Vakantiepark Jonquilles ***

3 reviews over Vakantiepark Jonquilles in het Nederlands

Veelzijdig

Joanne, 31-12-2008
  • Onderkomen8

Gerardmer is een veelzijdige bestemming, in de zomer en winter zul je je niet snel vervelen, ook de kinderen niet.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Heerlijk

Hans, 24-8-2008

Wij hebben anderhalve week direct aan het water gestaan, de honden konden er heerlijk zwemmen en de omgeving is zalig om te wandelen.

Kleine campingwinkel maar er is bier en brood :-)

De snackbar had zowaar echte hamburgers en heerlijke pizza's dus we hebben ons vitaminipeil schandalig mishandeld.

Niet te steil terrein maar door de aanhoudende regen wel errug nat.

Enige vervelende was dat de schoonmaak van het toiletgebouw ruim 3 uur duurde.

ook hebben we ons erg gestoord aan de af en aanrijdende stinkende campers.

Gereisd familie in augustus 2008

kitty gerssen, 4-8-2007

Mooi gelegen aan het meer, vooral de plaatsen direct aan het meer bieden veel privacy. Fantastisch uitzicht, heerlijk zwemmen en spelen in het meer. Kinderen vermaken zichzelf met vriendjes uit ned. duitsl. en frankrijk. Kleine super tegenover de camping. Winkels in Gerardmer op 5 automin. Dit is een gezellig toeristenplaatsje, ook weer gelegen aan een prachtig meer.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jonquilles in Gérardmer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jonquilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Jonquilles scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.