Camping Domaine des Messires (Glamping) ****

Camping Domaine des Messires (Glamping)
Domaine des Messires (Glamping)
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine des Messires (Glamping) bij:

187 reviews over Camping Domaine des Messires (Glamping) in het Nederlands

Verliefd!

Irene Clemens, 15-9-2017

Super vriendelijke eigenaren, en zo behulpzaam!!

Het sanitair is super schoon en word meerdere malen per dag schoon gemaakt. Ben geen 1x tegen gekomen dat iets niet schoon was. De douches zijn ook fijn en lekker warm.

Ons plekje aan het meer heeft ons hart gestolen en we komen graag in de toekomst terug!

Erg leuke camping!

Joris, 20-8-2017

Leuke gemoedelijke camping waar genoeg te doen is zowel op de camping als in de omgeving. Leuke dingen om te doen in de omgeving zijn o.a. route des crêtes, watervallen van Tendon, Colmar en natuurlijk wandelen en de omgeving ontdekken. De omgeving is heerlijk rustig. De eigenaren en het personeel zijn erg aardig. Het leuke op de camping is dat de camping totaal niet commercieel overkomt. Zo kun je gratis van de kano's gebruik maken en kun je gratis een boek lenen. Als je aankomt wordt er een drankje van het huis aangeboden wat ook erg gastvrij is. Het meer is leuk om in te zwemmen met goed weer. Het toiletgebouw is erg ruim en schoon! Zeker een aanrader voor gezinnen en mensen die een actieve vakantie willen. Wij zaten in een mobilhome. Deze waren in goede staat. We hebben het erg naar ons zin gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige rustige camping

Eric Blom, 20-8-2017

Open en gezellige sfeer. Beetje Nederlandse enclave. Rustige omgeving waar je lekker kunt onthaasten
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Moeilijk om een betere camping te vinden.

Walther, 18-8-2017

+ Lieve en behulpzame (Nederlandse) eigenaren

+ Schoon sanitair

+ Gratis warm water, gratis douches

+ Gratis stroom met genoeg Ampere

+ Fantastisch zwemmeer, vismeer en kanomeertje

+ kleine maar overzichtelijke speeltuin

+ Stilte na 22.00u

+ Gemoedelijke sfeer

+ (beetje) sociale controle, geen vandalisme/diefstal

+ Gratis kano's te leen

+ Brood service

+ Kampvuur plek ver van de campingplaatsen

+ Grote natuurwaarde van het terrein

+ BBQ te huur (5 Euro) incl kolen en aanmaakblokjes.

- Kiezeltjes op sommige paden, dus kleine fietsertjes glijden snel uit met schaafwonden tot gevolg

- Op sommige plaatsen is het sanitair ver lopen

+++ Hendrika: wat weet jij toch veel van de omgeving en je verteld er zo graag over als receptioniste. Voor jou een extra 10!

Kleinschalig, gemoedelijke camping

Gasten, 18-8-2017

Ligging van de camping aan het meer is erg mooi.Omgeving is erg mooi.

Sanitair was zeer goed. Werd 3 keer per dag schoongemaakt.

Restaurant was beperkt, maar er is een heerlijke pizzeria in het dorpje ernaast. Broodservice , Nederlandse eigenaren erg fijn!

Voor oudere kinderen is het niet echt een geschikte camping.

Meertje mag iets vaker schoongemaakt worden. Was best vies. Zeker aan de kanten.

Wij hadden een luxe gehuurde tent. Alleen wij hadden muizen in onze tent en andere ongedierte omdat er geen vast kuipgrondzeil inzit. Voor ons deze tent nooit meer. Daarbij was het nog prijzig ook. Ook was onze tent gelegen aan een doorgaand paadje. Voor andere campinggasten voelde dat ongemakkelijk omdat ze elke keer langs ons moesten.

Wij komen graag nog een keer zonder kinderen terug alleen dan in een stacaravan alleen als het dan wel toegestaan is om een hondje mee te nemen in de stacaravan. Nu mocht een hond wel in een tent. Alleen de tent was nog duurder dan de stacaravan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super camping

Angela, 16-8-2017

Alweer het derde jaar. En voor volgend jaar een optie genomen.

Het is echt een heerlijke camping. Ik zou hem zo op willen tillen en op een andere plek willen neerleggen.

Het lukt me nog niet om een andere camping te vinden wat aan al onze wensen voldoet.

+prachtig zwemmeer

+goed sanitair ( zelfs speciaal kinder sanitair)

+ na 22 uur stilte

+aardige eigenaren en personeel

+leuke animatie (niet teveel, precies goed)

+kleinschalige camping

+bevers spotten.

+genoeg te doen in de omgeving binnen een half uur. Nog meer binnen een uur.

+gemoedelijk

Als we volgend jaar niet terug komen dan zeker later nog eens.

Alles klopt aan deze camping!

Fijne, kleinschalige familie camping

Familie Podda, 14-8-2017

Wij verbleven in een "glamping/safari" tent. De tenten zijn wat verouderd maar schoon en netjes. We verbleven 2 weken en na 1 week werden onze bedden voor ons verschoond... die hadden we niet eerder mee gemaakt, tof!

Het is een rustige gemoedelijke camping. Er zijn veel Nederlanders maar dit is niet storend. Rustige gezelschappen, veel gezinnen met jonge kinderen. Om 2100 was het stil. De eigenaren zijn erg aardig en erg bereidwillig om mee te denken. Ze kennen de omgeving goed. Bij de receptie is gelegenheid om vers stokbrood te bestellen. Er is een restaurant met kleine kaart, voor vegetariërs is er niets behalve friet, dat was wel jammer.

Bij slecht weer is er ook van alles te doen in de buurt. Het is een camping waar kinderen lekker kunnen spelen in de natuur.

Het wc/douchegebouw was erg nieuw en netjes. Er is een douche speciaal voor kinderen, die is echt heel fijn, zoek m op!

Super camping, wij raden m zeker aan!

Redelijke camping

Rob, 11-8-2017

Bij aankomst doet het dorp en de ingang van de camping behoorlijk armoedig en treurig aan. Kregen na inchecken van de dame bij de receptie netjes een kopje koffie aangeboden alvorens wij met de eigen caravan naar de plek reden. De plek was mooi ruim maar dat geldt lang niet voor alle plekken. De camping ligt rond het grote meer waar al veel over gezegd is, je kunt er prima in zwemmen, kanovaren en vissen. Wat echter wel vervelend is, is de bladeren- en grasdrap die op het meer drijft en door de wind alle kanten wordt opgeblazen. Voor zwemmers en vissers niet echt prettig en zou wat vaker verwijderd mogen worden.

Het sanitair is schoon en netjes. De camping is verder behoorlijk simpel; Nauwelijks animatie, geen winkeltje (behalve broodservice) en een restaurant met een zeer beperkte kaart. Ook staan er redelijk veel huurtenten en -caravans, Supermarkten (4 stuks) liggen op een 10-15 minuten rijden.

De omgeving is prachtig maar als je mooie wandelingen in de heuvels/bergen wil maken, moet er vaak een half uur tot een uur gereden worden. Zo ook naar de mooie plaatsjes Gerardmer, Colmar, Kaysersberg en Riquewihr. Verder is er in de buurt van de camping weinig te doen.

Voor ons een leuke camping om te ervaren maar niet voor herhaling vatbaar. Ook is de term Glamping evenals de

4-sterren naar mijn mening erg overdreven.

Gereisd met partner in juli 2017

Super camping

Corine, 6-8-2017

Camping is erg mooi, en eigenaren en personeel zeer vriendelijk. Broodservice 's ochtends is top. De kano's die gratis te gebruiken zijn, zijn een leuke activiteit om een aantal keren te doen. Er is geen overdaad aan animatie, maar wat er is is erg leuk. Het meertje is fijn om in te zwemmen, al is het water wat fris. Omgeving is schitterend, al moet je voor de hogere toppen wel even in de auto. Wij vonden dit geen probleem omdat je zo ook veel van de streek ziet. Aanrader.

(Sanitair niet beoordeeld, omdat wij in een prima stacaravan verbleven)

Schitterende locatie

Kocx, 17-7-2017

Veel groen en mooi meertje

Sanitair wordt ook bijgehouden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Messires (Glamping) in Herpelmont (Vogezen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Messires (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Messires (Glamping) scoort een 8.61 uit 10 op basis van 187 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: