Camping Le Moulin des Moines

5,5

2 reviews over Camping Le Moulin des Moines in het Nederlands

Verschrikkelijk

piotrusc, 3-9-2012

Oude zooi rondom een vervallen boerderij, naargeestige sfeer. De "camping" was hoewel het hoogseizoen was, totaal verlaten.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

10 euro per nacht voor 5 personen!

rkcoa, 29-8-2012

Schattige camping naast boerderij in ruste. Wij zijn hier een nacht geweest op doorreis. Opgevangen door de eigenaresse. We mochten zelf een plek uitzoeken op het veldje en stroom zelf aansluiten. Op mijn vraag wat we moesten betalen: slechts 10 euro voor het hele gezin (5) met caravan en stroom.

Toiletruimte in gebouw naast de boerderij, sober maar wel met grote regendouche met (naar wens) gloeiend heet water.

Geen slagboom bij de camping, dus mooi op tijd weer weggereden. Echt een leuke camping in een landbouw gebied zonder veel bezienswaardigheden in de buurt. Italiaan in het dorp is prima, weinig andere restaurants in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin des Moines in La Neuveville sous Chatenois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin des Moines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin des Moines scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: