Camping Les Trexons **

Les Trexons
8,1

9 tips over Les Trexons

Laura, 4-9-2017

Bezoek aan Nancy, prachtige stad met Art Nouveau architectuur. Klein Parijs?

Bezoek Kaysersberg, toeristisch JA maar heerlijk pittoresk met veel vakwerkhuisjes. Heel idylisch!

Zwemmen @ Xonrupt meer of in een van de andere meten.

Op 5 minuten lopen van de camping, rechtsaf bij uitgang, kom je een stroompje tegen waar kinderen heerlijk dammetjes kunnen bouwen.

joost kadijk, 10-8-2014
De Vogezen zijn niet voor niets zo groen, het kan er flink hozen, maar ook prachtig zonnig zijn. Zorg dat je uitrusting daar tegen kan.
Fam. Blokhuis, 26-7-2014
Met warm weer een waterval in de buurt opzoeken en lekker verkoeling zoeken.

eeljurlis, 19-7-2014
Concentratiekamp Natzweiler-Struthoff mooi om te bezoeken, erg indrukwekkend.
Ronald Kruijer, 20-10-2013
Roofvogelshow en apentuin in haute-koeningsburg is een uur rijden maar een prima combi voor een dag vermaakt
christel, 2-8-2013
Voor ruimte en rust nummer 14 t/m 30.(zonder de a nummers!)Ook ruime plekken op veldje 1 t/m5. (daar geen krekels maar spelende kinders)

Mirtele, 18-7-2013
Het is wel aan de raden om een auto te hebben in dit gebied. Voor een fietsvakantie is het ook heel geschikt, maar het lijkt me moeilijk om er met het openbaar vervoer te komen of alles te voet te doen.
ivodewilde, 30-7-2012
Ik zou naar haute-koeningsburg gaan. Dat is een leuk kasteel met mooie en indrukwekkende kamers. De dag dat we daar naar toe gingen was een van de leukste.
Maaike Vervoort, 20-10-2011
De omgeving is prachtig: ruig, veel bos en (aan de andere kant van de berg) uitgestrekte wijnvelden. Aanrader zijn het kasteel Haut-Kœnigsbourg en de dorpjes in de omgeving van het kasteel en de snoepfabriek. We zijn ook naar het zwembad in Gérardmer geweest. Dit viel tegen en je mag er als man niet in met een zwemshort. Je kan wel een (gratis) zwembroek lenen bij de kassa.

Onze bezoekers bekeken ook: