Hotel de la Sirene

Hotel de la Sirene
de la Sirene

1 review over Hotel de la Sirene in het Nederlands

Fijn hotel in niet toeristische streek.

Toon, 26-8-2011

Op de terugweg naar huis wilden wij in Verdun overnachten, omdat in deze grotere stad in een bovendien niet-toeristische streek vast wel plaats zou zijn. Na een paar pogingen kwamen we erachter dat juist dat weekend er een groot evenement was wat te maken had met de herdenking van de oorlogen die hier gewoed hebben, waardoor er werkelijk geen een kamer meer te krijgen was. Wij moesten toen uitwijken naar Etain, zeker 20 km verder, waar we om 21:30 uiteindelijk aankwamen. Wij werden nog allerhartelijkst ontvangen en we konden ook nog eten. Erg lekker kan ik me herinneren. We hadden een hele mooie kamer en de prijs viel uiteindelijk mee. Ook 'smorgens was men weer vriendelijk en het ontbijt was goed (voor Frankrijk dan). Ideaal voor mensen die niet te veel toeristen willen zien en/of belangstelling hebben voor oorlogshistorie. Hier waren nl. slagvelden in de buurt en er zijn heel veel oorlogskerkhoven. Hotel van de Logis de France-keten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de la Sirene in Etain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de la Sirene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel de la Sirene scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.