Camping La Crèche

9,1

61 reviews over Camping La Crèche in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Ron, 2-7-2017

We hebben met vijf motorvrienden genoten van ons tweedaags verblijf op La Creche. Prachtige omgeving!

De kamers waren prima, de gastvrijheid ongekend, en het eten geweldig! Jos en Ineke bedankt, jullie zijn top!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuke sfeer en open contact met andere gasten

Jaap, 14-8-2016

Er is veel contact tussen de gasten op deze camping en de meesten staan daar voor open, overigens zonder dat het te veel wordt. Wij vonden dat erg gezellig en ook voor kinderen is het leuk. Er is geen uitgebreide luxe en entertainment en daar komt een prettig soort mensen op af. De kinderen hadden het prima naar hun zin met simpele dingen als de geiten en varkens voeren en 's ochtends het brood ophalen.

De wasruimte is in een oud badhuis van ca. 100 jaar oud dat veel sfeer heeft. We vonden het wel wat onhandig dat er in het badhuis geen kraan met drinkwater was voor tandepoetsen etc. maar daar wen je wel aan.

De camping is prachtig gelegen in een vrij steil dal, dit betekende wel dat onze tent het grootste deel van de dag in de schaduw lag, soms was dat wel eens jammer. We hadden bijna de hele tijd mooi weer, terwijl het in Nederland regende. 's Nachts kan het aardig koud worden, dus neem warme spullen mee, ook 's ochtends is het gras soms lang nat.

Op de camping is brood van de plaatselijke bakker, stokbrood, croissantjes etc maar ook erg lekker bruin brood (en dat in Frankrijk)!

Jos en Ineke zijn zeer toegewijd en werken hard om het iedereen naar de zin te maken, complimenten.

We gaan volgend jaar weer een ander gebied verkennen maar kunnen deze camping zeker aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hier wil je niet meer weg!

Wouter & Léoni, 3-8-2016

Na een lange reis en veel te laat aangekomen werden wij warm ontvangen. Een heerlijke start van onze vakantie op een knus plekje in de totale rust. Omgeven door de smaakvolle en eigenzinnige stijl van Jos en Ineke, heeft deze minicamping wat ons betreft alle ingrediënten!

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Ongedwongen Genieten!

Frank en Laurien, 16-7-2016

Na een lange reis met autopech kwamen we aan in de nacht. Ineke was speciaal voor ons opgebleven en gaf ons een warm welkom met een heerlijk drankje.

De eerste nacht verbleven wij in de roze kamer, die heel sfeervol en gezellig was ingericht. De week erop stonden wij met onze tent op de camping. Een hele rustige plek midden in de natuur, met genoeg zonuren.

In de ochtend stonden onze bestelde broodjes klaar en bekeken wij met behulp van Jos de map met wandelroutes. In de middag maakten wij dan prachtige dagwandelingen in het gebied, zoveel verschillende mooie landschappen gezien! In de avond zaten wij lekker op de veranda, waar een gemoedelijke en intieme sfeer is. We maakten een vuurtje namen een drankje uit de koelkast en hadden leuke gesprekken met de andere gasten.

Het authentieke badhuis is keurig verzorgd en heeft heerlijke douches. Elke ochtend staat er weer een mooi vers boeket om je te verwelkomen.

Wij komen graag weer terug want er is nog veel te ontdekken op La Crèche en in de omgeving!

Gereisd met partner in september 2015

Landelijk met een vleugje art&design

Erwin, 13-6-2016

Jos en Ineke zijn zeer gastvrij en spelen ontspannen in op de wensen van hun bezoekers. Mooie grasveldjes op terrassen in een kleine vallei met beekjes. Prachtig badhuis uit het industriële verleden van de streek. Groene heuvels, bossen en eeuwige vergezichten. Geen zwembad (neem een meertje) maar leuk pierebadje voor de kleintjes.
Gereisd met vrienden in juni 2016

hartelijk , vriendelijk en spontaan

peter janssen, 13-6-2016

Ik was voor 3 dagen op de camping bij Jos en Ineke , na een welkomstdrankje en een babbel met Jos heb ik mij geïnstalleerd op het plekje bij de kersenboom, ruime plaats voorzien van stroom (als je wil), Vrijdagmorgen stond er een heerlijk ontbijt klaar en kon de dag beginnen. s'Avonds had Ineke een pasta maaltijd voor de renners voorzien alsook op zaterdagmorgen om 5h00 pannenkoeken en broodjes

Na de 3 ballons (zeer natte editie) nam ik een lekkere douche in het leuke badhuis en konden we weer genieten van de kookkunst van Ineke. Kort samengevat twee gezellige mensen die echt hun best doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken in een mooie groene omgeving met een kabbelend beekje op de achtergrond.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Voor de derde maal 'Perfect'!!

Pieter Derdeyn, 13-6-2016

Al drie jaar kom ik hier camperen in het weekend van "les 3 Ballons", en al drie jaar worden de wielertoeristen in de watten gelegd.

Pasta maaltijd de avond ervoor. Super vroeg ontbijt dat perfect in orde is en dan nog super lekkere maaltijd na de rit van 220km.

Het weer was dit jaar wat minder, maar de sfeer zeker niet!!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Anders dan anders

J. Weikamp, 12-6-2016

Wij 6 wielrenners hebben een kamer gehuurd van vrijdag tot zondag . Na een hartelijke ontvangst hebben we s'avonds een heerlijke pasta maaltijd gekregen , wij en de andere wielrenners konden net zoveel eten als we wilden.

Zaterdagochtend stonden Ineke en Jos al vroeg voor ons op omdat wij allemaal om 05.15 wilden ontbijten in verband met een fietstocht , er waren pannenkoeken gebakken en genoeg andere zaken om een goede bodem te krijgen.

Na een fietstocht van 227 kilometers was het avondeten apart maar erg lekker iedereen heeft ervan genoten.

Zondagochtend na een goed ontbijt maar weer afscheid genomen van twee hartelijke mensen .

Jos en Ineke bedankt voor alles , was super geregeld.

Groeten WTC de Slinge

Gereisd met vrienden in juni 2016

Ik kom al vanaf het begin van de camping .

Ria van Leeuwen, 13-3-2016

Met volwassen vrienden jarenlang gekomen . En nu alweer 5 jr met mijn nichtjes. Die vorig toch weer wilden, want jah Ieneke en Jos zijn zo leuk. Je komt aan en bent direkt thuis . Ieneke die altijd voor iedereen een warm woord heeft , vrolijk en gezellig is en met Jos altijd een mooi verhaal .

Kampvuren, samen eten ( Ieneke kookt heerlijk) en dan ineens weer mensen tegenkomen waarmee een klik is.

Wat ik heel bijzonder vind aan Ieneke en Jos is dat hen niets teveel is. ik ben er weleens in de zomermaanden geweest en sta er verteld van dat er dan constant kinderen rondom het huis lopen waar Ieneke de namen van kent en altijd weer aardig voor is .

Wat deze camping voor mij speciaal maakt is : dat ik er nu zelfs buiten de zomermaanden met mijn moeder heen wil en dat komt, doordat Jos en Ieneke er voor iedereen altijd iets speciaals van proberen te maken en dat ik graag wil dat mijn moeder een keer meemaakt, wat ik jarenlang met mijn vrienden en nu alweer 5 jaar met haar kleinkinderen aan gastvrijheid en warmte van Jos en Ienke mocht ontvangen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Superleuke kleine camping met bijzondere gastheren

Bert, 8-3-2016

Wij komen al jaren op la Creche en elke jaar wordt dit leuker en leuker omdat onze zoon nu 10 is en de hele dag zelfstandig het bos in kan, we hebben er geen kind aan! De gasten die komen zijn meestal superleuk, er heerst een hele gezellige, vrije sfeer en de eigenaren zijn echte characters, die iedereen heel persoonlijk behandelen. Het is dus leuk voor kinderen van alle leeftijden, kleuters pielen in het kinderzwembadje, jonge kinderen spelen in de beek en grote kinderen bouwen hutten in het bos, zwemmen in de rivier in de buurt, kanoën in de buurt. Grote kinderen zoals wij spelen 's avonds nog een spelletje weerwolven bij het kampvuur.

Ik las net de review van een 6 hieronder en die verbaasde me een beetje, maar ik kan me ook voorstellen dat Jos en Ineke niet met iedereen klikken, zoals ik al zei, het zijn wel echte characters! Maar ik denk dat alle andere reviews ook boekdelen spreken, dus lees vooral even door! Wij gaan deze zomer sowieso weer :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Crèche in Le Val d' Ajol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Crèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Crèche scoort een 9.05 uit 10 op basis van 64 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: