Hotel Bertrand *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bertrand bij:

3 reviews over Hotel Bertrand in het Nederlands

Praktische en functioneel

r_beijer, 21-8-2014

Het hotel ligt in een zijstraat van en de doorgaand weg naar Verdun.

We waren laat maar konden toch nog een overnachting boeken. de eigenaresse was erg vriendelijk en ving ons op straat voor het hotel op. Het interieur is gedateerd. Het lijkt erop dat het hotel een mindere periode doormaakt. De traploper was op diverse plaatsen versleten bijvoorbeeld. de kamer en het sanitair waren schoon. Het bed was goed. Minder was dat we mede door het late tijdstip natuurlijk, de auto voor het hotel aan de straat hebben geparkeerd. De eigenaresse heeft ons niet gewezen op de gratis parkeermogelijkheid van het hotel zelf. En dat is jammer want gedurende de nacht was er op het dak van de auto een sigaret uitgedrukt.

Gereisd met partner in augustus 2014

relaxt ,ongecompliceerd,eenvoudig

Kees. Vlaardingen, 17-8-2008

lief leuk hotel,ontspannen sfeer,geen overdreven luxe,vriendelijk personeel.eten geen 4 sterren restaurant maar gezien de prijs maaltijd ruim voldoende, goede parkeer gelegenheid . ligging rustig zeker s,nachts.

omgeving Bar-Le-Duc :rustig landelijk

Bar-Le-duc :leuk stadje.

Kortom zeer goed te doen naar ons zin gehad

Gereisd met partner in augustus 2008

Katrien, 19-4-2008

Leuk hotel. Zeer aan te bevelen. Vriendelijke mensen. Was hier tijdens Renaissance-festival in 2007.
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bertrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bertrand in Bar le Duc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bertrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bertrand scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.