9,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Art de Vivre bij :

127 reviews over BedAndBreakfast Art de Vivre in het Nederlands

Fantastisch!

Merle, 16-8-2017

Voor de derde keer hier geweest en nog steeds enorm genoten. Ruime en nette kamers, uitgebreid ontbijt, zeer gastvrij en heerlijk (en veel!!) eten. Table d'hote is ook echt aan aanrader, zelfs voor mensen met allergieën of andere dieetwensen, want daar wordt heel goed rekening mee gehouden.

Ook een kijkje mogen nemen in de nieuwe grote gite. De gite zelf al van alle gemakken voorzien met ruime slaapkamers, maar over de tuin waren wij al helemaal te spreken! Eigen zwembad, verschillende zitplekken en bovenin en mooie buitenkeuken. Echt een aanrader voor zowel kleine als grote groepen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wat een paradijs!

ingeborg, 16-8-2017

Meer kun je je niet wensen voor een ontspannen vakantie of tussenstop. Hier weten ze wat gastvrijheid betekend. een warm welkom, kamers zijn prachtig, aan ieder detail is gedacht. Gastvrouw Yvon(en de dames Julia en Merle) kookt fantastisch, een feestje om aan te schuiven aan de table d'hotes. En de nieuwe Gites zijn ook prachtig geworden, wat een vakmensen. We komen hier zeker terug!!!!
    Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch verblijf in luxe gite

Rene, 11-8-2017

Geweldig mooie, luxe nieuwe gite met fantastische tuin in een prachtig dorp

Fantastische plek in Frankrijk

Annemarie Speksnijder, 10-8-2017

Alles was perfect aan deze plek, het hele plaatje klopt. Mooie sfeervolle kamers, meer dan lieve mensen die de b&b runnen, het eten was absoluut fantastisch, de ligging prima. (Binnen een dag aan te rijden)

Een absolute aanrader voor een heerlijk ontspannen, gezellige en onbezorgde vakantie!! Wij gaan zeker terug!

Heerlijk ontspannen genieten!

Sylvia en Frank, 8-8-2017

Yvon en Han; complimenten! Jullie hebben met oog voor detail en met behoud van de typische Franse uitstraling samen een prachtige Chambre d'Hôtes weten te realiseren.

Wat hebben we genoten van jullie gastvrijheid, de mooie ambiance en jullie heerlijke kookkunsten!

Nu weer terug in het natte Nederland, kijken we met veel voldoening terug op ons verblijf, en komen zeker weer terug hoor!

Lieve groeten van Sylvia en Frank

Gereisd met partner in augustus 2017

We voelden ons echt welkom in jullie B&B!

Annemarie en Kees, 6-8-2017

Volgens ons hebben jullie 'gastvrijheid' uitgevonden. Vanaf onze aankomst tot aan het vertrek voelde het als een warm bad. Precies genoeg aandacht, niet te weinig en niet te veel, gaven ons het gevoel echt welkom te zijn in jullie B&B. En wat een geweldige plek hebben jullie daar gecreëerd! We hadden een heerlijke rustige kamer, er was een gezellige 'cour' , zwembad en allemaal heerlijke hoekjes waar we lekker hebben kunnen chillen.

Twee keer zijn we aangeschoven bij jullie table d'hôtes! Dat was smullen! Heerlijke combinaties en met liefde bereid.

Yvon, Han, Jule en Merle, bedankt en jullie zien ons vast en zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk geniet in deze supergezellige B&B

Lizzy en Pepijn, 5-8-2017

Han en Yvon (en Julia en Merle) zijn fantastische gastvrouwen en -heer. Toen we onverwacht vroeg arriveerden, konden we toch nog aanschuiven bij de overheerlijke en zeer bijzondere table d'hôtes.

Dit zette zich voort in de dagen erna, waarin er alles werd gedaan om ons het naar de zin te maken. Het weer viel tegen, maar dat heeft ons verblijf in Art de Vivre er niet minder aangenaam op gemaakt.

Onze chambre (quarte) is hoogwaardig afgewerkt en voorzien van alle gemakken: een fijne douche, heerlijk bed en een hoekje om op de bank of in de stoel te chillen.

Het ontbijt was elke ochtend een feestje en de table d'hôtes is in een woord fantastisch! Exclusieve gerechten in een gemoedelijke sfeer op de binnenplaats met de andere gasten.

Kortom, wij hebben een superverblijf gehad bij supergastvrouw Yvon in een superchambre!

Alles was geweldig.

Marian en Jos, 29-7-2017

De kamer was mooi, de tuin nog mooier, de andere gasten heel aardig, gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk en servicegericht, ontbijt en diner heerlijk. Dit alles in een prachtige omgeving.
      Gereisd met partner in juli 2017

Super gezellig bij aangename mensen

Katrien Tessa Tanya Chris, 24-7-2017

Het verblijf begint al met een heel sympathieke ontvangst. Een korte rondleiding en je voelt je meteen al goed thuis.

De accomodatie laat zijn ziel zien en voelen, het geeft een warm gevoel.

De table d'hôtes zorgen ervoor dat alle gasten samen een gezellige avond genieten.

Blijkbaar komen er alleen maar aangename mensen logeren :-)

Het geeft energie temidden van de oase van rust.

De tuin biedt je de kans in een hoekje met zijn tweetjes te zijn of samen met anderen op een ander plekje, naargelang je wens en je gevoel.

En ja, by the way, het eten is er ook super. Lekker ontbijt. s'Avonds zijn de maaltijden "table d'hôtes" op het niveau van een sterrenrestaurant. Maar die dingen had je al gelezen bij andere beoordelingen wellicht :-)

De nieuwe gîte voor 12 personen zal ongetwijfeld een meer dan surplus zijn voor een groep mensen die lekker samen op reis willen gaan met het comfort van thuis en met de gezelligheid van knusjes bij elkaar te zijn, binnen of in de gezellige tuin.

Aan te raden ?

Wel, zeg het alleen verder aan gelijkgezinden :-) Zo blijft het een superplek om terug te komen, zeker weten !

la douce france op z'n best in Art de Vivre Treignac bij Yvon en Han

zoals zij het schrijven .... de kunst van het leven ..... is genieten ... in al zijn vormen...

Gereisd familie in juli 2017

In één woord een geweldig !

Albert en Sary Wijchman, 17-7-2017

Wij hebben onze veertiendaagse vakantie in Art de Vivre doorgebracht en elke dag was een feest.

Yvon en Han zijn zeer gastvrije mensen, hun kookkunst is geweldig.

Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Art de Vivre in Treignac (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Art de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Art de Vivre scoort een 9.69 uit 10 op basis van 134 reviews.