, vooral na het douchen. de kraan van de badkamer helemaal aan de buitenkant roest! schoonmaak is ook minder omdat er nog shampooflesje van het hotel nog p de doucherand lag. het hotel is gelegen langs een weg en heeft een privé parkeerterrein met beveiliging.
Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Comfort Woippy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Woippy in Metz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Woippy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Woippy scoort een 6.25 uit 10 op basis van 3 reviews.