Hotel Campanile Metz Technopole ***

Metz
Hotel Campanile Metz Technopole
Campanile Metz Technopole
6,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Campanile Metz Technopole bij:

8 reviews over Hotel Campanile Metz Technopole in het Nederlands

redelijk hotel

Beerling, 11-8-2016

De kamer en badkamer waren redelijk

Kamers zijn zeker wel aan een opknapbeurt toe

Personeel was niet erg vriendelijk en een biertje is erg lauw

Hotel ligt aan een meertje en er is voldoende parkeer mogelijkheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Je doet ook wel eens een keus die erg tegen valt!

paulpb, 27-5-2016

Ontvangst was netjes en correct.

Het ontbijt was voor het geld krapaan voldoende.

Het luisterende oor van de manager die de mankementen en ergernissen aanhoorde was goed.

Verder is mijn advies.... Zoek een goed adres!! Zeker als het voor vakantie is.

Gereisd met partner in mei 2016

Goed hotel.

Nadia, 8-8-2014

Wij hebben één nachtje in dit hotel geslapen tijdens onze terugreis naar Nederland. De kamer en badkamer waren schoon en zagen er goed uit.

Het personeel was erg vriendelijk en spraken goed Engels.

Eigenlijk hebben wij niet echt iets aan te merken op dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima voor één nachtje als je op doorreis bent

F vd Over, 18-11-2013

Het is minder luxe als dat het doet ogen op de foto's en doordat de kamers een soort 'halletje' met een groot raam erin hebben, lijkt het een beetje alsof je in een soort 'afwerkplek' terechtkomt. Maar de kamer was schoon en de Mc Donalds en de Cora (voor 's ochtens lekkere broodjes) zijn dichtbij.
Gereisd met partner in september 2013

Prima doorreishotel, goede service

marcoenmiranda, 21-9-2013

Laat aangekomen zonder geboekt te hebben, omdat wij uit ergernis uit het Ibis Budget Technopole waren weggegaan, hebben de medewerkers van Campanille Metz Tenchnopole er alles aan gedaan ons verblijf zo goed mogelijk te maken.

Babybedje werd gelijk op de kamer gezet, onze dure fietsen werden veilig achter slot gezet etc.

Niet super de luxe, maar een prima hotel

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Goed doorreis hotel

Han_S, 6-7-2013

Net hotel met goede kamers. Ontbijt was prima maar diner viel tegen. Aan dezelfde weg liggen ook een aantal fastfood restaurants!! Engels sprekende receptionist. Hotel ligt aan een meertje.
Gereisd met partner in juni 2013

Schoon prima prijs kwaliteit

Familie Santi, 31-8-2009

Op terugreis vanuit Italie overnacht in dit hotel met 2 kinderen. Zonder reservering naar het hotel gereden en prima geholpen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

heerlijke ruime kamers

pw, 20-8-2009

Hele schone ruime kamers en heerlijke bedden, maar helaas viel de kwaliteit van het restaurant bijzonder tegen. De prijs kwaliteit stonden geheel niet in verhouding. Door de geisoleerde ligging moeilijk om ergens anders te eten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Metz Technopole in Metz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Metz Technopole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Metz Technopole scoort een 6.41 uit 10 op basis van 8 reviews.