Beoordelingen Walygator Parc

7,4
3 beoordelingen
Beoordelingen Walygator Parc
Voie Romaine, F-57280, Maizieres les Metz

Wil je weten wat anderen vonden van Walygator Parc in Maizieres les Metz ? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Walygator Parc.
Walygator Parc scoort een 7,4 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Walygator Parc in Maizieres les Metz ? Op deze pagina lees je beoordelingen van Walygator Parc. Je kunt 17 vakantiefoto's van Walygator Parc bekijken. Daarnaast kun je 3 video's van Walygator Parc zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Lorraine (Lotharingen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Walygator Parc in Maizieres les Metz .
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Walygator Parc

7,4
3 beoordelingen
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2010
"Verrassend"vertalen
Tim
8,0

21-9-2010 Het park is momenteel helemaal aan het groeien na vele jaren stil te staan. Sinds het park van 'Walibi Lorraine' naar Parc Walygator' veranderde kwam er elk jaar een nieuwe attractie bij. Dit jaar was dat zelfs een fantastische hang achtbaan met 6 loopings. We vermaken ons steeds weer in dit familie pretpark. Een aanrader als je de parkjes bij ons beu bent en wat meer sensatie wil of op doorreis.

met oudere kinderen, Nov. 2008
"Niet te groot pretpark maar wel in orde ."vertalen
filip_verbraekel
8,0

16-2-2011 Mooi niet te groot pretpark.Wel geen kampeer mogelijkheid.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?