6,8

Matig

25 reviews over Camping Belle Hutte in het Nederlands

Camping met veel muizen

Xander, 19-8-2017

Camping gelegen in een zeer mooie omgeving! Alleen jammer vd muizen. Ze zaten overal toen we besloten om al het eten in de auto te bewaren begonnen ze maar aan het servies kabels etc. Geen oog dicht gedaan in de wetenschap dat ze buiten je slaaptent gewoon door je hele temt lopen. Na 1 week maar gevlucht bang dat ze ook aan de tent begonnen te knagen. Jammer dat we hadden gereserveerd! Geen geld terug vd 2e week hoop dat ze heel blij worden van die 300 euro! Wij gaan er nooit meer heen!
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige camping met een paar nadelen

Mark, 16-8-2017

Deze camping heeft alles wat een camping mooi kan maken: zeer ruime plekken, leuk zwembad met een paar glijbanen, prachtige omgeving, schoon en mooi sanitair (ik snap niet dat daar over geklaagd kan worden). De camping heeft echter een paar nadelen waar de camping niet veel aan kan doen. Ten eerste het weer (het kan ook in juli nog heel koud zijn hebben we gemerkt) en muizen. De camping stikt echt van de muizen. Al het eten moest in de auto gezet worden anders was het een prooi voor de muizen.

We hebben een week verbleven op de camping. Daarna zijn we naar het zuiden vertrokken. Het was ondanks het weer en de muizen een zeer aangenaam verblijf.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk rustige camping

Annette, 2-8-2016

Gezellige camping, veel te doen in de omgeving, midden in de natuur, mooie plaatsen, zwembad!, minder was het toiletgebouw, groot genoeg, maar niet zo schoon. En de mevrouw van de camping niet zo vriendelijk, dochter wel. We zijn er 14 nachten geweest, leuke vakantie gehad. S avonds vervelende kleine prikvliegjes.
Gereisd familie in juli 2016

Mooie camping. Onvriendelijk personeel.

Van Duinen, 2-8-2016

Wij hadden een heel mooi plekje aan het water.De camping is over het algemeen rustig en de omgeving is geweldig. Wat mij ontzettend stoorde was het personeel wat uitermate onvriendelijk was. Dit is dan ook de reden dat wij niet meer zullen terug keren naar deze plek. Erg jammer verder want de camping is verder wel prima. Mooie plekken, al is het sanitair wel verouderd doch wel goed schoongehouden,
Gereisd met partner in juli 2016

Mooie ligging.

Fam.P, 13-2-2016

Juist terug van enkele dagen Camping Belle Hutte. Deze camping is prachtig gelegen direct aan een skilift. Mooie ruime plaatsen. Maar, jammer dat de mensen van de receptie echt onvriendelijk zijn. Wifi is er maar niet te gebruiken door te traag. Ik begrijp dat ze extra vragen voor elektra, maar zorg er dan tenminste voor dat deze niet constant uitvalt...

Sanitair is ok maar verouderd.

Best wel prijzig.

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijke relaxte camping

nbvd, 4-8-2015

Wij hadden een heerlijk ruim plekje aan de beek onder de bomen. Een fijne verkoeling tijdens de warme dagen. We mochten zelf een plek uitzoeken en als het drukker is kan dat wat onduidelijk zijn, maar wel prettig dat je zelf mag kiezen. Zwembad was leuk en goed onderhouden. Sanitair werd bijgehouden, dus nooit echt vies, maar ook nooit echt schoon gevoelsmatig. Camping zelf zag er netjes en onderhouden uit. Personeel/eigenaren werkten hard en waren vriendelijk. Veel Nederlandse vriendjes voor onze kinderen van 8 en 10 jaar. Wifi is gratis, maar werkt niet op alle plekken en alle tijden even goed. Bij sanitair en receptie heb je het beste bereik. Wij raden deze camping zeker aan.
Gereisd familie in juli 2015

Prachtig gelegen camping én vriendelijke eigenaar

Veter, 11-7-2013

We genieten nog na over ons verblijf in een 6-persoons chalet op camping Belle Hutte. Fantastisch uitzicht vanuit het chalet over bergen en camping. Heerlijk rustig. Chalet is eenvoudig, maar prima met 4 personen (met 6 personen iets te krap denk ik). 's ochtends heerlijk ontbeten in het zonnetje op het eigen overdekte terrasje van het chalet. Het zwembad is top: prima afmeting 11x22 meter, verwarmd op 26 graden én twee leuke waterglijbanen. Onze kinderen vermaakten zich prima. De beheerster was zeer vriendelijk en deed er alles aan om te helpen. Prijs/kwaltiteit-verhouding is zeer redelijk.
Gereisd familie in juli 2013

Duur, onvriendelijk op het onbeschofte af

GeoScout, 14-8-2012

Hoevaak zijn we hier geweest? Doet er eigenlijk niet toe. We komen in ieder geval niet meer terug.

Het geheel is geoptimeerd om in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk geld uit de zakken van de kampeerders te trekken. Ter vergelijking: De gemiddelde prijs bij campings in de nabije en verdere omgeving met vergelijkbare mogelijkheden ligt tot 50% lager.

Dus even verder zoeken is echt wel de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2012

leuke relaxte camping

toka, 7-5-2012

We hebben hier in augustus '11 met onze drie kinderen een gezellige kampeervakantie beleefd, ondanks het mindere weer.

Voor een wandeltocht ben je direct vertrokken aan de camping, of rijd je in de directe omgeving naar startplaatsen; het zwembad was net op onze maat en sanitair is heel proper. Spijtig dat er geen volwaardig restaurant vlakbij was, want daar moet je wel direct de auto voor nemen.

Gereisd familie in augustus 2011

Leuke vakantie voor ouders en kindjes

Jan Haegemans, 10-10-2011

Eind augustus waren we met twee gezinnen op vakantie in Camping Belle Hutte. Voor de kindjes (6, 4 en 2,5 jaar oud), was het een zeer leuk verblijf. Prachtig zwembad (hoewel met 26°C misschien aan de frisse kant). Trampoline, springkasteel en speeltuintje voor de kleinsten. Proper en uitgebreid sanitair, o.a. met aparte wasruimte en WC-tjes voor de allerkleinsten.

De onmiddellijke omgeving van de camping is niet ideaal, met de grote apartementsblokken en het ski-complex. Als je 200m verder gaat of even buiten Belle Hutte dan heb je practige bergen/bossen...

In de buurt zeer veel mogelijkheden om te wandelen/MTB/fietsen. Zeer leuke activiteiten voor de kindjes in de buurt (o.a. de Lama boerderij).

Om te winkelen is het wel even rijden (10km) tot de Super-U in La Bresse, maar op de camping is een kleine superette en een brood-service (lekker vers brood!).

De vriendelijkheid van het personeel was OK, de eigenares zelf is nogal direct en kan soms nors overkomen.

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Hutte in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Hutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belle Hutte scoort een 6.75 uit 10 op basis van 33 reviews.