Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx

Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx
Les 4 Vents Les Houx

1 review over Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx in het Nederlands

Eenvoudige accommodatie op mooie plek

Astrid Pourchez-Schuil, 22-10-2010

Het is een klein complex met redelijk gelijke huisjes. Wij hadden het 1e huisje aan de linkerkant, waardoor we een terras hadden met zon van 's morgens tot 's avonds en we dus ondanks het relatief late tijdstip in het seizoen nog veel buiten hebben kunnen zitten. Het huisje zelf is eenvoudig, maar de woonkamer/keuken is groot, de slaapkamers (1 met 2-persoonsbed, 1 met 2-persoonsbed en stapelbed) zijn niet overdreven groot - af en toe lastig om het bed heen manoevreren :-). De lakenset die je erbij kunt huren is verwassen. Koelkast/vriesgedeelte is groot, klein vaatwassertje en prima pannen en bestek. Flatscreen TVtje, slaapbank die goed zit in de woonkamer, tafel met 2 banken als eethoek. Buiten prima meubilair en stenen BBQ. Je loopt zo van het huisje het bos op de berg in, maar ook in omgeving is voldoende wandelmogelijkheid. Gerardmer is een leuk plaatsje om 's zomers wat te winkelen, maar niet groot. Wij zijn veel naar omgeving Colmar gereden (ca 90 mins. rijden!) - super.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx in Le Tholy (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les 4 Vents Les Houx scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: