Camping Le Domaine de Champé (Glamping) ***

Camping Le Domaine de Champé (Glamping)
Le Domaine de Champé (Glamping)
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Domaine de Champé (Glamping) bij:

79 reviews over Camping Le Domaine de Champé (Glamping) in het Nederlands

Geweldig gastvrij!

Martine, 3-9-2017

Wat een verademing deze camping! Alle medewerkers waren stuk voor stuk enorm klantvriendelijk. Het beekje is echt ideaal voor de kids, zwembad en glijbaan voldoende voor ze en de Taos accommodaties heel luxe! Zoek je veel herrie, 24u per dag animatie en als mieren in het zwembad dan moet je hier niet zijn, hou je van een mooie omgeving, rust en ruimte en voldoende vermaak voor kleinere kinderen dan is dit de ideale locatie. Kinderen kunnen zelf van de waterglijbaan!

Geweldig

Irene, 3-9-2017

Prachtige camping, deels verhuur en kampeerplaatsen. Camping is niet al te groot, mooi aangelegd. Prachtig stromend beekje dwars over de camping. We hadden een ruime, nette en comfortabele accommodatie gehuurd (Taos via touroperator), echt een aanrader (maar je betaald er wel flink voor). Accomodatie stond aan het beekje, hierin hebben onze kinderen (10&8) zich super vermaakt met dammen en bootjes. Binnen én buiten zwembad zijn niet groot maar wel ideaal. In de directe omgeving is weinig te doen, supermarkten zijn eind rijden (vinden wij geen probleem). Omgeving is prachtig. Aanrader zijn Gerardmer, col de la Schlucht (rodelen), route du vin (Eguisheim, Colmar)

Kortom: wij hebben genoten.

Fijne en overzichtelijke camping

Paula, 17-8-2017

Hadden een comfort stacaravan gehuurd. Er zijn diverse soorten stacaravans (een Taos is luxer). Voldoende luxe en privacy en toch nog lekker camping gevoel. Helft gasten was in onze week Frans en andere helft Nederlands. Leuk buitenbad met glijbaantje. Warm klein binnenbad voor genoeg vermaak, maar miste een speelonderdeel. Bermuda is verboden, maar werd niet streng op gecontroleerd (voor zekerheid een short mee). Badmeester hield regelmatig een oogje in het zeil (schoonmaak/ speelveiligheid) op een sportieve en ontspannen wijze! Beekje over de camping was super voor de kids! 5 sterren ws door fitness ruimte, spa/ massage mogelijkheden. Je betaalt ook voor 5 sterren, hoeft echt niet duurder (prijs-kwaliteit verhouding).

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Spreken matig Engels. Animatie: gevarieerd, maar spreekt alleen Frans en beetje Duits, voor kinderen niet altijd te volgen, maar kunnen leuk meedoen. Genoeg sport en spel mogelijkheden, alleen trampolines en voetbalveld ligt net buiten de camping., naast terras/ restaurant; voelt alsof je buiten de camping bent. Winkeltje: zeer weinig aanbod (geen vlees of vleeswaren oid) en erg duur. Brood heerlijk.

Mooi uitzicht naar de bergen en mooie omgeving. Heerlijke pizza's op de camping!

Mooie verzorgde camping

Karla, 11-8-2017

Mooie kleine camping. Riviertje door de camping is fantastisch voor de kinderen. Wij hadden een huisje fabre de luxe nummer 33. Mooie verzorgd huisje, luxer dan andere cottages die we ooit hebben gehad.

afhaaleten (pizza of patat) goed. Winkeltje heel beperkt en duur, maar broodjes in de ochtend erg lekker. Leuk zwembad (vooral de glijbaan) en fijn dat met slecht weer er ook een binnenbad is.

Minpunten: voor een vijf sterrencamping misten we wel de puntjes op de i:

buitenzwembad erg koud. Laatste vakantiedag was het ineens warmer, leek erop dat ze het water pas gingen verwarmen toen de camping helemaal vol was.

Kapotte zittingen van ligstoelen bij het zwembad, die niet werden weggehaald. Wasmuntjes twee dagen op bij receptie, maar niemand die even ging halen.

Nieuwe tennisbaan alleen tegen betaling, jammer.

Voetbalveld en trampoline staan net buiten de camping. Zou handiger zijn dat dit meer op het campingterrein staat om kinderen in de gaten te houden (ruilen met tennisbaan)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie camping met goede voorzieningen

Kees, 10-8-2017

Overzichtelijke camping met leuk riviertje dat over de camping stroomt. Mooi buitenbad met glijbaan en klein binnenbad. Dorpjes in de omgeving niet veel te beleven. Sanitair kan beter, al met al net geen 5 sterren waard gezien de prijs.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Fam Willems, 6-8-2017

Wij hebben 2 weken gekampeerd van 22 juli t/m 5 aug 2017. Het is een kleine maar mooie camping. Wel veel wisselingen. Sanitair is modern, wc's mogen er meer zijn. 4 voor de dames en 4 voor heren. Douches zijn heel goed, ruim en een wasbak met spiegel erin. Douchen kun je zolang je wilt, je moet alleen om de 30 sec op de knop drukken. Afwashok is krapjes, zou een extra bak meenemen om de schone vaat in te doen.Verder alles is nette staat. Zwembad buiten van 10 tot 7 uur open en binnen van 10 tot 9 uur. Badmeester vaak aanwezig en houd alles goed in de gaten. zwembad is niet groot maar prima voor de camping. Supernetjes en schoon. snackbar is niet bijzonder, patat en knakworst en pizza kun je bestellen. Eigenaar is super attent, wij hadden een overstroming gehad, eigenaar heeft dit super opgelost. Hij is heel vriendelijk en wil heel graag aan oplossingen meewerken. Dank je wel. Dorpje zelf is uitgestorven, wel een bakker en 2 kleine winkeltjes. Wij zijn naar de rodelbanen in la bresse,col de la schlucht geweest, colmar, gerardmer,grand de ballon.

Leuke Camping in de Vogezen

Marcel en Ans, 24-7-2017

Kleine, rustige camping. Een week doorgebracht in een TAOS-stacaravan. Luxe caravan, met een mooi groot en deels overdekt terras. Wij hadden de hele week mooi weer, hebben gezwommen in het kleine, maar prima buitenbad met lekker fris water. Ook is er een klein binnenbad.

Er worden allerlei activiteiten georganiseerd, elke zondag presenteren ze hun programma voor de komende week: mini club, mountainbike tocht, wandelingen. Medewerkers receptie en animatieteam zijn vriendelijk en behulpzaam. Wifi is vrij duur, 5 euro per uur. (In het restaurant kan je een half uur gratis) Een paar maal in het restaurant gegeten, eenvoudige kaart, eten was goed voor Franse begrippen. Bijzonder was de gastvrije en gezellige bejegening van het personeel, dat is naar ons idee ook een grote kracht van het restaurant dat bijna dagelijks vol zat. Wij vonden het jammer dat er niet wat meer avond animatie/muziek was in het restaurant of de bar. Een keer friet gehaald bij de snackbar, deze vonden wij helaas niet lekker.

Er is een heel klein winkeltje naast het zwembad met dagelijks vers brood in de ochtend en namiddag. Ook hielden ze daar een keer een kleine wijn proeverij. Supermarkt Aldi en Lidl in Le Thillot, 10 km van Bussang.

Wij hebben zelf een paar activiteiten ondernomen, we vonden ze allemaal de moeite waard: wandelen op Ballon d’Álsace, zwemmen/bootverhuur in Lac de Gerardmer, (door het mooie weer voelden we ons een beetje aan de Méditerranée), wijnroute d’Alsace tot Colmar (bezoek het pittoreske plaatsje Eguisheim) en vanaf de camping naar Cascade de l’Ours gewandeld (best wel pittig). Bij de receptie vind je een folder met Nederlandse tekst over deze route.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch !! Schoon !!! Gezellig!!

Selma en Peter, 20-7-2017

Camping met ook verhuur van prachtige huisjes. Je krijgt een echt campinggevoel en de luxe huisjes storen niet. Veel plekken liggen aan de Moezel. Op sommige plekken staat de Moezel droog maar niet overal. En bij regenval is het overal stromend water. Mooi geluid en mooi gezicht.

De camping plekken zijn heel ruim en veel plekken ook met schaduw. Wij stonden op 114. Prachtig.

Toiletgebouwen super netjes en schoon en goed onderhouden.

Ons zoontje van 4 heeft zich heel goed vermaakt; buitenbad, binnenbad, animatie met Anne ( super) en het spelen met andere kinderen. Speeltuintje in de buurt van plek 114.

Anne doet het heel goed met de kleintjes ! Ze spreekt ook duits en ons zoontje kon makkelijk meedraaien in de Mini club.

Overig personeel ook zeer dienstverlenend, attent en vrolijk!

Je voelt je echt te gast!

Eigenaar, Jean Mi ook top. Zeer goed lopend restaurant op de camping.

Terrasje bij zwembad en ook nog sauna etc ( niet gebruikt).

Kortom wij komen zeker weer!!!!!

Wat een bende

Lex, 26-6-2017

Enige pluspunt: de ruime douches. Weinig toiletten waar het (bij de mannen) ook nog eens naar urine stonk. Administratie een zooitje. Onze gereserveerde plek bleek bezet, de plek die we daarop mochten innemen eveneens. Plekken niet of nauwelijks afgebakend en daardoor een erg rommelige indruk, op het veld alles kriskras door elkaar. Uiteindelijk kregen we plek 49, wel groot en aan een beekje. Toen de nacht: tot vier uur s morgens schreeuwende, lallende fransen. En volgens nederlanders die er al stonden was dat niet de eerste onrustige nacht. Kortom, wij zijn na een nacht vertrokken (er gingen opvallend veel nederlanders weg). Als je holadiee zoekt, hoge prijzen voor alles en veel onrust tot diep in de nacht is dit je camping. Anders zou ik zeggen ga ergens anders kamperen.
    Gereisd met partner in juni 2017

Grandioos

Ron , 29-9-2016

Schitterende camping dit zowel qua ligging als onderhoud. De variatie die de Vogezen biedt zowel de natuur en de aantrekkelijke dorpjes liggen om je heen of zijn met een dagtrip goed te bereiken.

Wij (ouder echtpaar) hebben ondanks een verschrikkelijk natte vakantie toch genoten. Al was het zeker van het prima restaurant met zijn keurige en vriendelijke bediening en goede menukaart

Niet te vergeten onze stacaravan was optimaal.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine de Champé (Glamping) in Bussang (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine de Champé (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Domaine de Champé (Glamping) scoort een 8.4 uit 10 op basis van 113 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: