Bed and Breakfast PtitMonde

Bed and Breakfast PtitMonde
PtitMonde
9,3

45 reviews over Bed and Breakfast PtitMonde in het Nederlands

Heerlijk verblijf in een mooie en rustige omgeving

Kim, 9-9-2017

Hele originele en nette kamers.

Heerlijk zelf gemaakt en/of bereid ontbijt: brood, jam musli en smooties.

Mogelijkheid tot mee eten in de avond een 3 gangen diner door de gastvrouw zelf bereid. Ontzettend goed verzorgd eten en heerlijk.

De plek is heel rustig en mooi.

De omgeving is heel verrassend. Wijnvelden in de omgeving, een heel helder mooi meer op 45 min rijden, leuke dorpjes en mooie bergen om te fietsen met een racefiets.

De gastheer en vrouw helpen heel graag met het vinden van activiteiten voor de dag.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Bie, 4-9-2017

Prachtige ligging, ongelofelijk lekker eten en geweldige kamers in thema. Een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super rustige vakantie op geweldige locoatie

Laurens van Houdt, 7-8-2017

Heerlijk een weekje uitgerust op de mini-camping op het terrein van PtitMonde. Met name de omgeving, natuur en de rust was waar we voor kwamen, en ook precies wat we kregen! Erg vriendelijke eigenaren op een toplocatie in de Vogezen. We komen zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Top locatie, rust, natuur, service en gastvrijheid

Rens en Hanneke van den Berg, 4-8-2017

We zijn eind juli 2017 bij Peter-Jan en Nathalie op vakantie geweest in de Vogezen gedurende 10 dagen. Ze hebben in korte tijd van deze locatie een geweldig Bed and Breakfast gemaakt. In een idyllische sfeer kom je hier geheel tot rust, kan je prachtige wandelingen maken en romantische Anton Piek dorpjes bezoeken in de Elzas. De service is geweldig, geen vraag is teveel en je voelt je een met de eigenaren en andere gasten. Gezamelijk genieten van de heerlijke maaltijden die worden gemaakt, elke dag weer iets om naar uit te kijken. In de ochtend komt de lucht van vers gebakken brood je tegemoet... Ook de hond kan gewoon mee. Een plek om de drukte en stress van het dagelijks leven achter je te laten en dus de moeite waard om naar toe te gaan.
Gereisd met partner in juli 2017

top eten, giga uitzicht, super ontvangst.

Karin en Martin, 7-6-2017

We zochten 1 tussen overnachting..kwamen veelte vroeg aan..totaal geen probleem..mochten gelijk naar de kamer die super was met uitzicht op de bergen...wandeling gemaakt die ze zelf hadden uitgezet vanaf het huis....savonds heerlijk gegeten met de gast vrouw en heer wat erg gezellig was...en smorgens een top ontbijt buiten uitzicht op de bergen...Zo willen we iedere ochtend wel wakker worden....we komen zeer zeker een keer terug...Bedankt was Super tof.
Gereisd met partner in juni 2017

Absoluut een aanrader

Mariska, 7-6-2017

Een zeer aangenaam verblijf gehad. Een bijzonder mooi en orgineel B&B. Nathalie en Peter-Jan zijn hartelijke mensen. We keken elke ochtend uit naar het ontbijt, en het diner was heerlijk. De omgeving maakt het helemaal af! Wij waren er met onze tienerzoons die zich daar konden vermaken met de honden en de tv kamer. De zaal met muziek en tafeltennis tafel is ook goed gebruikt.

In februari gaan we zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Mooi verzorgde B&B in de Vogezen

Anneke Bolleboom, 31-5-2017

Wakker worden in een originele kamer met het zonnetje, zingende vogels en de geur van vers gebakken brood. Na een wandeling wacht de mooie tuin en 's avonds het heerlijke eten. Alles vers bereid door Nathalie! Aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

Loes van Beest, 19-5-2017

Ptitmonde is een geweldige locatie midden in de prachtige en rustige natuur van de Vogezen. Gastvrouw Nathalie en gastheer Peter Jan zorgen ervoor dat je je direct thuis en zeer welkom voelt. Het eten is geweldig, Nathalie kan heerlijk koken en elke maaltijd is een feest. Een enorme aanrader, zowel voor groepen als individueel. Ik was er als trainer van mijn Tao yoga retraite ook de prachtige zaal, de heerlijke kamers en bedden, plus het meedenken van Nathalie en PJ maakten dat mijn retraite succesvol was!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Sfeervolle B&B in een prachtige, rustige omgeving

Corry, 6-4-2017

Nathalie en Peter-Jan hebben met veel zorg en passie Ptitmonde opgebouwd. Een sfeervolle B&B in een prachtige omgeving. De stilte, de smaakvolle inrichting, het heerlijke eten en de goede zorgen, alles klopt. We zijn maar een paar dagen geweest, maar door de gastvrijheid en gezelligheid helemaal uitgerust. Een rustplek om te onthouden!
Gereisd met partner in april 2017

In 1 woord; Geweldig

Roos en Ad, 3-4-2017

Wij komen er nu voor de 8e keer...en dat doen we niet voor niks!

Het is een heerlijk vakantie adres waar je goed uit de voeten kan. Een wijnproeverij, een trip naar Colmar of kleinere pittoreske plaatsjes, een wandeling vanuit PtitMonde, maar ook skiën kan je er goed in de Honneck. Wil je lekker relaxen, dan kan dat ook, Nathalie en Peterjan beschikken over een prachtige tuin. Wanneer je 's avonds terug komt staat er een ongelofelijk lekkere maaltijd voor je klaar, bereid door Nathalie. Echt ontzettend lekker en zeer goed!

Verder is er van alles aanwezig, favoriet is bij ons de heerlijke warme huiskamer! Lekker wegzakken op de bank onder het genot van een heerlijke huiswijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast PtitMonde in Ban-sur-Meurthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast PtitMonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast PtitMonde scoort een 9.3 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: