Pension Les Hautes du Lac

Pension Les Hautes du Lac
Les Hautes du Lac

1 review over Pension Les Hautes du Lac in het Nederlands

C. Meurs, 14-10-2007

Bij Patrick en Monique was het goed toeven. De kookkunst van Monique en de gezellige onderhoudende verhalen van Patrick geven je het gevoel thuis te komen in ee warm nest. De kamers zij eenvoudig maar worden uitstekend onderhouden en schoongehouden.De gezamenlijke huiskamer is heel gezellig vooral met de verhalen van iedere gast en de drankjes van Patrick. Er komen veel fransen maar wij, als Nederlanders werden nier vergeten, er werd echt rekening mee gehouden dat wij niet erg vlot frans spraken. Het was er erg gezellig en we gaan er zeker vaker naartoe.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Les Hautes du Lac in Gérardmer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Les Hautes du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Les Hautes du Lac scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.