Hotel Chateau d'Adoménil ****

Hotel Chateau d'Adoménil
Chateau d'Adoménil

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau d'Adoménil bij:

1 review over Hotel Chateau d'Adoménil in het Nederlands

Een hotel met ongekende service en aandacht!

inge smits, 8-9-2010

Het hotel ligt in een goed verzorgd park. Het zwembad is keurig: volop ligstoelen en handdoeken aanwezig. Buiten op terras kan geborreld worden; het restaurant is gezellig ingericht. Het eten (diner) is goed, een Michelin ster waard. Wel aan de prijzige kant. Bediening daar vlekkeloos. Kamers mooi en luxueus ingericht, goed uitgeruste badkamer, toilet apart. Een oase van rust (onze kamer keek uit op park). Ontbijt goed verzorgd. Bediening is hier wat vlak.

De service is grandioos. Bij aankomst stond er meteen iemand buiten om de koffers naar boven te brengen. Als verwelkoming lag er een cake klaar (van uitzonderlijke kwaliteit) en perziken, vergezeld van een handgeschreven welkomstbrief. Toen we terugkwamen van het diner, lag er naast de gebruikelijke snoepjes, een bloem op het bed. Bij vertrek kregen we flesjes gekoeld water en cakejes mee voor onderweg. De gastvrouw is uitermate vriendelijk, voorkomend, professioneel en tegelijkertijd informeel. Kortom: een geweldig adres!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau d'Adoménil in Luneville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau d'Adoménil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau d'Adoménil scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: