Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Gîte Egler in het Nederlands

fantastische vakantiewoning

Oude Luttikhuis, 26-7-2009

Dit vakantiehuis is echt een aanrader! We waren erg laat met boeken, en besloten minder dan een week van te voren om dit huisje nog te boeken. We hadden niet al te veel verwachtingen, maar we gingen gewoon. Voor de prijs die wij ervoor betaald hebben: echt super! Er zijn veel dingen in de omgeving te doen, het ligt aan de voet van de Vogezen. Heel dicht bij het stadje Sarrebourg, waar een hele grote supermarkt zit (4 km). Verder zijn er wel meertjes in de buurt, maar hier kun je niet in zwemmen. In sarrebourg zit wél een zwemmeer & zwembad. Er zat een afgesloten tuin bij. En wij kregen zelfs groente van de gastvrouw. Zeer vriendelijke mensen. Het huisje was erg schoon, en van alle gemakken voorzien: afwasmachine, wasmachine, strijkijzer. Grote 1pers. bedden! Prima plek voor uitstekende vakantie.
Gereisd familie in juli 2009

Fantastische accommodatie

Lido Lovink, 11-6-2009

Verbazingwekkend groot huis met alles erop en eraan, zelfs digitale tv. Grote eetkeuken, woonkamer, badkamer en achterkamer beneden - boven twee grote slaapkamers en een rustieke overloop met twee stoelen. De tuin is geweldig en waar maak je het mee dat de gastheer en -vrouw je meteen voor een aperitief uitnodigen? Geweldig!
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Egler in Haut Clocher, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Egler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gîte Egler scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.