Bed and Breakfast Le Paradis

Bed and Breakfast Le Paradis
Le Paradis
8,7

24 reviews over Bed and Breakfast Le Paradis in het Nederlands

Le paradis is echt een paradijsje !

Nicolette, 3-5-2017

Cees en Annelies hebben de afgelopen winter ook de kamers 1 en 2 keurig opgeknapt met een aparte wc en douche. De andere 3 kamers waren al gedaan.

De tuin is echt prachtig met allemaal leuke zitjes. Het ontbijt was prima met de zelf gemaakte jams, warme croissants en iedere dag een eitje.

Cees en Annelies hadden allerlei tips over waar te eten, de openingstijden van winkels en leuke uitstapjes.

De kamers hadden een mooi uitzicht en waren perfect schoon.

En niet onbelangrijk: een goed werkende WIFI. In de omgeving is genoeg te doen, monumenten, steden Nancy en Metz, Verdun, loopgraven,Lac de Nadine.

We komen zeker nog een keertje terug.

Ga zo door!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Goed verblijf

Fam. Maas, 30-9-2016

Cees en Annelies goede gastheer en gastvrouw

Wij vonden onze kamer niet schoon. De badkamer was prima .

Het eten in het algemeen ook prima.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne rustige plek

Teun en Anne Wil, 29-8-2016

Op de terugweg van onze vakantie in Zuid-Frankrijk hebben we een tussenstop van een nacht gemaakt bij Le Paradis. Cees en Annelies waren erg gastvrij, vriendelijk en toegankelijk. Onze kamer was heel netjes, aan de rest van het pand wordt nog gewerkt. Prachtige tuin, lekker gegeten, mooie omgeving. We hadden graag nog wat langer gebleven.
Gereisd met partner in augustus 2016

warm bad, ideaal als tussenstop naar het zuiden

Elly, 5-8-2016

prachtige tuin met verschillende leuke hoekjes, fantastisch uitzicht, leuk zwembadje, mooie kamers en heerlijk eten.

Annelies en Cees zijn zeer gastvrij en staan steeds voor de gasten klaar. In de omgeving een groot meer en het Amerikaanse herdenkingsmonument is ook de moeite waard.

We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

Ideale plek om kort of langer te verblijven

Johan en Loekie Laagland, 26-7-2016

We hebben hier zowel op de heen als terugreis naar onze bestemming in Zuid-Frankrijk gegeten en overnacht. Zeer gastvrij, uitstekend gegeten en na een vermoeiende autorit fantastisch geslapen. Zowel op heen als terugreis tussen Arlon en Nancy binnendoorgereden. Goed te doen en geen files.

Frans paradijs

Janny Bos, 25-7-2016

Deze B&B heeft alles wat je je wenst voor een relaxt verblijf. Allereerst de enthousiaste ontvangst van de eigenaren in hun sfeervolle voormalige boerderij. De kamer was zeer royaal, rustig en alles aanwezig. Daarnaast kon er gebruik gemaakt worden van een aparte zitruimte met kookgelegenheid, tv en koelkast. Iedere avond hebben we heerlijk gegeten samen met Cees en Annelies. Daarna op de veranda genoten van locale wijn. De tuin bood volop ruimte en privacy om te relaxen of een duik te nemen in het zwembad. Een rondje fietsen om het nabij gelegen meer is echt een aanrader. Er ligt een fietspad wat voert langs water, bos, haven en halverwege een restaurant met prachtig uitzicht over het meer. Ook Metz en Verdun zijn indrukwekkend. Helaas moesten we vertrekken maar we komen beslist nog eens terug naar dit Franse paradijsje!
Gereisd met partner in juli 2016

Heel erg naar onze zin gehad!

Hetty, 5-7-2016

Mooie, rustige locatie, grote tuin met heerlijke zitjes. Kamer was prima met goede bedden. Diner was heerlijk en keurig verzorgt. Annelies en Cees zijn zeer gastvrij.

In de omgeving een mooie route gereden, die door Le Paradis op papier is gezet

Gereisd met partner in juni 2016

slaapplaats voor een hondenshow

Denise, 27-6-2016

Het meeste: De heerlijke tuin met de vele zitjes

Het minste: De wat nerveus houding van de eigenaren. Maar ze zijn pas open en alles is nog spannend. Het was allemaal keurig verzorgd, dus die houding is echt niet nodig.

Het weekendarrangement is zeker een aanrader! Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Onze slaapkamer was qua ruimte prima (mooi uitzicht op de tuin), de badkamer dient echter wel een "make over" te krijgen (maar dat staat nog in de planning). Als je net start kan nog niet alles perfect zijn.

Al met al de complimenten voor de jonge ondermeers en ik zeg: Ga zo door! Ik gun jullie veel klandizie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig, groot en gezellig.

Eric en Anna, 25-6-2016

Prachtige, natuuromgeving, gastvrouw en heer zijn zeer gastvrij en vriendelijk, mooie uitstapjes mogelijk. Interessante omgeving ivm de 1ste wereldoorlog. Je moet wel trap kunnen lopen.
Gereisd met partner in juni 2016

Prijs kwaliteit niet met elkaar in overeenstemming

Anke, 22-6-2016

Er moet nog het een en ander worden opgeknapt.
Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Paradis in Buxerulles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Paradis scoort een 8.69 uit 10 op basis van 24 reviews.