1 review over Camping Le Moulin de Gany in het Nederlands

Super fijne plek

Saskia, 22-7-2010

Warme ontvangst op deze prachtige naturistencamping. Veel Nederlanders. Bernadette kookt om de dag een heerlijk buffet. We zaten met 25 mensen gezellig te eten! Rustige ligging, veel zachte natuurgeluiden. Ook kun je een heel eind naturistisch wandelen in de omgeving. Een schone rivier stroomt door de camping. Een plek waar we zeker nog eens terug zullen komen! O ja er is ook nog een gite waarover ik de mensen die het huurden, enthousiast over hoorde praten. Zij waren daar met 2 kleine kinderen die het prima naar hun zin hadden.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin de Gany in St. Martin Sepert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin de Gany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin de Gany scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.