Camping L'Arc en Ciel **

7,7

24 reviews over Camping L'Arc en Ciel in het Nederlands

Dicht bij snelweg

ad beers, 7-10-2013

Echt een camping voor de doorreis. Receptie open vanaf 17 uur, vooraf mag/moet je het zelf maar uitzoeken. Sanitair keurig, maar erg krap bemeten qua aantal. Hoe het moet als de camping voor 75% is bezet zou ik niet weten.

Sterk hellend terrein, ik heb niemand gezien die aangekoppeld kon blijven.

Broodjesservice goed geregeld. Open terrein met voor en nadeel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Zeer goede doorreis-camping

roland_platenburg, 25-8-2013

Zowel op de heen- als de terugreis naar de Ardeche hier overnacht.

Camping ligt op een heuveltop, vlakbij de snelweg.

Behoorlijk grote plaatsen, als je wil kun je de caravan aangekoppeld laten.

Twee shetlandpony's in een weitje op de camping en eek een geit/bok.

Zeer verzorg sanitair en ook goed schoon.

Gelegenheid om broodjes te kopen '-morgens.

Gereisd familie in juli 2013

Prima overnachtings camping!

wendy_wassens, 7-8-2013

Dit jaar weer overnacht en het was weer prima! Sanitair is erg netjes.

Brood kan je bestellen voor de volgende morgen. Gratis Wifi.

In het dorpje aan de andere kant van de snelweg zit een hele goede Italiaan! Zelden zulke lekkere pizza's gegeten!

Gereisd familie in juli 2013

Prima overnachtingscamping

piotrusc, 3-9-2012

Uitstekend gelegen overnachtingscamping op ongeveer 2 kilometer van de snelweg. Keurig verzorgd. Prima schoon sanitair en een bijzonder vriendelijke eigenaresse. De caravan kan aangekoppeld blijven, je rijdt de volgende ochtend zo weer verder.
Gereisd familie in januari 2012

Goede doorreiscamping

Marlène, 1-8-2012

Goede kleine doorreiscamping! Vlakbij autosnelweg.Zéér vriendelijke eigenaars, die alhoewel we pas om 21.30 aankwamen alle moeite voor ons deden om toch nog een restaurant oid te zoeken, zodat we niet met een lege maag naar bed hoefden te gaan. Werd uiteindelijk toch maar McDonalds. Zeer schoon sanitair. Mogelijkheid om 's morgens verse croissants en stokbrood te bestellen
Gereisd familie in juli 2012

Mooie doorgangscamping.

m_meijers, 3-6-2012

Mooie doorgangscamping. Goed sanitair. Wel een open vlakte. We hadden daar noodweer en totaal geen bescherming. We stonden er helemaal alleen. Maar... 's morgens om 08.00 uur stond er wel een bakker met zijn auto naast de caravan, met verse croissants en stokbrood. De camping was toen net drie dagen open.
Gereisd met partner in april 2012

Prima doorgangscamping, vooral voor 5m+

Luc, 30-5-2012

Ideale doorgangscamping, vlakbij de snelweg. Vrije plaatskeuze, plekken lopen wel bergaf. Goed sanitair, zeer vriendelijke beheerders die ook een broodservice bieden. Ligt op een heuveltop zodat je mooi uitzicht hebt en bijv. heerlijke avondzon. Een ding vonden wij minder: omdat de camping zo dicht bij de snelweg ligt is hij zeer populair bij eigenaren van ontzettend grote, lange caravans. Wij keken onze ogen uit. Caravan per strekkende meter wat je daar ziet. Ons kompaktje stak er schril bij af en ook de enkele dappere vouwwagens die er nog durfden te gaan staan, haha.

's Avonds leek het net een showroom luxe modellen van een grote caravandealer. Je staat er tussen allemaal caravanpatsers. Daar moet je van houden. Wij niet, daarom gaan wij er waarschijnlijk niet meer heen.

Gereisd met partner in juli 2011

Mooie overnachtingscamping

Wim, 6-8-2011

Ideale rustige camping voor het overnachten, je kunt makkelijk met de auto + caravan op je plek rijden, omdat hij van 2 zijden toegankelijk is. Plekken afgeschermd door eem heg. Het sanitair is werkelijk bijzonder mooi en netjes.
Gereisd familie in augustus 2011

Perfect voor een overnachting

Pascale, 4-8-2011

Voor een overnachting is deze camping perfect. Ligt heel dicht aan de snelweg waar je geen last van hebt.

Prima santairblok.

Voor 1 nacht waren wij voor 4 pers. (kids 11 en 14) €25,- kwijt.

Gereisd familie in juli 2011

Heerlijke plek

Fressa, 10-3-2011

Prachtige overnachtingscamping, alle rust, wel scheve plekken. 10 ampere, prachtig sanitairblok. Brood is te bestellen, vriendelijke eigenaresse. Kortom, heerlijk plek om een nacht door te brengen op doorreis naar het zuiden.
Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Arc en Ciel in La Neuveville sous Chatenois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Arc en Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Arc en Ciel scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.