Beoordelingen Camping Belle Hutte****

24 juli 2014

Belle Hutte****
23 beoordelingen
Beoordelingen Camping Belle Hutte****
1 bis, Vouille de Belle Hutte, 88250, La Bresse (Vosges)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Hutte**** in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Hutte**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Belle Hutte scoort een 7,0 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Hutte**** in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Hutte****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Belle Hutte**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Camping Belle Hutte**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lorraine (Lotharingen). Vergelijk Camping Belle Hutte**** met andere accommodaties in La Bresse (Vosges).
Even geduld a.u.b.

6,3
6,9
5,8
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Prachtig gelegen camping én vriendelijke eigenaar"vertalen
Veter
6,0

11-07-2013 We genieten nog na over ons verblijf in een 6-persoons chalet op camping Belle Hutte. Fantastisch uitzicht vanuit het chalet over bergen en camping. Heerlijk rustig. Chalet is eenvoudig, maar prima met 4 personen (met 6 personen iets te krap denk ik). 's ochtends heerlijk ontbeten in het zonnetje op het eigen overdekte terrasje van het chalet. Het zwembad is top: prima afmeting 11x22 meter, verwarmd op 26 graden én twee leuke waterglijbanen. Onze kinderen vermaakten zich prima. De beheerster was zeer vriendelijk en deed er alles aan om te helpen. Prijs/kwaltiteit-verhouding is zeer redelijk.

met partner, 2012
"Duur, onvriendelijk op het onbeschofte af"vertalen
GeoScout
2,0
4,0
7,0

14-08-2012 Hoevaak zijn we hier geweest? Doet er eigenlijk niet toe. We komen in ieder geval niet meer terug.
Het geheel is geoptimeerd om in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk geld uit de zakken van de kampeerders te trekken. Ter vergelijking: De gemiddelde prijs bij campings in de nabije en verdere omgeving met vergelijkbare mogelijkheden ligt tot 50% lager.
Dus even verder zoeken is echt wel de moeite waard.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Accomodatie veel te duur"vertalen
Fancy
1,0
7,0

24-07-2011 Zomerverblijf Juli 2011 Ons huisje dat geschikt zou moeten zijn voor 8 personen was zelfs voor 6 personen veel te klein en bood in geen opzicht de voorzieningen die je zou verwachten voor bijna € 950 per week verblijf. Er stond een bedbank die ook functioneerde als relaxed zitplaats (voor slechts 3 personen) echter hadden we die nodig om de koffers op te kunnen uitklappen. Dat werd dus een week op de eetkamerstoelen.... Het aanrechtblad stond vol met koffiezetapparaat en waterkoker en minimagnetron waarvan een deel van deze apparaten niet kon worden aangesloten op het stopcontact omdat het snoer te kort was. Hoewel de kinderen in het zwembad en de pingpongruimte hebben genoten zullen wij niet weer op deze camping in de accommodaties gaan verblijven. Het is veel en veel te klein en veel en veel te duur. De omgeving is vooral op de wintersport gericht en zouden wij iedereen die in de vogezen wil kamperen adviseren om campings bij de meren op te zoeken waar het gezellig en levendig is.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Belle Hutte**** bij:

met partner, Okt. 2010
"Mooie ligging. Norse uitbaatser"vertalen
Johnny Dusart
5,0
1,0
6,0

03-11-2010 De camping is schitterend gelegen. Mooi startpunt om te skiën of te wandelen. Mooie ruime plaatsen met veel privacy. Onthaal is echter nors. Op mijn vraag of er broodjes konden besteld worden volgde een droge "non". Er was te weinig volk op de camping dus TTP (tire ton plan). Sanitair is ruim maar was toen wij er waren niet echt goed onderhouden. Het stonk namelijk. In de periode van begin november is het duidelijk dat de camping aan zijn rustperiode toe is en dat gasten eerder last dan lust zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Heel goed!"vertalen
marco
10,0
9,0

15-08-2010 is een hele goede camping! vriendelijk personeel, engels (paas woorden nederlands) sprekend. toilet gebouwen worden zeer schoon gehouden.
omgeving is fantastisch!! op de camping een kleine snackbar maar buiten de camping staat ook een snackbar voor als je echt heel veel honger heb voor weinig geld. leuk springkussen en trampoline. weer was wisselvallig en soms 's nachts koud maar daar kan je je op kleden. conclusie echt een aanrader.
(gezin met kind van 3 jaar)

met oudere kinderen, Juli 2010
"Koud he!!!!"vertalen
familie ten Broek
8,0

03-08-2010 Een heel mooie camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. De plekken zijn ruim en wij stonden aan de beek wat voor de kinderen echt heel leuk was (ook voor de ouders trouwens, jeugdsentiment). De beek liep zo het bos in en dat was echt heel mooi, je kon aansluitend een wandeling maken weer naar de camping toe. s'avonds hebben we zelfs 5 herten gezien tijdens deze wandeling.
Het zwembad was top, lekker warm (27 graden) wat ook wel nodig was, want het was zo koud!!! s'nachts lagen we als michelinmannetjes in bed, het was zo'n 5 graden. We hebben het dan ook niet getroffen want de weken ervoor was het zo'n 30 graden en nu maar 15!
De camping maakte echter veel goed, een mooie omgeving, schoon sanitair, trampoline en luchtkussen. Onze pubers hadden een hoop lol in het pingponghok met alle andere kinderen.
De vogezen zijn echt schitterend, we hebben veel ondernomen en hebben enorm genoten van alle mooie natuurplekken. Ook is er op sportief gebied genoeg te doen!!

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Mooie maar frisse camping"vertalen
John
5,0

03-09-2009 De Vogezen is prachtig en zeker de moeite waard om te bezoeken. De Belle Hutte is voor de meer warmbehoeftigen onder ons niet de camping waar je dan moet zijn. Het is er regelmatig (zeer) koud en dat heeft het te maken met de tamelijk hoge ligging. Op een dag gingen we naar Colmar (mooie stad, maar Kaysersberg vonden wij mooier en gezelliger) en daar was het ongeveer 30 graden. Op de weg terug naar de camping daalde het kwik uiteindelijk naar zo'n 20 graden! Als het weer wat tegenvalt is het er ronduit koud, zeker 's nachts. Met kleine kinderen niet handig.
De camping is mooi gelegen in de natuur aan een riviertje (Moselette) en op korte afstand van Longmer en Gerardmer.
Het sanitair is gedateerd.

met jonge kinderen, Juli 2009
"Prachtige camping"vertalen
Inge
9,0

30-07-2009 Mooi gelegen camping, erg leuk voor met name kleine kinderen. Naast het verwarmde zwembad is er een speeltuintje, een luchtkussen en een trampoline. De omgeving is erg mooi. De plaatsen zijn ruim en geven genoeg privacy. Het uitzicht is prachtig.
Het sanitair is mooi en schoon. Onbeperkt douchen en altijd warm water.
Alleen het weer kon beter.

met jonge kinderen, Dec. 2008
"Wintersport?? doen!!!"vertalen
Andy Santy

13-01-2009 wij zijn tussen kerst en nieuw gaan skien in la bresse
voor onze MH hadden we deze camping gereserveerd,
het is een piekfijn verzorgde camping, maar de bazin komt idd ietwat nors over, maar na een aantal gesprekjes valt dit best wel mee!!qua ligging ten opzichte van de pistes en liften kan je echt niet beter staan!!!!skibotten aan, 200m stappen en hop je zit op de lift,voor ons zeker een plus, met de krokus staan we er opnieuw!!

met partner
"Heerlijke Camping"vertalen
E.de Coo
9,0

01-08-2008 Rustige mooie schone camping. Echt een aanrader als je niet van campings met vermaakprogramma's houdt voor kinderen, maar toch een 4 sterrencamping wil.Er is een heerlijk verwarmd zwembad met glijbanen en ligbedden.Er zijn zelfs 2 complete badkamers. Je kunt fijn wandelen in de omgeving en mooie fiets-, auto- of motor tochten maken.We hebben genoten!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?