Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri ****

Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri
Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri bij:

1 review over Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri in het Nederlands

Wim Leuven, 1-5-2007

Een prachtige ligging nabij Gerardmer in hartje Vogezen. Binnen een straal van 50 km ben je overal in de Vogezen EN in hartje Elzas bv in Colmar. Super vriendelijk en perfecte organisatie. Het eten in het restaurant is subliem. Half pension betekent iedere avond een 6 gangen menu. Ontbijt is in buffet en ok naar Franse normen. Voor de levensgenieters. Er is ook een zwembad binnen en buiten en sauna en hamman. Ligt ook dicht bij wintersportgebieden. Kortom een perfecte locatie voor een korte break van enkele dagen. Wij komen zeker terug op bezoek ! Let op : het is niet goedkoop maar zijn geld waard naar onze mening.
Gereisd met partner in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri in Gérardmer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Bas Rupts - Le Chalet Fleuri scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: