Camping Gadémont Plage ***

Gadémont Plage
8,6

83 reviews over Camping Gadémont Plage in het Nederlands

Rustige camping op een mooie locatie

Fam van steenbergen, 20-8-2017

Met zoon van 6 jaar en baby een week verblevenin huis postma, prima huisje!

Vooral het meertje met de kano's, het sprokkelen van hout en het kampvuurtje maken waren favoriet! Mooie kampeerplekken! Genoeg te doen in de omgeving!

Tip voor de camping: zwembad voor de kleintjes omdat het meer vrij koud is, kleine speeltuin voor de kleineren (zandbak, glijbaan, schommel) Verder een fijne camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch, natuur, rust, mooi huisje kortom top!

Jan Clemenkowff, 31-7-2017

Als je van rust, natuur en ruimte bent moet je hierheen.

Wij hadden huisje Yvette heerlijk koel en heerlijk boven slapen alles er op en er aan. Het meer is uitzonderlijk mooi waar de kinderen nog ouderwets kunnen rauzen. Gewoon een basic camping midden in de natuur op een zeer bijzonder plekje van deze aarde......een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nergens anders zoals hier

Menno van Mourik, 18-5-2017

Ik kom nu al 8 jaar terug bij deze camping en elk jaar voldoet deze plaats geheel aan aan mijn verlangens.

De eigenaar (Hans) ras echte Hollander spreekt zowel frans, duits, nederlands en engels. het gehele team personeel is uiterst vriendelijk en schiet dan ook graag te hulp en hebben stuk voor stuk hun hart op de juiste plaats.

De camping is voor zien van gelegde perkjes en kleine laantjes waar je je tent of caravan neer kan zetten tussen de bomen. Elke plek of veldje is voorzien van Electra (Franse stekker) Koppelstukken kan je halen bij de receptie voor een schappelijke prijs.

Naast de mooie natuur en wandel en fietspaden heeft de camping ook een aanliggen meertje dat tevens ook de waterbron is voor de douches en kranen.

Deze worden tevens drie maal per dag perfect schoon gemaakt en zo nodig vaker.

Het meertje is meer dan schoon en nodigt zeker uit om in gezwommen of in een van de aanwezige kano's in gevaren te worden.

Elk plaatsje of gedeeld veldje biedt de mogelijkheid om naast de tent of caravan een klein vuurtje te maken met losliggende stenen en sprokkelhout uit het bos. Het kappen van bomen wordt ten zeerste afgeraden en is ook verboden wegens het goede behoud van natuur.

In de directe omgeving kan je leuke dingen bezoeken zoals een rodelbaan of een kasteel bezoeken ook zijn er meer dan genoeg winkelcentra aanwezig om je boodschappen te doen.

maar je brood, dat bestel je natuurlijk vers bij Hans aan de receptie waar je

's avonds natuurlijk ook een biertje komt halen terwijl de jeugd zich vermaakt op de trampoline of aan de pingpong tafel.

Nee als werkelijke wereldreiziger die heel de bol heeft gezien,

een camping als deze die vindt je nergens anders.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Schitterende locatie

John, 29-9-2016

Erg mooie camping op een werkelijk schitterende locatie aan een klein meertje wat tot de camping behoord. Ook de mogelijkheid om een kampvuurtje te maken op de locatie waar je staat is erg goed bevallen. (sprokkelhout ruim voorradig in het bijbehorende bos). Sanitair is goed en schoon. Jammer dat er wat stank overlast was vanuit de loosplaats voor chemische toiletten. Verder was het buiten het hoog seizoen erg rustig met als gevolg dat er geen bakker kwam en het restaurant gesloten was.
Gereisd met partner in augustus 2016

Helemaal super

Boekenwurm, 17-9-2016

Alles was super, behalve telelfoon bereik wass zeer slecht.
Gereisd met partner in juli 2016

Waanzinnige vakantie op waanzinnige plek!

Rob, Marike & Roef, 28-8-2016

Hou je NIET van rust, zwemmen, lekker eten, kampvuurtjes, mooie natuur, leuke mensen, schoon sanitair, fijne wandelingen en algehele relaxed-heid? Dan zou ik niet naar Gademont Plage gaan..

Hou je hier wel van? Pak dan nu je koffers en stap in je auto, want deze camping heeft het allemaal!!

Een stukje paradijs middenin de Vogezen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Van Essen, 22-8-2016

We hebben afgelopen juli een week mogen verblijven in huisje Doro op deze schitterende camping! Huisje Doro was erg ruim; 3 slaapkamers en ruime douche, terrasje waar je zowel in zo'n als schaduw kan zitten. Zoals hieronder al omschreven; heerlijk meertje, rustig, gezellig door de zelf gestookte vuurtjes. Echt een aanrader. Supermarkten (Lidl, Aldi, supermarche, enz) vind je in Gérardmer, maar ook in Brunieres. De omgeving is schitterend; ook voor wielrenners! Mooie tochten met fiets of auto... Echt genieten!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie

De Wevertjes, 15-8-2016

Een heerlijke camping. Lekker groen. De mensen zijn gemoedelijk. Elke avond kun je een vuurtje stoken (hout genoeg in het omliggende bos). De kinderen hebben zich prima vermaakt. Er waren veel kinderen van hun leeftijd op de camping. Als je aankomt krijg je van Hans (heerlijke ontspannen man die alles goed regelt) een paar A4-tjes met tips voor uitstapjes. Die zijn stuk voor stuk erg leuk. Ook voor de oudere kinderen. Vanaf de camping kun je wandelen. Je zit meteen in het bos en je kunt genieten van de alom tegenwoordige natuur. Het meertje is heel gezellig. Je kunt er heerlijk spelen en kano varen. Het sanitair is schoon. In Nederland gingen wij altijd graag naar de natuurkampeerterreinen uit het "groene boekje". Dit is eigenlijk een vergelijkbaar terrein maar dan in Frankrijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Aanrader!

Mirjam, 9-8-2016

Topcamping voor gezinnen met kinderen. Meertje om te zwemmen, kantine met tafeltennistafel en biljart. Buiten nog 2 trampolines. Onze dochter van 13 had binnen de kortste keren een paar leuke vriendinnetjes.

Kok Philip kookt een paar simpele maar heerlijke gerechten die je kunt eten op het terras.Ook kun je frietjes halen....

Vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel.

Verder mag iedereen naar hartelust een fikkie stoken. Hierdoor is het wel eens rokerig op de camping maar goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

super mooie nette en gezellige camping

familie van Aert, 10-7-2016

Gademont plage is een zeer nette, mooie en schone camping met vriendelijke eigenaren en personeel. We hebben 1.5 week in een bungalow gezeten met onze zoon van 2,5 en onze hond. Zowel de bungalow als het terrein is schoon en opgeruimd. Er hangt een gezellige sfeer en er is genoeg te doen voor jong en oud. Goede kwaliteit eten in het restaurant met een kleine kaart. Het meertje is heerlijk, waar gratis gebruik gemaakt kan worden van de vele kano's. De camping is kind- en hondvriendelijk. We zijn hartelijk ontvangen door de eigenaren, we spreken zelf geen Frans, maar als we iets wilden vragen en we kwamen er niet aan uit, werd de Nederlandse eigenaar er gelijk bijgehaald. Het dorp zelf is klein en hier isvrij weinig te doen, maar er zijn wel veelleuke dingen te doen in de omgeving. Mooie wandelroutes en op 15 minuten rijden van Gérardmer ook de routes de Cretes is een echte aanrader. Kortom, een super vakantie gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gadémont Plage in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gadémont Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gadémont Plage scoort een 8.62 uit 10 op basis van 84 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: