Camping L'Arc en Ciel **

7,7

24 reviews over Camping L'Arc en Ciel in het Nederlands

Mooie camping

Hans ZIMMER, 13-7-2017

Mooie plaatsen goed verzorgd en aardige beheerders en schoon sanitair deze camping is zeker een aanrader zowel voor een nacht als meerdere nachten vanaf de snelweg makkelijk te bereiken!!
Gereisd familie in juli 2017

Prima....voor een nacht

Jan, 10-3-2017

3 keer niks camping, alleen een veldje met heggetjes en keurig sanitair.

Als door reiscamping echter prima, veel hebben wij eigenlijk niet nodig.

Zeer dichtbij de snelweg, die je dan ook wel een beetje kan horen.

De plek mag je zelf uitkiezen en s'avonds even betalen in een "schuurtje" .

Avondeten kan je beter meenemen van thuis want er is niets te koop, de volgende ochtend kan je broodjes kopen bij de bakker die al vroeg (voor vertrek) over de camping rijdt.

Wel opletten met aanrijden, voordat je er erg in hebt ben je er al voorbij!

Gereisd familie in juli 2016

prima doorgangscamping

helmut loosen, 12-7-2016

Deze camping is strek verbeterd sinds de laatste keer (2008) dat wij hier waren. Het is een ruime camping waar je zelf een plaatsje kan uitzoeken. De toiletten en douches zijn schoon en groot.
Gereisd familie in juli 2016

redelijke overnachtingscamping

ruud2606, 13-8-2015

Gekoppeld staan lukt helaas niet door de sterk hellende plekken.

S 'morgens uitstekende broodjes door een rijdende bakker.

Het sanitair is netjes en schoon maar onvoldoende voor het aantal plekken op de camping.

Helaas geen mogelijkheid om na aankomst te eten, de camping zelf heeft geen faciliteiten en de pizzeria een klein dorpje verder bleek gesloten.

Met 3 personen voor 22 euro overnachten is wat mij betreft een aardige prijs voor deze redelijke camping.

Gereisd familie in augustus 2015

Ideaal voor doorreis A31

hese, 26-6-2015

Fijne camping voor een overnachting op doorreis A31, net ten zuiden van Nancy. Camping is ruim en dicht bij de afslag van de snelweg. Van de snelweg heb je weinig last. Omgeving is landelijk en rustig. Tegen de avond kan betaald worden en ' s ochtends rijd de bakker een rondje over het terrein. Sanitair is schoon en netjes maar te weinig als de camping vol staat.
Gereisd met partner in juni 2015

een mooie plek voor overnachtingscamping

rmlevens, 11-9-2014

een nette camping geschikt om te overnachten tijdens de reis. ligt dicht bij de weg, wordt aangegeven maar het moment dat je camping ziet, vonden wij de ingang onduidelijk aangegeven. als je aankomt kan je een plekje uitzoeken en in het begin van de avond meld je je bij de "receptie" Tegelijkertijd kan je brood bestellen voor de volgende dag. Personeel is vriendelijk en correct. Sanitair netjes, maar misschien net iets te weinig als de camping volledig bezet is. De snelweg hoor je in de verte maar niet hinderlijk.
Gereisd met partner in augustus 2014

Elk jaar onze vaste tussenstop

Mol, 19-8-2014

Elk jaar stoppen wij op deze camping om te overnachten.

Prima grote plaatsen , zeer vriendelijk ontvangst , bestellen van broodjes voor de volgende ochtend , dicht bij de snelweg.

Mooi uitzicht en rustige camping.

Gereisd familie in augustus 2014

Prima tussenstop

Fam. Veldman, 14-7-2014

Vriendelijke ontvangst. Veel en ruime plaatsen (voorseizoen). Prachtig uitzicht op omliggende velden. Niet ver van de snelweg, overigens zonder enige geluidsoverlast. Bestelmogelijkheid voor heerlijk vers broodje "s morgens.
Gereisd met partner in juni 2014

heel handig voor onderweg naar het zuiden

J.A. Korf-Verkruisen, 11-6-2014

Prima campinkje voor een tussenstop. Dicht bij de snelweg zonder dat je last het van de herrie ervan. Tot 21.00 gratis Wifi. Goed onderhouden terrein dat wel iets schuin loopt. Plaatsen met haagjes ertussen. Keurig sanitair.
Gereisd met partner in mei 2014

Nooit Meer

Mike, 16-12-2013

Nog nooit zo onbeschoft behandeld!!!

De aardig ogende mevrouw bij aankomst bleek later een hysterishe vrouw, na een ongeluk met onze hond die zich los gerukt had en een kip van de camping gegrepen had. Natuurlijk heel vervelend, maar er bleek gelukkig niets aan de hand met de kip. De dame kwam snel aangerend en heeft ons uitgescholden voor rotte vis. Na herhaaldelijk excusses van onze kant vond ze het nodig een penalty uit te schrijven op een kladje. Na gebeld met de directeur werd besloten dat we 100euro moesten gaan betalen als schade vergoeding voor een kip waar niets mee was, anders moest de politie komen en zouden we nog veel meer problemen gaan krijgen. Want zo werkte dat in frankrijk volgens haar, als je iets doet in frankrijk moet je daar voor betalen!!! We moesten meteen vertrekken en ze zou er voor zorgen dat we nergens meer konden camperen in Frankrijk. Tijdens het inruimen en vertrek werden we uitgebreid gefilmd. Geshockeerde kinderen en een lekker begin van de vakantie!!!

Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Arc en Ciel in La Neuveville sous Chatenois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Arc en Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Arc en Ciel scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.