Uitstekend

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,3

7 reviews over Camping La Météorite in het Nederlands

Goed gelegen kleine camping.

Jan, 4-5-2017

Camping door ons voor 2de keer bezocht er heeft een wisseling van eigenaar plaatsgevonden. Wij zijn er vroeg in het seizoen er moeten nog wat dingen gerepareerd worden. Nieuwe eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Camping ligt tegen heuvel aan boven een meertje waar niet in gezwommen mag worden wel gevist. Camping heeft zwembad, wifi en er zijn mogelijkheden om te wandelen in de directe omgeving. Leuk stadje met kasteel dichtbij. De camping is hond vriendelijk je kunt honden goed om de camping heen uitlaten.
Gereisd met partner in april 2017

Prettige kleine camping, gaan zeker terug

Jankajak, 5-9-2016

Sanitair en zwembad zijn goed. Eigenaar is vriendelijk en hulpvaardig. Bevolking camping is gemêleerd, Engels, Frans, Duits en Nederlands. Omgeving is leuk, er valt veel te ontdekken. Fietsen moet je durven want er is weinig vlak.
Gereisd met partner in augustus 2016

Plezierige camping

w. mulder, 29-7-2015

Aangename camping in heerlijk groene en redelijk rustige omgeving. Je hoort inderdaad de weg, maar dat was voor ons niet storend. Je hoort ook kikkers en vogels, en er zitten ook eekhoorntjes. En géén muggen omdat het meertje geen stilstaand water is.

Wij hadden een stacaravan gehuurd: niet nieuw, niet luxe, maar oké. We zijn er 2 weken geweest en we hebben het al die tijd naar onze zin gehad! Eigenaren zijn vriendelijk en relaxed (sommige dingen gaan 'n beetje met de Franse slag).

In het dorp zijn verschillende restaurants, maar wij hebben het lekkerst gegeten bij de PM Bistro (van de eigenaren Pascal & Murielle) bij de camping.

Aan de rand van het dorp zijn 2 supermarkten (Carrefour en Aldi, dus je hoeft niet ver te rijden voor je boodschappen. Platteland van de Limousine is (net als de camping) heuvelachtig en groen, en gelukkig (nog) niet zo toeristisch.

Gereisd met partner in juli 2015

Leuke gezellige camping

Jan, 8-8-2014

We hebben 4 leuke dagen gehad op deze kleine Franse camping.

Zeer behulpzame eigenaren, je brood wordt netjes gebracht naar je plaats.

Camping heeft ongeveer 50 plaatsen niet zo heel veel met elektrische aansluiting.

Je kunt er erg lekker eten in de bistro.

Er is een tennisbaan, zwembad en voor de camping een meertje waar in gevist kan worden.

In de omgeving kan je lekker wandelen ook met honden, voor de camping loopt een route langs van 14.5km.

Stadje in de buurt 5 min met de auto heeft een leuk chateau en een oude stadskern.

Enige minpunt als je het al een minpunt kunt noemen is dat de D10 direct achter de camping langs loopt dus hoorbaar.

Voor een paar dagen een PRIMA camping zeker ook met honden, wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd familie in augustus 2014

Heerlijke camping, warm onthaal

Miriam, 13-7-2013

Voor ons bezoek aan Oradour sur Glane zochten we een overnachtingsplek. Deze camping bleek een schot in de roos. Leuk zwembadje voor de kinderen, pingpongtafel, speeltuintje net buiten de camping maar vooral een prachtige, rustige locatie. Keurige voorzieningen en warme, vriendelijke eigenaren die echt nog hun best doen voor de gasten. Kom je voor rust en ontspanning dan is dit een prima camping. Wij komen hier op doorreis zeker nog terug! Voor de terugreis hebben we alvast gereserveerd.
Gereisd familie in juli 2012

Prachtige kleine camping

Lianka Schepman, 25-6-2012

De camping is mooi gelegen vlak bij een meertje. De plekken zijn ruim, sommige hebben uitzicht op het meertje. Ze liggen terrasvormig en zijn afgescheiden door haagjes.

De eigenaar en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Het sanitair is geweldig: schoon, WC papier op de toiletten, zeepdispensers en een handendroger. Er is een föhn in de doucheruimte.Dames/heren niet gescheiden.

In het meertje mag je niet zwemmen, maar het zwembad is heerlijk.

Er is een bistro waar je heel goed kunt eten. Wij hebben er twee keer gegeten, allebei geweldig.

Aan het eind van de middag komen ze langs om te vragen of je brood wilt bestellen voor het ontbijt en dat wordt de volgende ochtend bij de tent bezorgd.

Het dorpje Rochechouart is vlak bij, maar wel steil naar boven. Er zijn daar winkeltjes en een paar restaurants.

Gereisd met partner in juni 2012

Toppertje

Ad Spruijt, 10-8-2009

Camping is prachtig.

Eind 2008 volledig gerenoveerd.

Nieuw sanitair

Nieuw verwarmd openlucht zwembad.

Ruime plaatsen.

Zowel voor langer verblijf als voor 1 nacht zeer geschikt.

Gereisd familie in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Météorite*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Météorite in Rochechouart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Météorite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Météorite scoort een 9.04 uit 10 op basis van 67 reviews.