Camping La Perle ***

Camping La Perle ***
8,2

76 reviews over Camping La Perle in het Nederlands

Heerlijke en kindvriendelijke camping!

Bakker, 8-8-2017

Wij hebben in juli in een mobile home op de camping gestaan en hebben 2 heerlijke weken gehad. De camping is kleinschalig en overzichtelijk met een prima zwembad en voldoende kinderactiviteiten (speeltuin, ponyrijden, kinderdisco enz.). Onze dochter van 7 jaar had genoeg Nederlandse en Belgische speelkameraatjes en heeft zich kostelijk vermaakt. En de omgeving leent zich prima voor uitstapjes. De BBQ- en pizza-avonden zijn gezellig en wat er geserveerd wordt, is heerlijk!

De eigenaren Roy en Carola hebben zelfs nog een afspraak geregeld bij een tandarts vanwege heftige kiespijn. Top!

Roy en Carola bedankt voor alles en wij hebben het heerlijk gehad!

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek komen zeker terug

Koos en Wil, 31-7-2017

Het restaurant is geweldig , heerlijke vlees en visgerechten , we hebben nog een bbq avond meegemaakt en de pizza s van Roy zijn ook heerlijk ! wij vinden dat heel belangrijk en gezellig , dus ik weet al waar we volgend jaar naartoe gaan !
    Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping!

Marieke, 24-7-2017

Dit is mijn eerste review ooit: ik wil over deze camping graag zeggen dat het echt een aanrader is! Wij waren met onze 2 kinderen (3 en 7) op zoek naar een kleine, kindvriendelijke, relaxte camping met zwembad. En dat hebben we precies gevonden!

De kinderanimatie was kleinschalig en daarom heel erg leuk, de natuurtocht echt fantastisch, het eten in het restaurant heerlijk! Ook veel leuke markten en vide greniers in de omgeving.

Het zwembad met waterglijbaan perfect!

We hebben echt enorm genoten!

Gereisd familie in juli 2017
    Roy Rijkx,
    Bedankt voor deze mooie review, leuk om te lezen dat jullie het naar de zin gehad hebben.We zien jullie volgend jaar natuurlijk weer graag komen.

Het was weer fantastisch!,

Marielle van logchem, 21-8-2016

We hebben op deze camping weer een hele fijne vakantie gehad. Chalet was bij aankomst erg schoon en netjes. Carola en Roy zijn erg gastvrij en geven je beiden het gevoel welkom te zijn. Het eten in het restaurant, wat door Roy zelf wordt klaargemaakt, is erg lekker en goed bereid. Dit jaar geen animatieteam, maar alles werd zelf verzorgd door Carola en Roy. Hebben echt hun best gedaan en mede door hun inzet was het weet een fantastische vakantie. Het uitzicht vanaf het chalet verveelt nooit en geeft je echt rust. Kortom, camping La Perle bljft voor ons een echte " parel".
      Gereisd familie in augustus 2016

relaxte camping

fam Bruins, 13-8-2016

Wij zijn onlangs op de bonnefooi op deze camping een week geweest. Vriendelijke ontvangst en ruime vlakke plaatsen. De kinderen hebben zich prima vermaakt. De natuurtocht is zeker een aanrader voor jong en oud. Kortom heerlijk genoten op een goed voorziene rustige camping waar genoeg te doen is in een prachtige omgeving..

Wederom geweldig

Johan, 11-8-2016

We komen hier een aantal jaar, en ieder is het er weer geweldig. Met name de rust en de overweldigende omgeving waar je uren kunt rond toeren zonder een levende ziel, buiten koeien en heel veel buizerds, tegen te komen. Heerlijk voor motorrijders of met een 2cv. Eten op de camping is ook zeker aan te bevelen bv de biefstuk van de hier in alle rust opgroeiende koeien, die door de mannelijke helft van het eigenaars echtpaar met op de perfecte gaarheid door de andere helft van het echtpaar aan tafel wordt geserveerd
      Gereisd familie in augustus 2016

Uitstekende, gezellige kleinschalige familicamping

Familie Iseger, 7-8-2016

Goed verzorgde, redelijk kleinschalige camping. Ideaal met (kleine) kinderen en meerdere gezinnen: (dagelijks) schoon zwembad, ruime familiedouches, gezellig terras met uitzicht op zowel zwembad als speeltuin (met trampoline, zandbak en diverse speeltoestellen), diverse activiteiten voor de kinderen (ponyrijden, knutselen, kinderdisco, brood bakken enz). Ook voor de volwassenen een uitstekende plek: prima eten en drinken, wekelijks een uitstekende barbecue, mooie natuurwandelingen en lekker relaxen op de strandbedden bij het zwembad. Het geheel wordt gerund door een zeer sympathiek gezin, dat met tomeloze en enthousiaste inzet het iedereen naar de zin probeert te maken (of eigenlijk: maakt). Een aanrader.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige kleinschalige familiecamping

Familie Oevering, 2-8-2016

Wij hadden niet gereserveerd, maar de camping al wel gezien op internet. We werden hartelijk ontvangen door Roy en Carola. Roy nodigde ons uit voor de barbecue die avond en we schoven gezellig aan. Onze jongens (7 en 6) vermaakten zich in de speeltuin, waar wij vanaf het terras perfect zicht op hadden.

Onze kinderen waren de hele dag aan het spelen en zwemmen. Het zwembad is niet al te groot, maar daardoor heel overzichtelijk met jonge kinderen. Op de camping zijn ook pony's, een papegaai, cavia's en konijnen. De kat van de campingeigenaren kwam regelmatig even aanwaaien of sliep bij ons in de vouwwagen.

Camping La Perle is een gezellige, knusse familiecamping. Er is geen animatieteam en -programma, maar samen met Carola kunnen kinderen knutselen, een broodje bakken, pony rijden en er is een minidisco. Heel kleinschalig en in ongedwongen sfeer.

De natuurwandeling met boswachter Rob is een ware hit!

Roy en Carola, bedankt voor jullie gastvrijheid. Wij hebben genoten van het mooie Creuse.

Gereisd familie in juli 2016

Leuk chalet, prachtig uitzicht, fijne plek

Ton de Goijer, 2-8-2016

Wij zaten in een van de chalets, om precies te zijn het 4p chalet. Alles wat je nodig hebt zit in / bij het chalet. We konden er prima koken en de douche was ook goed. Als de zon achter het chalet is ondergegaan kan je fijn op het terras zitten met een prachtig uitzicht.

Roy en Carola zijn een goede gastheer en vrouw, ze doen hun best het je naar de zin te maken!

Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt, het zwembad, de trampoline en de rest van het speelgoed waren meer dan genoeg en in orde. Ze kon zich er goed en veilig op de camping bewegen.

Het eigen restaurant serveert goed eten, vis en vlees uit de regio zijn prima. De BBQ avond en pizza avond zijn ook goed. Wel misten wij de optie om een snack te kopen (broodje met een dipje, frans kaasje, etc.) We zien wel opties om de concurrentie positie met de restaurants in de regio te verbeteren.

Wij zijn dus positief en het is zeker een optie voor nog een keer, ook nog genoeg niet bezocht.

Erg fijne, leuke familiecamping

zwaan, 26-7-2016

Een kleine 3 weken op deze camping gestaan met onze vouwwagen en we hebben ervan genoten.

Kinderen vermaken zich prima op de camping. Met de zoon van de eigenaren, het zwembad en de pony's. Onze dochter die opzag tegen 3 weken zonder paardrijden, mocht zelfs op Bonny blue rijden en daar was ze ongelofelijk blij mee.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Je heb wel een auto nodig voor boodschappen en uitjes, maar de kinderen wilden eigenlijk nauwelijks de camping af.

Eten, de gerechten mn vlees en vis erg lekker en uit de streek. Wel alleen vanaf 19.00 te verkrijgen, maar in dat ritme kom je snel. En ze doen het allemaal met zijn 2-en. Drankjes en ijsjes zijn ook overdag te verkrijgen, als ze bij het restaurant aanwezig zijn

Mee met Rob op wetenschappelijke natuurtocht, een aanrader. Evenals de Velorail op omg 30 min rijden. (over een spoorbaan met een fietskarretje).

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Perle*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Perle in St. Medard la Rochette (La Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Perle scoort een 8.2 uit 10 op basis van 76 reviews.