8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine des Messires (Glamping)**** bij :

182 reviews over Camping Domaine des Messires (Glamping) in het Nederlands

Super camping

Angela, 16-8-2017

Alweer het derde jaar. En voor volgend jaar een optie genomen.

Het is echt een heerlijke camping. Ik zou hem zo op willen tillen en op een andere plek willen neerleggen.

Het lukt me nog niet om een andere camping te vinden wat aan al onze wensen voldoet.

+prachtig zwemmeer

+goed sanitair ( zelfs speciaal kinder sanitair)

+ na 22 uur stilte

+aardige eigenaren en personeel

+leuke animatie (niet teveel, precies goed)

+kleinschalige camping

+bevers spotten.

+genoeg te doen in de omgeving binnen een half uur. Nog meer binnen een uur.

+gemoedelijk

Als we volgend jaar niet terug komen dan zeker later nog eens.

Alles klopt aan deze camping!

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne, kleinschalige familie camping

Familie Podda, 14-8-2017

Wij verbleven in een "glamping/safari" tent. De tenten zijn wat verouderd maar schoon en netjes. We verbleven 2 weken en na 1 week werden onze bedden voor ons verschoond... die hadden we niet eerder mee gemaakt, tof!

Het is een rustige gemoedelijke camping. Er zijn veel Nederlanders maar dit is niet storend. Rustige gezelschappen, veel gezinnen met jonge kinderen. Om 2100 was het stil. De eigenaren zijn erg aardig en erg bereidwillig om mee te denken. Ze kennen de omgeving goed. Bij de receptie is gelegenheid om vers stokbrood te bestellen. Er is een restaurant met kleine kaart, voor vegetariërs is er niets behalve friet, dat was wel jammer.

Bij slecht weer is er ook van alles te doen in de buurt. Het is een camping waar kinderen lekker kunnen spelen in de natuur.

Het wc/douchegebouw was erg nieuw en netjes. Er is een douche speciaal voor kinderen, die is echt heel fijn, zoek m op!

Super camping, wij raden m zeker aan!

Gereisd familie in juli 2017

Redelijke camping

Rob, 11-8-2017

Bij aankomst doet het dorp en de ingang van de camping behoorlijk armoedig en treurig aan. Kregen na inchecken van de dame bij de receptie netjes een kopje koffie aangeboden alvorens wij met de eigen caravan naar de plek reden. De plek was mooi ruim maar dat geldt lang niet voor alle plekken. De camping ligt rond het grote meer waar al veel over gezegd is, je kunt er prima in zwemmen, kanovaren en vissen. Wat echter wel vervelend is, is de bladeren- en grasdrap die op het meer drijft en door de wind alle kanten wordt opgeblazen. Voor zwemmers en vissers niet echt prettig en zou wat vaker verwijderd mogen worden.

Het sanitair is schoon en netjes. De camping is verder behoorlijk simpel; Nauwelijks animatie, geen winkeltje (behalve broodservice) en een restaurant met een zeer beperkte kaart. Ook staan er redelijk veel huurtenten en -caravans, Supermarkten (4 stuks) liggen op een 10-15 minuten rijden.

De omgeving is prachtig maar als je mooie wandelingen in de heuvels/bergen wil maken, moet er vaak een half uur tot een uur gereden worden. Zo ook naar de mooie plaatsjes Gerardmer, Colmar, Kaysersberg en Riquewihr. Verder is er in de buurt van de camping weinig te doen.

Voor ons een leuke camping om te ervaren maar niet voor herhaling vatbaar. Ook is de term Glamping evenals de

4-sterren naar mijn mening erg overdreven.

Gereisd met partner in juli 2017

Super camping

Corine, 6-8-2017

Camping is erg mooi, en eigenaren en personeel zeer vriendelijk. Broodservice 's ochtends is top. De kano's die gratis te gebruiken zijn, zijn een leuke activiteit om een aantal keren te doen. Er is geen overdaad aan animatie, maar wat er is is erg leuk. Het meertje is fijn om in te zwemmen, al is het water wat fris. Omgeving is schitterend, al moet je voor de hogere toppen wel even in de auto. Wij vonden dit geen probleem omdat je zo ook veel van de streek ziet. Aanrader.

(Sanitair niet beoordeeld, omdat wij in een prima stacaravan verbleven)

Gereisd familie in juli 2017

Schitterende locatie

Kocx, 17-7-2017

Veel groen en mooi meertje

Sanitair wordt ook bijgehouden.

Gereisd familie in januari 2016

Prachtig gelegen rustige camping

Familie van der Laan, 3-7-2017

De camping ligt mooi aan een meer waarin gezwommen en kano gevaren kan worden. Deze kano's worden beschikbaar gesteld door de campingeigenaren.

De campingeigenaren en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De aankomst wordt gevierd met een aangeboden drankje. De omgeving is schitterend waar gewandeld en gefietst kan worden. De camping is hond vriendelijk.

Ondanks dat de camping aan het water ligt zijn er geen muggen wat er prettig is.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie natuur camping!

Debby Sinnecker, 2-7-2017

Een camping zonder al te veel luxe poespas en toch genoeg om een heerlijke vakantie te hebben! Een eigen bos om het meer om heerlijk de hond uit te laten. Mijn zoon heeft zich prima vermaakt hier. Zeker een aanrader!
Gereisd familie in januari 2014

Nooit meer, geen camping van het jaar waardig.

Eduard Bruinink, 1-7-2017

In het voorjaar geweest, koud en regenachtig, slechte bobbelige plekken, steen koude douches en geen verwarming in het sanitair gebouw. ( was 2 graden ) Gemeld aan de eigenaar, deed er niets mee, ronduit slecht! Geen faciliteiten op de camping, iedereen klaagde. Ik snap niet hoe deze camping zo goed beoordeeld werd.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk genieten

Dorien, 14-3-2017

Wat een leuke, kleine, gemoedelijke camping! Erg verrassend toen we hier aankwamen. Het jaar daarvoor op een grote camping gestaan, dus dit was even wennen! Maar heerlijk rustig! Ideaal, omdat onze kleine meid rustig alleen naar de speeltuin kon zonder dat ze bang hoefde te zijn de weg kwijt te raken.

Leuk overigens het circus dat langskwam.

En natuurlijk de huis-bever! Waar zie je dat nou nog!!???

Enig nadeel vond ik het koude meer! Maar dat lag aan mij, want onze dochter van 4 sprong er zo in!

Erg wisselvallig weer gehad, maar als je de bergen over was, bleek het zonnig! Leuk pretpark in de buurt (Fraispertuis City). En zelfs Europaland is prima te berijden (hebben wij niet gedaan).

Gereisd familie in augustus 2015

Prima camping

Wieb en Marja Roffel, 7-1-2017

Iedere kampeerder wordt op Domaines des Messires door de eigenaren welkom geheten met een warm of koud drankje. Hebben wij nooit eerder meegemaakt. . Wij kampeerden op deze camping in onze eigen caravan, terwijl camping Domaine des Messires ook chalets en zelfs safari-tenten aanbiedt.

Wij hebben negen weken (juli-augustus en negen dagen in september) op deze camping gekampeerd en gewerkt voor een Nederlands tentenverhuurbedrijf. We hebben daarmee een goed inzicht in het reilen en zeilen van deze camping gekregen.

Domaines des Messires is een relatief kleine, rustige en daarmee gezellige camping (150 plaatsen). De camping ligt aan een meertje waarin het goed vissen is. Er werd steeds veel gevangen. Daarnaast heeft de camping een vijftal kano's die men gratis mag gebruiken.

Het sanitairgebouw op de camping is vrij nieuw en wordt enkele keren per dag schoon gemaakt. Een klein animatieteam organiseert met regelmaat leuke dingen voor de kinderen.

Een klein restaurant op de camping heeft weliswaar een kleine kaart, maar levert wel kwaliteit. Bovendien kan men, zittend op het terras aan het meer, uitermate gezellig uit eten.

De camping, met ruime kampeerplekken, staat vol met allerlei bomen die voor schaduw zorgen.

Het aanbod aan electriciteit is 10A, waardoor niet steeds de zekeringen springen, zoals op sommige laaggezekerde campings het geval is.

Er is een groot dagverblijf waarin o.a. televisie, zodat er geen voetbalwedstrijd, olympische spelen of racewedstrijd behoeft te worden gemist.

Op enkele kilometers afstand kan er gewinkeld worden bij Aldi, Lidl, Leclerc en Intermarche worden gewinkeld.

Wij hebben onze negen weken hier met veel plezier doorgebracht.

Wieb en Marja Roffel

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Messires (Glamping) in Herpelmont (Vogezen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Messires (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Messires (Glamping) scoort een 8.59 uit 10 op basis van 182 reviews.