Onvoldoende

1 review over Hotel Formule 1 Nancy Laxou in het Nederlands

Nooit Meer

William Jacobs, 9-9-2010

Formule 1 Laxou is een overnachtingshotel dat zeker NIET aan te bevelen is.

Na een vermoeidende reis vanuit Spanje hadden we voor dit hotel gekozen.

Op de heenweg hadden we in formule 1 in Chanas overnacht, maar Laxou is de waarste nachtmerrie. Het is op dit moment dat ik dit schrijf namelijk gedeeltelijk een asielzoekerscentrem. Hier heb ik niks op tegen maar de "kwaliteit" van dit hotel mag die naam niet verdienen. Een en al vuil in de gangen en verblijfsruimten. Een kamer dit niet schoongemaakt was, geen schone handdoeken en een bed waaruit net iemand wakker leek te zijn opgestaan. Ontbijt was er niet ivm technische storing en ga zo maar door. We zijn ook met teruggave van ons geld vertrokken en hebben na en klacht een gratis verblijf gekregen, maar dat compenseert niet de geleden ellende.

Waak er aub voor om die hotel niet te boeken voor je overnachting. Dit zegt op zich niks van Formule 1 want Chanas was gewoon super!!!

William Jacobs

Gereisd familie in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Formule 1 Nancy Laxou in Laxou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Formule 1 Nancy Laxou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Formule 1 Nancy Laxou scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.