Bed and Breakfast L'Eglise ***

L'Eglise
8,5

45 reviews over Bed and Breakfast L'Eglise in het Nederlands

Christophe, 1-7-2016

Herman stond ons buiten op te wachten, van zodra hij zijn deur open deed voelden wij ons meteen thuis! Gezellige kamer, lekker gegeten.

Ons zoontje van bijna 3 jaar voelde zicht ook meteen thuis en heeft genoten van de speelkamer.

Verwacht geen grote luxe, maar een simpel en gezellige overnachting, ideaal voor een doorreis naar het zuiden.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

super

iris flamir, 20-2-2016

Dit was voor ons een geweldige plek om te overnachten, en we gaan dit zeker vaker doen.
Gereisd met partner in januari 2015

knusse en vooral stil oud en nieuw!

Judith en Ramon, 2-1-2016

We hebben 5 dagen heerlijke dagen gehad. lekker gegeten en heerlijk rustig geslapen. wij gingen hierheen omdat onze hond hel erg bang is van vuurwerk. Als we kunnen doen we het volgend jaar weer!!! een aanrader!!.Vooral voor mensen die niet van vuurwerk houden.Dank je wel Herman.
Gereisd met partner in december 2015

Fijne plek om te overnachten

Suzanne, 17-8-2014

Op de terugreis hier met twee families overnacht! Herman stond ons al op te wachten. Wij hebben heerlijk gegeten en goed geslapen. De waterdruk is inderdaad het enige minpuntje!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima plek

Marion van Viegen, 10-6-2014

We hebben een nacht geslapen na telefonische reservering. Herman heeft ons prima ontvangen. Mee eten ging helaas niet, maar hij heeft ons een goede tip gegeven voor een restaurant in de buurt. Kamer prima, gastheer gezellig en betrokken. Enige minpunt de waterdruk van de douche.
Gereisd met partner in mei 2014

Prima overnachtingsadres

Wendy, 25-8-2013

De b&b van Herman ligt een half uurtje van de snelweg af. Het was even goed kijken want de b&b is niet goed zichtbaar. Er was een ander NL-stel met kinderen tegelijk met ons. Samen gegeten 's avonds. Geen culinair hoogstandje maar prima voor ons. In de omgeving zijn geen mogelijkheden dus was dit een goede optie. Wij hadden twee kamers naast elkaar afgescheiden van de andere kamer. De kamer van de kinderen had een 1 persoonsbed en een stapelbed. Te gebruiken voor 3 kinderen dus. De kwaliteit van de bedden waren matig maar aangezien het maar voor een nachtje was ging dit wel. De gordijnen laten inderdaad erg veel licht door waardoor de kinderen slecht in slaap vielen en iedereen vroeg wakker werd terwijl het niet eens zonnig was. Verbeterpuntje dus. 's Ochtends prima ontbeten terwijl Herman z'n kleine winkeltje draaiende hield. Herman is een echte flierefluiter die dit als een avontuur ziet en dat graag deelt met z'n gasten. Leuk om die verhalen te horen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Fijn adres

Familie van Antwerpen, 31-7-2013

Wij hebben hier met onze 3 kinderen lekker gegeten en geslapen. We vonden het gezellig en de kinderen hebben plezier gehad met Herman. Voor ons een prima plek om te overnachten op terugreis naar huis!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima plek!

M.Perridon, 28-7-2013

Wij, gezin met 3 jonge kinderen, hebben ons hier prima vermaakt. Vanuit de Drome hier na toe gereden, ongeveer 450 kilometer. Herman doet er alles aan om de mensen tevreden te stellen. We kwamen al vroeg aan en kregen de tip om in het meer van Contexeville te gaan zwemmen, was hartstikke leuk. s’Avonds met nog een Nederlands stel met kinderen nog leuk gegeten en getafeld. Volgende dag vroeg ontbeten (ook prima trouwens) om daarna de reis weer te vervolgen. Verbeter punt is inderdaad de lichte gordijnen, maar dat heeft ons verblijf hier er absoluut niet minder door gemaakt.

Herman bedankt en ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima voor een nachtje op doorreis

Linda, 27-7-2013

Als je een overnachting zoekt tussen Nancy en Dijon dan is dit zeker een optie. Er zijn niet zo veel plekken tussen deze 2 steden waar je een familiekamer kunt krijgen. Bij Herman kan dat wel. Kamers zijn prima verzorgd. Klein nadeel zijn de erg lichte gordijnen.

Het ligt wel een klein half uurtje rijden van de snelweg af.

Verder prima verzorgd. Kortom, wij zouden dit aanraden. Ontbijt is prima verzorgd en het diner (optioneel) was ook goed te eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goed overnachtingsadres

Helma, 29-12-2012

Wij hebben afgelopen zomer, op de heenreis naar onze bestemming, hier overnacht. Aangezien wij al wat later aankwamen, en de rest van de gasten al had gedineerd, had Herman toch nog genoeg eten voor ons. De ervaring van de laatste gasten delen wij, dan ook, totaal niet. Het lag alleen verder van de snelweg dan wij hadden gedacht, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Onze volgende bestemming ligt tegen Spanje aan, waardoor we voor een andere tussenstop kiezen. Maar voor een andere keer blijft, en weer iets dichterbij, blijft het voor ons een optie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L'Eglise in Bleurville (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L'Eglise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast L'Eglise scoort een 8.45 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: