Camping du Chateau ***

du Chateau
9,2

Zoover award

98 reviews over Camping du Chateau in het Nederlands

Super gezellige camping,zeer gastvrij,mooi gelegen

Hans & Neel, 10-9-2017

Deze kleine camping vonden wij erg gezellig, de ligging op de berg is ronduit top. Bart, Caroline en Debby zijn enthousiast, erg gastvrij en nooit te beroerd om ergens mee te helpen. De camping vinden wij redelijk basic maar wat er is is goed onderhouden en schoon. Onze kinderen (6jr & 7jr) hebben zich prima vermaakt. Voor oudere(12+) kinderen is er minder te doen, verwacht dan ook geen disco tot 1u s'nachts...

Hou je van de natuur dan zit je hier prima, er is zat te doen in de omgeving.

Het sanitair is goed schoon,overal warm water en geen geklooi met wc rollen en douche muntjes, perfect geregeld wat ons betreft!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super verblijf weer!

Familie Kock, 31-8-2017

Nu voor het tweede jaar hier geweest, dit keer 2 weken en we hebben wederom genoten!

Familie van Bemmel is super vriendelijk en behulpzaam, ook voor de Kids. Leuke animatie word verzorgd door Debbie en dat vond onze dochter erg leuk.

Sanitair en zwembad worden goed schoongehouden en dat is echt goed.

Kortom, wij zijn niet snel dat we naar een camping teruggaan, maar deze bevalt zo goed, dat we er 2x geweest zijn en er zeker weer eens heen gaan, om omdat er in de omgeving veel te doen is en dan is deze camping de plek om vanuit te gaan verkennen.

Zwembad is niet groot maar voor kinderen voldoende, belangrijkste is dat het goed schoongehouden wordt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Droomcamping: gastvrij, schoon, charmant & rustig

Hanneke, 28-8-2017

We hadden nog geaarzeld bij het boeken. Een camping van Nederlanders... was dat nou wat we zochten in Frankrijk? Maar op basis van de foto's hebben we een dag van tevoren toch maar de knoop doorgehakt. En dat was een hele goede beslissing. Want de familie Van Bemmel heeft met hart en ziel gekozen voor wat ze zijn gaan doen. Dat zie je in alles. De camping is goed onderhouden, maar met precies de juiste dosis Franse charme. Kleine details laten je steeds opnieuw glimlachen: een grappige spreuk bij de afwasbakken, een kruidentuintje waar je zelf mag plukken, een caravannetje in de boom als vogelhuis...

De familie heeft ook aan alles gedacht om het de kampeerders gemakkelijk te maken. Niks gehannes met wc-rollen en ruzie over wie de Dreft is vergeten in te pakken: het is er allemaal gewoon. Wie met lichte tegenzin om zeven uur 's ochtends het sanitair binnen slaapwandelt, ziet bovendien met hoeveel plezier de voormalig tandtechnicus tegenwoordig de douches boent. ABBA staat aan en met een grote glimlach zingt hij The Dancing Queen voor zijn vroegste gasten. Dat is het geheim van camping Du Château: de familie doet alles zelf en heeft daar zichtbaar plezier in. Onze vakantiestemming steeg er tot ver boven de hoogste toppen van de prachtige Vogezen. Chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben genoten!

Claudia, 24-8-2017

Fijne camping, goede sfeer en schoon! Meer hadden we niet nodig.

De camping is vrij klein en overzichtelijk, maar we hadden een mooie grote plaats met een prachtige uitzicht. Het sanitair werd goed schoon gehouden en er was een klein, ook weer schoon zwembad.

Voor het eerst denken we erover om volgend jaar dezelfde camping te gaan bezoeken, hebben we nog nooit gedaan. Dikke kans dat we er in 2018 weer zijn!

Super leuke camping

Greetje, 21-8-2017

Dit jaar onze vakantie afgesloten met een lang weekend op camping du chateau. Het was erg goed om hier weer te zijn!

Mooi plekje, prachtig uitzicht,eigenaars die echt gaan voor hun camping en hun gasten, lekker zwembad.... kortom, een camping om terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek, gezellig voor jonge kinderen!

Tineke, 19-8-2017

Daar we zelf geen kampeerders zijn, maar het campingsfeertje wel leuk vinden, mn ivm vakantievriendjes voor onze kinderen van 9, 6 en bijna 3, hadden we hier een appartement gehuurd ( nr 4). Het appartement was eenvoudig , de ouderslaapkamer en douche/toilet wat krap, maar het voldeed prima, was niet duur, was schoon genoeg en de bedden waren al opgemaakt bij aankomst. Het terras bood uitzicht op de bosrand, vanuit de ramen heb je prachtig uitzicht over camping & dorp.

De kinderen hebben heerlijk gespeeld: natuurlijk in het zwembad ( wel koud, en niet groot, maar prima formaat voor uren speelplezier), in de speeltuintjes, maar ook met een hele club uren verstoppertje gespeeld. Toen wij er waren was ongeveer 90% van de camping Nederlands, wat voor de kinderen makkelijk was met contact leggen. Sfeer was vriendelijk en rustig.

Elke dag werden er ongeveer 2 activiteiten georganiseerd ( knutselen, ponyrijden, boswandeling, kampvuur, etc) de leiding was vriendelijk en duidelijk, gaf graag tips.

Voor grote boodschappen moet je naar Gerardmer, we zijn daar ook bij een vuurwerkshow geweest, wat een bijzondere belevenis was!

Wat ons betreft prima vakantieplek op 6 uur rijden van Utrecht ( mits je geen files hebt/ de plaspauzes niet meerekent ;)

Mooie terras camping!

Fam Kortekaas-Luijten, 19-8-2017

Kleine terras camping met zwembad.

Schoon toilet/douche gebouw.

Nederlandse eigenaars.

Prachtig château kortom wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek!

Jeannette Mulder, 19-8-2017

Heerlijke, kleinschalige en gezellige camping. Mooie omgeving ook....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wij hebben genoten!

Wim, 19-8-2017

Camping ligt schitterend in terrassen gelegen rondom het Chateau tegen een berg. Bijna elke plek heeft een mooi uitzicht over het dorp. Hier vindt je alles wat nodig is om een heerlijke, relaxte vakantie te hebben. Zwembad is ruim genoeg voor het aantal gasten, tafeltennis, tafelvoetbal, volleybalveld, mooi terras. Sanitair is brandschoon, zeeppompjes, afwasmiddel aan alles is hier gedacht! Camping heeft geen winkel, maar een aantal noodzakelijke dingetjes is verkrijgbaar bij de receptie. Broodjes kunnen s'avonds worden besteld en eens per week komt er een wagen waar je heerlijke pizza's kunt bestellen. Vanaf de camping wandel je zo een prachtig bos in met verschillende wandelroutes. Grote supermarkt op 15min rijden in het mooie Gerardmer. Omgeving is werkelijk schitterend, op korte afstand vele watervallen en mooie bergen met weidse uitzichten. Camping wordt gerund door een heel vriendelijk, behulpzaam Nederlands gezin.

Mooie camping met terrasplekken

Gerard, 13-8-2017

Kleine, mooie camping met (klein) zwembad. Fraai uitzicht. Goed geschikt voor (jongere) kinderen. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Klein terras. Gescheiden plekken, aan de kleine kant voor grote of meerdere tenten. Minder geschikt voor (grotere) campers. Opmerkelijk schoon en goed sanitair. Relaxte 'woonkamer' in gebouw (bij minder weer). Leiding is goed en strak, soms ronduit pinnig. Supermarkt en eetgelegenheden op 11 km in Gerardmer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Chateau in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Chateau scoort een 9.22 uit 10 op basis van 98 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: