7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bonsai Nancy bij :

3 reviews over Hotel Bonsai Nancy in het Nederlands

Prima als doorgangshotel

Esther, 1-9-2008

Tijdens onze vakantie hier tweemaal overnacht, op de heen en terugreis. Let wel op dat je pas na 19 uur kunt eten bij de restaurants op het industrieterrein. Gelukkig (voor de kids) is er een McDonalds op loopafstand.

Prima overnachtiging gehad. Niets meer en niets minder.

Gereisd anders in augustus 2008

Fam Takkenberg, 25-8-2007

Eenvoudig hotel met ruime familiekamers. Ontbijt is in buffetvorm, eenvoudig maar genoeg keuze. Hotel ligt op een soort industrieterrein, maar er liggen wel een aantal restaurants op loopafstand.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar als overnachtingshotel. Personeel sprak goed engels.

Gereisd anders in augustus 2007

Wilma, 2-5-2006

Hebben op weg naar het zuiden in dit hotel geslapen met twee kleine kinderen. Het ligt op een industrieterrein, dus als je alleen komt voor een overnachting is dat niet erg. De kamers waren ruim en schoon. We hadden een soort familiekamer. Die bestaat uit 1 "voordeur" met daarachter twee slaapkamers. Wij vonden dit erg prettig. Je heb dus eigenlijk twee slaapkamers in 1.
    Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bonsai Nancy bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonsai Nancy in Ludres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonsai Nancy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonsai Nancy scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.