Camping du Chateau ***

Zoover award

89 reviews over Camping du Chateau in het Nederlands

Mooie camping met terrasplekken

Gerard, 13-8-2017

Kleine, mooie camping met (klein) zwembad. Fraai uitzicht. Goed geschikt voor (jongere) kinderen. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Klein terras. Gescheiden plekken, aan de kleine kant voor grote of meerdere tenten. Minder geschikt voor (grotere) campers. Opmerkelijk schoon en goed sanitair. Relaxte 'woonkamer' in gebouw (bij minder weer). Leiding is goed en strak, soms ronduit pinnig. Supermarkt en eetgelegenheden op 11 km in Gerardmer.
Gereisd familie in juli 2017

Prima, maar voor ons geen echte "charmecamping"

Emmy, 12-8-2017

De plekken zijn ruim en wij hadden voldoende schaduw. De auto mag naast de tent, wat wij erg prettig vinden. Er zijn fantastische faciliteiten: een grote gezamenlijk ruimte met plek voor volwassenen en kinderen. Veel informatie beschikbaar, wifi rondom het huis. Voor kinderen is er elke dag iets leuks te doen. Veel mogelijkheden voor kinderen om lekker te spelen, mooi klimtoestel. De leiding van Debby is geweldig. Helaas zagen we veel voorbeelden van gedrag van kinderen dat gecorrigeerd moest worden door de eigenaren, omdat ouders dit nalieten. Daar kan de camping niks aan doen, maar ik had het idee dat de eigenaresse ook af en toe kortaf en wat pinnig was, omdat ze een beetje genoeg had van bepaalde zaken. Wij vonden deze camping in de ANWB charmecampinggids. Op zich is de beschrijving passend, maar de hoeveelheid kinderen (en in sommige gevallen dus hun gedrag) maken het geheel toch druk en vol geluid en het zwembad was heel vol.

Kortom: Wij hebben leuke weken gehad, maar in vergelijking met andere charmecampings vonden wij het hier druk en onrustig, maar dat kan ook aan het moment hebben gelegen.

Mooie charme camping

Sandra, 10-8-2017

Kleine camping waar voornamelijk alleen maar Nederlanders staan. Vooral gezinnen met kleine kinderen waardoor in de avond heerlijk rustig. Elke ochtend om 7uur hoor je de abdij wat voor ons wel hinderlijk was maar niks aan te doen. Vriendelijke eigenaren die leuke activiteiten bedenken voor de kinderen. Wcgebouw oud wel schoon
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke Camping.

David, 3-8-2017

Net 2 weken op camping Du Chateau verbleven, ook wij hadden hier geboekt na het lezen van de reviews op deze site en geen moment spijt van gehad, echt een aanrader.

Ruime plekken met een prachtig uitzicht, kraaknet sanitair, zwembad niet heel groot maar meer dan genoeg voor het aantal gasten en ook altijd proper, elke dag wel wat te doen voor de kinderen, speeltuin, kinderdisco, knutselen, pony's verzorgen, zoektochten enz...

En het zit hem soms ook in de kleine dingen, altijd wc papier op de toiletten, bussen afwasmiddel bij de afwasbakken voorzien, als je zonder gas valt en aan de eigenaar vraagt waar je best gas kan kopen stelt deze meteen voor om je te depaneren met een busje tot je naar de winkel moet, bedankt voor het aanbod Bart maar we moesten toch net naar de supermarkt.

Kortom, de eigenaars Bart en Caroline en dochter Debby doen meer dan hun best om hun gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en als je overweegt om hier te boeken, niet twijfelen, gewoon doen.

Prima camping!!

Mark Tanja Jules uit Brabant 😊, 6-5-2017

Een aantal nachten gestaan. Erg genoten van de gastvrijheid, terras, gebabbel en kampvuur. De camping is netjes en compleet zonder overbodige luxe. Carolien, Bart en Debbie zijn toffe lui. We komen terug!
Gereisd familie in april 2017

Super gezellige en knusse camping

Fam. Kock, 25-1-2017

Wij zijn hier vorig jaar een week geweest omdat wij terug trokken vanuit het zuiden van Frankrijk. Camping met een chateau sprak ons gelijk aan, en niet te groot. Op het moment dat wij besloten uit het over verhitte zuiden terug te rijden en een camping te zoeken, stuurden wij een mailtje naar de eigenaar en kregen binnen een uur reactie dat we welkom waren. Dus caravan in gepakt en er naar toe. De omgeving vonden wij al geweldig, mooi gelegen in een dal... en dan rij je het terrein op. Imposant gebouw, goed verzorgt.

Vriendelijke te woord gestaan en caravan op de plaats gezet. Niets anders dan lof voor de inzet van deze mensen, vriendelijk en zeer behulpzaam. Staan voor je klaar als er iets geregeld moet worden. Santiar is erg goed, verzorgt en schoon, Je kunt een drankje doen op het terras en er komt de pizza boer op het terrein.

Ook werd er een kampvuur georganiseerd en dat vond onze dochter weer geweldig.

Kortom om een zeer leuke tijd gehad en hebben net weer ons plaatsje voor aankomende zomervakantie geboekt, onze dochter zei gelijk gaan we weer terug naar de camping met het chateau.

Zwembad is niet groot, maar kinderen vermaken zich hier toch wel mee.

Geweldige vakantie gehad!

Muriel, 24-9-2016

We zouden voor 5 dagen gaan, en zijn 2 weken gebleven, totdat we helaas weer naar huis moesten. De eigenaren zijn erg betrokken, houden van een praatje en ze houden het sanitair erg goed schoon. Maar het is vooral erg gezellig. Er zijn maar 40 plekken, de meeste met mooi uitzicht over het dal. Prima zwembadje, niet erg groot maar wel heel schoon. 's Avonds heerlijk rustig, lekker bij de tent een wijntje drinken en genieten van het geluid van de krekels. We hebben veel gewandeld, de camping ligt op 20-30 min rijden van de Hohneck. Maar ook in de directe omgeving kan je heel mooi wandelen.

Heerlijke kleine camping.

Bart en Judith., 19-9-2016

Wat hebben we weer genoten bij Caroline, Bart en Debbie.

Misschien is een 10 voor anderen wat hoog en er zullen vast verbeterpunten zijn maar voor ons is het de juiste score. Broodservice ook nog in september, de gezellige ruimte met haard (die we gelukkig niet nodig hadden), het prachtige uitzicht, het schone ruime en grote sanitair, de mooie omgeving, de grote plaatsen, het lekkere schone zwembad en uiteraard de enorm goede service. Het zijn ontzettend warme prettige mensen, vriendelijk en professioneel die erg goed weten wat je als kampeerder nodig hebt. Het terrein ziet er mooi en verzorgd uit en ook voor de kleintjes zijn er genoeg speelmogelijkheden.

Caroline, Bart en Debbie bedankt voor de heerlijke dagen en jullie gastvrijheid, het was erg gezellig en we komen zeker terug.

Liefs Bart en Judith.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne kleine camping

Eline, 16-9-2016

Gezellige kleine camping, vrijwel uitsluitend Nederlanders. Voldoende schaduw op de plek en een mooi uitzicht over het dal. Sanitair is schoon en goed. Eigenaar en dochter zijn beiden erg behulpzaam en vriendelijk. De eigenaresse reageerde meermalen verrassend pinnig op normale vragen, waarom? Laat dat het enige minpuntje aan ons verblijf zijn.
Gereisd familie in augustus 2016

zeer gastvrije, mooie, schone, camping

Joske van den Oetelaar, 16-9-2016

prachtig gelegen , geweldig uitzicht vanaf bijna alle plaatsen. goed onderhouden en schoon sanitair. De eigenaar, zijn vrouw en dochter geven alle gasten het gevoel een speciale gast te zijn. Ze staan voor iedereen klaar. Zo kan ik nog wel veel meer opnoemen, maar het is gewoon een bijzondere camping met hele fijne gastvrije mensen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Chateau in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Chateau scoort een 9.2 uit 10 op basis van 89 reviews.