Hotel Des Vosges **

Des Vosges

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Des Vosges bij:

1 review over Hotel Des Vosges in het Nederlands

Franse ongastvrijheid op z'n best

Eric de Haas, 14-8-2014

Na eerder bezoek, opnieuw hier een nacht geboekt...maar deze keer spande echt de kroon...wat een ellende.. Geen ontvangst mogelijk tot 17.00 uur. Dan oude en kleine kamers...De douche gaf eerste kwartier alleen bruin water...dat gemeld, maar vond men heel normaal...niet serieus genomen dus.. Het diner moet je meteen afrekenen en ongevraagd ook maar gelijk de hele hotelrekening.. Men spreekt geen woord Engels of Duits. Na het eten werden we om 21.30 uur al uit de bar weggestuurd omdat men om 22.00 wilde sluiten... We dropen als kleine kinderen maar af... Internet werkte niet op de kamers.. De opgehangen kleding werd door ons de volgende morgen op een hoop gesmeten aangetroffen....heel bizar... En het ontbijt doet me nu nog gruwelen,. De bediende was de meest vreselijk Franse vrouw die ik ooit heb mee gemaakt.. Broodmes werd uit m''n handen gerukt...we hadden alleen jam te eten en dan niet zeuren over welke smaak, want dat maakte zij wel uit. Meer brood pakken mocht niet.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Vosges in Lutzelbourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Vosges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Vosges scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.